
Tron Legacy - Daft Punk
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26569
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
a czemu do mnie pijesz coś tu? Co mnie obchodzi jakiś Clemmensen i czy go czytałeś czy nie?Paweł Stroiński pisze:To, co mnie ciekawi, w kontekście Daft Punk (i Koprze, nie, nie czytałem recenzji Clemmensena, tylko ocenę)
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
To miało być do mnie
- Paweł nas pomylił
Ech, to były czasy gdy się wchodziło na Dyrwin's OSTs i się czytało mega-opracowania (bardzo zainspirowane) Ben-Hura, Goldsmithów, Roty od deski do deski
Ktoś Ci kazał pisać takie kiepy jak "Chain Reaction" Jerry'ego albo Henri IV?


Ale właśnie, po co Marek? Kto Ci każe? Jaki "obowiązek"?Marek Łach pisze:Za dużo czasu marnuję z "obowiązku" na scory, które mnie nie obchodzą. Ale nie offtopujmy.
Ech, to były czasy gdy się wchodziło na Dyrwin's OSTs i się czytało mega-opracowania (bardzo zainspirowane) Ben-Hura, Goldsmithów, Roty od deski do deski

Ktoś Ci kazał pisać takie kiepy jak "Chain Reaction" Jerry'ego albo Henri IV?


- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35045
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Ja np. nie potrafię tak profesjonalnie jak Marek podejść do oceniania score'ów. Ja podchodzę nad emocjonalnie i jak coś mi się szalenie podoba, to tak to opisuję, a potem dostaję za to
"Tron" pewnie mi się spodoba, chociaż pewnie nie aż tak bardzo jak pewien "pretensjonalny" score, który zachwyca mnie swoim "niesamowitym inteligentnym, głębokiego i złożonym, artyzmem


"Tron" pewnie mi się spodoba, chociaż pewnie nie aż tak bardzo jak pewien "pretensjonalny" score, który zachwyca mnie swoim "niesamowitym inteligentnym, głębokiego i złożonym, artyzmem

#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Łukasz Wudarski
- + Sergiusz Prokofiew +
- Posty: 1326
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 19:41 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Wreszcie się nie samobiczujesz i nie przepraszasz, że coś Ci się podobaWawrzyniec pisze:"Tron" pewnie mi się spodoba, chociaż pewnie nie aż tak bardzo jak pewien "pretensjonalny" score, który zachwyca mnie swoim "niesamowitym inteligentnym, głębokiego i złożonym, artyzmem


Mało tam dość tej akcji jest, a jak już jest to Zimmer miał dużo lepsze momenty w swojej karierze pod tym kątem.Marek Łach pisze:Przesadzacie z tą pretensjonalnością Incepcji.Takie Time to owszem, pomyłka, ale duża część Incepcji to albo fajny akcyjniak (zarówno ciężkie Dream Is Collapsing, jak i "lekka", przebojowa Mombassa, w której czuć tę adrenalinę i determinację pościgu)
Marek Łach pisze:Incepcja potrafi przynudzać, ale nawet sam patent z przeróbką Piaf to pomysł fajny i nie wydaje mi się, żeby ten akurat koncept rościł sobie pretensje do wielkich ambicji czy wielopłaszczyznowości.
Trochę kiepsko jak na ledwie 45 minutowy album...



Paweł za duże znaczenie przywiązujesz do krytyk, recenzji, forów. Kogo to obchodzi? Liczy się własne zdanie chybaPaweł Stroiński pisze:A zbyt duża ilość muzyki to zasługa Nolana, nie Zimmera (który jak sam mówi po pokazie sam poszedł do Nolana spytać, czy to nie przesada, Nolan powiedział mu, że nie i nagle wszyscy są muzyką Hansa w filmie zachwyceni, jeśli chodzi o krytykę filmową w Stanach.

Bladu nie zrozumiałeś mnie - pisałem o świeżości muzyki Zimmera z lat 90-ych (i elektroniki), która mi o wiele bardziej odpowiada niż te ciężkostrawne, pseudo-ambitne ciężary, które pisze w ostatnich latach.bladerunner pisze:Wracając do tematu nie rozumiem w czym się objawia ta ''owa'' świeżość tego scoru, o której mówił Tomasz

- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9373
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Mnie się często Hans podoba w filmie, nawet w Tears of the Sun, ostatnio leciał Drop Zone i przypomniałem sobie, że tam też nieźle sobie radzi.Paweł Stroiński pisze:Zwracam uwagę na krytykę filmową, bo to najlepsze recenzje Hansa za film od lat. Nie masz pojęcia, jak zwykle po nim jadą, o Tears of the Sun już nie wspomnę.
wszystkie dostępne traki we wszystkich wydankach ułożone wg występowania w filmie :
01 - The Grid
02 - The Son of Flynn
03 - Encom Part I
04 - Encom Part II
05 - Recognizer
06 - Armory
07 - Arena
08 - Round One
09 - Rinzler
10 - The Game Has Changed
11 - Outlands
12 - Father and Son
13 - Adagio For Tron
14 - Nocturne
15 - Outlands Part II
16 - End of Line
17 - Castor
18 - Derezzed
19 - Fall
20 - Reflections
21 - Solar Sailer
22 - Sea of Simulation
23 - Rectifier
24 - Disc Wars
25 - C.L.U.
26 - Arrival
27 - Flynn Lives
28 - Sunrise Prelude
29 - Tron Legacy (End Titles)
30 - Finale
"Overture" is not in the movie. "The Grid" starts right after the Disney Logo.
Wyglada więc na to że wydali już w sumie absolutnie complete score
01 - The Grid
02 - The Son of Flynn
03 - Encom Part I
04 - Encom Part II
05 - Recognizer
06 - Armory
07 - Arena
08 - Round One
09 - Rinzler
10 - The Game Has Changed
11 - Outlands
12 - Father and Son
13 - Adagio For Tron
14 - Nocturne
15 - Outlands Part II
16 - End of Line
17 - Castor
18 - Derezzed
19 - Fall
20 - Reflections
21 - Solar Sailer
22 - Sea of Simulation
23 - Rectifier
24 - Disc Wars
25 - C.L.U.
26 - Arrival
27 - Flynn Lives
28 - Sunrise Prelude
29 - Tron Legacy (End Titles)
30 - Finale
"Overture" is not in the movie. "The Grid" starts right after the Disney Logo.
Wyglada więc na to że wydali już w sumie absolutnie complete score

NO CD = NO SALE