
Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9893
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
On się na nich darł, bo zapłacił za dwie sekcje a słychać tylko jedną 

Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Byłem na pokazie przedpremierowym i odsyłam do opinii na Filmwebie:
http://www.filmweb.pl/film/Godzilla-201 ... e.,2445928
Jeśli chodzi o współgranie muzyki z obrazem to jest nieźle, ale ani razu nie ma efektu "wow". Wysoce niepokojący jest natomiast fakt, że Desplat zbliża się momentami do typowej, nijakiej, hollywoodzkiej ilustracji scen (np. bohaterowie podbiegają do siebie i całują się, więc w momencie pocałunku musi oczywiście nastąpić romantyczna muzyczna kulminacja). O dziwo coś tam w głowie po seansie z muzyki nawet zostaje, ale ogólnie niezbyt ambitny projekt
.
http://www.filmweb.pl/film/Godzilla-201 ... e.,2445928
Jeśli chodzi o współgranie muzyki z obrazem to jest nieźle, ale ani razu nie ma efektu "wow". Wysoce niepokojący jest natomiast fakt, że Desplat zbliża się momentami do typowej, nijakiej, hollywoodzkiej ilustracji scen (np. bohaterowie podbiegają do siebie i całują się, więc w momencie pocałunku musi oczywiście nastąpić romantyczna muzyczna kulminacja). O dziwo coś tam w głowie po seansie z muzyki nawet zostaje, ale ogólnie niezbyt ambitny projekt

- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34868
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
O to pewnie jeszcze nie było trailera "Interstellar"? Nie lepiej było poczekać te parę dni i sobie zwiastun "Interstellar" obejrzeć?jojok21 pisze:Byłem na pokazie przedpremierowym.

#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9317
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Pokazy przedpremierowe często MAJĄ trailery (ja idę na dzień przed premierą i się trailerów spodziewam i to wielu). Jeśli nie mają, to albo prasówki, albo tak długo przed premierą, by jeszcze nie było ustalone, co mają w danym kraju pokazywać (Kapitan Phillips, Rush w moim przypadku, oba filmy obejrzałem na jakiś miesiąc przed; tak samo miałem z Saving Mr. Banks i 12 Years a Slave, ale tam to był wyjątkowy przypadek, bo to były pokazy filmów z Camerimage w warszawskim kinie, to samo miałem z The Life of Pi).
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Nie lepiej, bo zdobyłem wejściówkę za free, a miałem pewne obawy co do jakości filmu no i teraz już jestem pewien, że szkoda by mi było kasy na biletWawrzyniec pisze:O to pewnie jeszcze nie było trailera "Interstellar"? Nie lepiej było poczekać te parę dni i sobie zwiastun "Interstellar" obejrzeć?jojok21 pisze:Byłem na pokazie przedpremierowym.

Trailera Interstellar nie było (nie było żadnych reklam ani zwiastunów, pewnie ze względu na zamkniętą specyfikę pokazu). Obejrzy się w sieci, na pewno wycieknie

- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3196
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Czyli wychodzi na to, że najlepszą opcją będzie poczekanie jakieś 4 miesiące na sami wiecie co. Tylko teraz jaki jest kinowy pewniak na który warto by iść 

- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10434
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Expendables 3qnebra pisze:Czyli wychodzi na to, że najlepszą opcją będzie poczekanie jakieś 4 miesiące na sami wiecie co. Tylko teraz jaki jest kinowy pewniak na który warto by iść




- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9893
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Wawrzyniec pisze:O to pewnie jeszcze nie było trailera "Interstellar"? Nie lepiej było poczekać te parę dni i sobie zwiastun "Interstellar" obejrzeć?jojok21 pisze:Byłem na pokazie przedpremierowym.
Nie każdy dałby się ukrzyżować za nowy film Nolana i nie każdy organizuje sobie życie względem dat premier jego filmów i trailerów
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26509
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Czyli nie tylko na płycie zalatuje Beltramim.jojok21 pisze:Wysoce niepokojący jest natomiast fakt, że Desplat zbliża się momentami do typowej, nijakiej, hollywoodzkiej ilustracji scen

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34868
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Tylko Beltrami nigdy nie otrzymałby z 30 stron tematu. Biedny Beltrami, zaczyna mi go być żal.
Zapewne gdyby on coś takiego skomponował to nie byłoby tyle jego obrońców.
Cóż Folwart zwierzęcy się kłania.


