


Bzdura, najgorsze to są pchełki, tam często ludzie dają na maksa głośność, żeby coś usłyszeć i jeszcze dochodzi dźwięk z zewnątrz. Najlepsze są nauszne, zamknięte oraz dokanałowe, tylko takie porządnie izolujące, ja jak swoje zakładam to bez muzyki działają jak zatyczki, że jedynie wiertarkę udarową u sąsiada jestem w stanie usłyszećhp_gof pisze:A właśnie słuchawki dokanałowe to zło wcielone
Chyba raczej hejterom RCP, przecież ostatnio w temacie Zimmera sporo osób narzekało, że tylko RCP i jego imitacje (Price) robią teraz tylko muzykę do największych produkcjiMystery pisze:choć pewnie nie wszystkim taki obrót spraw odpowiada (RCP).
http://www.rogerebert.com/balder-and-da ... nd-emotionPrice explained how he would, "take these notes played by the orchestra and cut them off. Your brain expects a certain decay of the note, which means there's this unsettling quality to ['Debris']." The lack of resolution happens throughout the piece: around the two minute mark, the strings do not have the opportunity to finish and Price piles on another searing melody. It is intense music, and it's meant to reflect Alfonso Cuarón's style: "In this film more than anything I've done, the music was influenced by how the film was shot. There are these long, continuous shots, and weightless of the camera was a total influence on the way I wrote the score."