Oscary 2011
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14348
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Bardzo dobra muzyka,jedna z moich ulubionych płyt - " Gladiator ' to dobra praca ale jednak nie miał tu szans - szkoda tylko że Dun to tylko ten score i jeszcze " Hero ".Wawrzyniec pisze:Niestety pierwszy raz to zwątpiłem kiedy Oscara dostał "Przyczajony Tygrys Ukryty Smok", a nie "Gladiator" (fani Tan Duna mnie przeklną).
- Arthur
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1135
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 21:16 pm
- Lokalizacja: Pzn
Tak sobie przeglądam filmweb i mnie po prostu ściska, jak widzę takiego Elfmana, Silvestri'ego, Howarda bez żadnych oskarów, globów, same Saturny ...
Coś tu jest nie tak. Filmów w roku wychodzi setek z czego ciekawych jest z 15-20, a lepszych z 5-10. A scorów co roku jest tyle! a ile mniej ich wychodzi. Jak dla mnie powinny być chociaż 2 nagrody dla kompozytorów rocznie. Tylko pytanie jaki oprócz tego strikte pasującego do filmu? najoryginalniejszy? o to przecież coraz ciężej, ale by była mobilizacja młodszych stażem, by nie kopiować starszyzny. Z drugiej strony nawiązania są raz z góry zaplanowane, a inne przypadkowe; kiedy inspiracja, a kiedy zaczyna się zrzyna:D
Czy może jednak ostatnia opcja: najlepsza płyta? to chyba najsensowniejsza nagroda by była. Wasze recenzję i oceny też tak sugerują, bo czasem najlepsza muzyka w filmie nie sprawdza się aż tak dobrze na płycie? dajmy chociażby horrory/thrillery(nie akcyjne), które mi osobiście ciężko się słucha, ale ważne że spełniają swoją rolę do jakiej zostały stworzone.
Inną sprawę o jaką chciałem zapytać to czym kierują się głosujący na najlepszą ścieżkę? tym czy współgra, uzupełnia się z filmem, czy jest wyrazista w filmie z wieloma zapamiętywalnymi tematami(tematem), czy po prostu taka która porywa swoją subtelnością, pięknem. A opierając się na zeszłorocznych laureatach po prostu brzmieniem spoza Ameryki(Babel,Slamdog) i dlatego są czymś nowym, można powiedzieć oryginalnym?
Coś tu jest nie tak. Filmów w roku wychodzi setek z czego ciekawych jest z 15-20, a lepszych z 5-10. A scorów co roku jest tyle! a ile mniej ich wychodzi. Jak dla mnie powinny być chociaż 2 nagrody dla kompozytorów rocznie. Tylko pytanie jaki oprócz tego strikte pasującego do filmu? najoryginalniejszy? o to przecież coraz ciężej, ale by była mobilizacja młodszych stażem, by nie kopiować starszyzny. Z drugiej strony nawiązania są raz z góry zaplanowane, a inne przypadkowe; kiedy inspiracja, a kiedy zaczyna się zrzyna:D
Czy może jednak ostatnia opcja: najlepsza płyta? to chyba najsensowniejsza nagroda by była. Wasze recenzję i oceny też tak sugerują, bo czasem najlepsza muzyka w filmie nie sprawdza się aż tak dobrze na płycie? dajmy chociażby horrory/thrillery(nie akcyjne), które mi osobiście ciężko się słucha, ale ważne że spełniają swoją rolę do jakiej zostały stworzone.
Inną sprawę o jaką chciałem zapytać to czym kierują się głosujący na najlepszą ścieżkę? tym czy współgra, uzupełnia się z filmem, czy jest wyrazista w filmie z wieloma zapamiętywalnymi tematami(tematem), czy po prostu taka która porywa swoją subtelnością, pięknem. A opierając się na zeszłorocznych laureatach po prostu brzmieniem spoza Ameryki(Babel,Slamdog) i dlatego są czymś nowym, można powiedzieć oryginalnym?
Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli. - Albert Schweitzer
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Tak z ciekawosci, gdyz przy Oscarach to zawsze sa dywagacje, czy score, przy ktorym pracowalo wiecej niz jedna osoba, moze byc nominowany
Pytam sie tak z ciekawosci, czy "The Social Network" ma spora szanse na Oscara? Ale skoro do tej pory nie odpadl w nominacjach, to pewnie przejdzie dalej. Mam tylko nadzieje, ze moze Akademia doceni "Smoka", tak jak to zrobila BAFTA w swoich nominacjach. 


#WinaHansa #IStandByDaenerys
BAFTA dała Powella, bo to BrytyjczykWawrzyniec pisze:Tak z ciekawosci, gdyz przy Oscarach to zawsze sa dywagacje, czy score, przy ktorym pracowalo wiecej niz jedna osoba, moze byc nominowanyPytam sie tak z ciekawosci, czy "The Social Network" ma spora szanse na Oscara? Ale skoro do tej pory nie odpadl w nominacjach, to pewnie przejdzie dalej. Mam tylko nadzieje, ze moze Akademia doceni "Smoka", tak jak to zrobila BAFTA w swoich nominacjach.

- muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Nietrafne spostrzeżenie, Harry też jest brytyjczykiem.Mystery Man pisze:BAFTA dała Powella, bo to BrytyjczykWawrzyniec pisze:Tak z ciekawosci, gdyz przy Oscarach to zawsze sa dywagacje, czy score, przy ktorym pracowalo wiecej niz jedna osoba, moze byc nominowanyPytam sie tak z ciekawosci, czy "The Social Network" ma spora szanse na Oscara? Ale skoro do tej pory nie odpadl w nominacjach, to pewnie przejdzie dalej. Mam tylko nadzieje, ze moze Akademia doceni "Smoka", tak jak to zrobila BAFTA w swoich nominacjach.
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9347
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Oczywiscie, ze jest lepszy, ale to jest taka oczywista oczywistosc, jakby to Pan Prezes powiedzial, ze nawet nie ma co na ten temat dyskutowac.
Fajnie, ze BAFTA przynajmniej nominacja docenila. Ogolnie Brytyjczycy sa zwykle dosc dobrzy w swoich nominacjach i nagrodzili tez pare klasykow i waznych filmowcow i osob z filmem zwiazanych, o ktorych Akademia zapomniala.
Fajnie, ze BAFTA przynajmniej nominacja docenila. Ogolnie Brytyjczycy sa zwykle dosc dobrzy w swoich nominacjach i nagrodzili tez pare klasykow i waznych filmowcow i osob z filmem zwiazanych, o ktorych Akademia zapomniala.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Już najwyższy czas i poraWawrzyniec pisze:Skoro już wiemy jakie score'y walczą o nominację, to może podobnie jak przy Globach i tutaj podamy swoje typy?

Stopklatka typuje tak:
Nasze przewidywania:
1. Hans Zimmer - Incepcja
2. Alexandre Desplat - Jak zostać królem
3. Danny Elfman - Alicja w Krainie Czarów
4. Trent Reznor, Atticus Ross - The Social Network
5. John Powell - Jak wytresować smoka
Wciąż w grze:
A.R. Rahman - 127 Hours
Rachel Portman - Nie opuszczaj mnie
Daft Punk - Tron: Dziedzictwo