#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26509
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
hp_gof nigdy by nie odsłuchałWawrzyniec pisze:Zapewne gdyby on coś takiego skomponował to

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
A kto to w ogóle jest Beltrami?Koper pisze:hp_gof nigdy by nie odsłuchałWawrzyniec pisze:Zapewne gdyby on coś takiego skomponował to

- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3196
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
1. strona główna filmmusic.pl
2. w szukajce wklepujesz "Beltrami" obok wybierasz "recenzje"
3. naciskasz szukaj
4. czytasz 22 recenzje.
Tak w ogóle. Kto to jest ten Desplat? Słyszałem, że rokuje.
2. w szukajce wklepujesz "Beltrami" obok wybierasz "recenzje"
3. naciskasz szukaj
4. czytasz 22 recenzje.
Tak w ogóle. Kto to jest ten Desplat? Słyszałem, że rokuje.
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Fragment wywiadu z Edwardsem na stopklatce: http://stopklatka.pl/wywiady/-/12230288 ... eprz-tego-
Dlaczego zdecydował się pan na współpracę z Alexandrem Desplatem, który nie zwykł pracować przy tego typu produkcjach?
To prawda, jego muzyka jest przeważnie bardzo emocjonalna i duchowa. Osobiście wychodzę z założenia, że kiedy szukasz nowych rozwiązań, najlepiej pójść kompletnie niespodziewaną drogą i przekonać się, jakie będą tego rezultaty. Współpraca z Desplatem to kolejny zabieg mający na celu uczynić film poważniejszym i bardziej realistycznym. Dodatkowo żaden inny kompozytor z jego pokolenia nie jest równie wszechstronny. Alexandre pracował zarówno przy „Harrym Potterze", jak i „Drzewie życia". Skoro chcieliśmy wynieść kino gatunkowe na wyższy poziom, jego wsparcie było bardzo pomocne. Z tego samego powodu do pracy nad dźwiękiem zaangażowaliśmy Erika Aadahla, znanego nie tylko z „Drzewa życia", ale też z „Transformersów". To nie koniec. Operator kamery to Mitch Dubin, czyli człowiek, który dołożył swoją cegiełkę do wielu produkcji Stevena Spielberga, przykładowo do „Szeregowca Ryana". Nigdy nie zapomnę, jak w czasie zdjęć na Hawajach stałem między Mitchem a jednym z producentów, Yoshimitsu Banno, który wyreżyserował „Godzilla kontra Hedora" ale przede wszystkim był asystentem Kurosawy. Rozmawialiśmy o Spielbergu i Coppoli. Yoshimitsu opowiadał, jak bardzo Coppola inspirował się Kurosawą, a potem Mitch dodał, że gdy zaczął pracować w przemyśle filmowym, musiał pokazać Kurosawie roboczą wersję „Czasu apokalipsy". Wywiązał się między nimi porywający dialog, ja zaś stałem obok i czułem się bardzo nieswojo. Zastanawiałem się: „Co robię w towarzystwie legend kina? Przecież pochodzę z Nuneaton!". Nie wierzyłem, że to naprawdę ma miejsce i że pozwolono mi zrealizować taką superprodukcję.
Dlaczego zdecydował się pan na współpracę z Alexandrem Desplatem, który nie zwykł pracować przy tego typu produkcjach?
To prawda, jego muzyka jest przeważnie bardzo emocjonalna i duchowa. Osobiście wychodzę z założenia, że kiedy szukasz nowych rozwiązań, najlepiej pójść kompletnie niespodziewaną drogą i przekonać się, jakie będą tego rezultaty. Współpraca z Desplatem to kolejny zabieg mający na celu uczynić film poważniejszym i bardziej realistycznym. Dodatkowo żaden inny kompozytor z jego pokolenia nie jest równie wszechstronny. Alexandre pracował zarówno przy „Harrym Potterze", jak i „Drzewie życia". Skoro chcieliśmy wynieść kino gatunkowe na wyższy poziom, jego wsparcie było bardzo pomocne. Z tego samego powodu do pracy nad dźwiękiem zaangażowaliśmy Erika Aadahla, znanego nie tylko z „Drzewa życia", ale też z „Transformersów". To nie koniec. Operator kamery to Mitch Dubin, czyli człowiek, który dołożył swoją cegiełkę do wielu produkcji Stevena Spielberga, przykładowo do „Szeregowca Ryana". Nigdy nie zapomnę, jak w czasie zdjęć na Hawajach stałem między Mitchem a jednym z producentów, Yoshimitsu Banno, który wyreżyserował „Godzilla kontra Hedora" ale przede wszystkim był asystentem Kurosawy. Rozmawialiśmy o Spielbergu i Coppoli. Yoshimitsu opowiadał, jak bardzo Coppola inspirował się Kurosawą, a potem Mitch dodał, że gdy zaczął pracować w przemyśle filmowym, musiał pokazać Kurosawie roboczą wersję „Czasu apokalipsy". Wywiązał się między nimi porywający dialog, ja zaś stałem obok i czułem się bardzo nieswojo. Zastanawiałem się: „Co robię w towarzystwie legend kina? Przecież pochodzę z Nuneaton!". Nie wierzyłem, że to naprawdę ma miejsce i że pozwolono mi zrealizować taką superprodukcję.
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26509
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Odpowiedź powinna brzmieć:Dlaczego zdecydował się pan na współpracę z Alexandrem Desplatem, który nie zwykł pracować przy tego typu produkcjach?
"Producenci kazali"

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński