
BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Ghostek z Mysterem są dobrzy w robieniu kompilacji to nam pewnie złożą tu jakieś zgrabniejsze wydanko 

#FUCKVINYL
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9347
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Nawet kompilacji materiału nie mam zamiaru przesłuchać, trochę czasu mi szkoda.
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Jakby ktoś zrobił 20-30 minutową kompilacje to nawet ja bym się zapoznał 

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
aha, czyli kolejne plumkadełko - ja podziękujęAdam pisze:jestem po drugim odsłuchu całości. zdecydowanie najspokojniejszy Brajan ever. Pierwsza płyta piękna, temat Terry i Lotu jest prześliczny. dostojna muza

Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
to jest własnie w tym najbardziej zaskakujące, że Brajan ma score ala Out Of Africa 

#FUCKVINYL
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10445
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
No nie jest to typowy action score Briana. Muzyka snuje się od utworu do utworu, czasem zaskakując ładną melodią, ale często też nie pozostawiając po sobie zupełnie nic. W sumie nie wiem, czy wydanie 2 CD było tutaj potrzebne. Spokojnie można było ułożyć z tego jednopłytowy solidny album, który walczyłby o względy wielu miłośników muzyki filmowej. A tak jest tylko przyjemnie choć niezobowiązująco.

- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10445
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Ja bym jednak 3 postawił, bo w serialu ginie to w tle, a album rozwleka się nad niepotrzebnym materiałem. 3,5, a może nawet 4 by było za dobrze przemontowaną jednopłytówkę 


Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Tak, tak wszyscy na świecie lubią Tylera, a filmmusic nie jest pępkiem świata. Next.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
ale ja tego nie powiedziałem
ja tylko wypełniam obowiązek i wklejam linki jak się pojawią recki 


#FUCKVINYL
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
No przecie wiadomo, że FilmMusic to banda hejterów, wszystko be, "generic", wszędzie "1" za oryginalność 

Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. że jest kilku takich profesorków to ich problem a nie wszystkich 

#FUCKVINYL
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)
Randall Larson o płycie La-Li z Terry:
Brian Tyler’s music for this single-season science fiction TV series is very pleasing. The series has to do with a family that travels 85 million years into the past to an Earth of a parallel Universe where they encounter various creatures and perils. This generous helping of music from La-La Land contains nearly 135 minutes of music from each of the show’s 13 46-minute episodes spread across two discs, complemented by a 24-page booklet with extensive background commentary by writer/composer Brian Satterwhite. Composed old-school fashion, the score is thick with thematic melodies, absorbing Tyler’s penchant for melodic hooks and fluent harmonies, and always conveyed with a profound emotive expression. The show’s main theme is grand, languid melody that really captures a spirit of nobility and adventure, reflecting in its careful cadence the awesome scope of prehistory and the majestic landscapes into which the heroes are dropped as well as the closeness of the family who, Space Family Robinson-like, are at the heart of the adventures. Tyler included the main theme frequently throughout the individual episode scores, scoring the series as if it were a single, 10-hour-long movie, supported by a variety of subordinate themes and a multitude of variations on each of them. The soundtrack album, therefore, becomes a vast musical saga, capturing waves of emotional flavors – from awe and mystery to triumph and agony and much in between – capturing the contours of relationships and the larger embodiment of the show’s drama. It’s grand film music, thoroughly likable, and striking in its mastery of both epic scope and poignant intimacy.

Brian Tyler’s music for this single-season science fiction TV series is very pleasing. The series has to do with a family that travels 85 million years into the past to an Earth of a parallel Universe where they encounter various creatures and perils. This generous helping of music from La-La Land contains nearly 135 minutes of music from each of the show’s 13 46-minute episodes spread across two discs, complemented by a 24-page booklet with extensive background commentary by writer/composer Brian Satterwhite. Composed old-school fashion, the score is thick with thematic melodies, absorbing Tyler’s penchant for melodic hooks and fluent harmonies, and always conveyed with a profound emotive expression. The show’s main theme is grand, languid melody that really captures a spirit of nobility and adventure, reflecting in its careful cadence the awesome scope of prehistory and the majestic landscapes into which the heroes are dropped as well as the closeness of the family who, Space Family Robinson-like, are at the heart of the adventures. Tyler included the main theme frequently throughout the individual episode scores, scoring the series as if it were a single, 10-hour-long movie, supported by a variety of subordinate themes and a multitude of variations on each of them. The soundtrack album, therefore, becomes a vast musical saga, capturing waves of emotional flavors – from awe and mystery to triumph and agony and much in between – capturing the contours of relationships and the larger embodiment of the show’s drama. It’s grand film music, thoroughly likable, and striking in its mastery of both epic scope and poignant intimacy.

#FUCKVINYL
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10445
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BRIAN TYLER - TERRA NOVA (2011)

Tomasz Goska o płycie La-Li z Terry:
Czy partytura do periodyku Spielberga zasługiwała na tak drobiazgową formę prezentacji? Wydaje mi się że nie. Mimo że muzyka Tylera sprawnie przedziera się przez kolejne sceny serialu, to nie jest ona na tyle autonomiczna w każdym jej calu, by stanowić atrakcję dla przeciętnego miłośnika muzyki filmowej. Irytującym wydaje się fakt, że wytwórnia postawiła wszystko na jedną kartę. We współpracy z kompozytorem stworzyła co prawda fanom Tylera piękny prezent, aczkolwiek pozostałych odbiorców postawiła przed trudnym dylematem – kupić dla kilku naprawdę fajnych utworów, czy darować sobie to przedsięwzięcie? Osobiście wybrałem tę drugą opcję...

