Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
-
bladerunner
#76
Post
autor: bladerunner » ndz gru 05, 2010 11:44 am
Adam Krysiński pisze:znów Williamsa wtryniają

HGW i Williams w każdym poście

a o czym mamy rozmawiać na forum poświęconemu muzyce filmowej o twojej dziewczynie?

-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60020
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#77
Post
autor: Adam » ndz gru 05, 2010 11:46 am
o tym co trzeba w danym poście a nie o hgw i williamsie wszędzie

#FUCKVINYL
-
bladerunner
#78
Post
autor: bladerunner » ndz gru 05, 2010 11:49 am
Adam Krysiński pisze:o tym co trzeba w danym poście a nie o hgw i williamsie wszędzie

Oj no dobra, ale moim celem było głównie pokazanie Wam, że gościa nie cenicie i troche niesłusznie bo potrafi wiele, ale widać celu nie osiągnałem. Więc już nie chce nikogo przekonywać . Pasi ?
-
muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
#79
Post
autor: muaddib_dw » ndz gru 05, 2010 11:49 am
A zatem Adamie przeczytaj mój ostatni wpis.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25177
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#80
Post
autor: Mystery » ndz gru 05, 2010 11:56 am
Wnoszę o porządek w tym temacie

-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25177
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#81
Post
autor: Mystery » ndz gru 05, 2010 12:18 pm
Sezon nagród ruszył na dobre. Krytycy z Waszyngtonu:
Inception - Zimmer
The Social Network - Renzor, Ross
127 Hours - Rahman
Black Swan - Mansell
True Grit - Bruwell (braciszkom znów wyszło Arcydzieło

)
Niespodzianek nie ma i za pewne te tytuły będą częstymi gośćmi wśród dalszych nominacji.
-
Tomek
- Redaktor Kaktus
- Posty: 4257
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
-
Kontakt:
#82
Post
autor: Tomek » ndz gru 05, 2010 12:59 pm
Intryguje postać Mansella, ale krytykom znowu się pewnie muzyka adaptowana myli z muzyką oryginalną

-
bladerunner
#83
Post
autor: bladerunner » ndz gru 05, 2010 13:00 pm
lubie braci Coen, ale nie tworzą arcydzieł, jedynie dobre filmy.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25177
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#84
Post
autor: Mystery » ndz gru 05, 2010 13:38 pm
ntryguje postać Mansella, ale krytykom znowu się pewnie muzyka adaptowana myli z muzyką oryginalną
Nazwisko Mansella pewnie będzie się w wszelakich nominacjach przewijać, ale do Oscarów nie przejdzie, tam mają już ściślej ograniczone warunki.
bladerunner pisze:lubie braci Coen, ale nie tworzą arcydzieł, jedynie dobre filmy.
Powiedziałbym bardzo dobre filmy (Blood Simple, Fargo, Miller's Crossing), a No Country to jeden z moich faworytów do filmów dekady z KMF.
-
Mefisto
#85
Post
autor: Mefisto » ndz gru 05, 2010 13:43 pm
Mystery Man pisze:Nazwisko Mansella pewnie będzie się w wszelakich nominacjach przewijać, ale do Oscarów nie przejdzie, tam mają już ściślej ograniczone warunki..
Tjah, powiedz to Rahmanowi, Santaolalli i innym

-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25177
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#86
Post
autor: Mystery » ndz gru 05, 2010 13:45 pm
Mefisto pisze:Mystery Man pisze:Nazwisko Mansella pewnie będzie się w wszelakich nominacjach przewijać, ale do Oscarów nie przejdzie, tam mają już ściślej ograniczone warunki..
Tjah, powiedz to Rahmanowi, Santaolalli i innym

Dla Greenwooda mogę powiedzieć

-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#87
Post
autor: Koper » ndz gru 05, 2010 14:17 pm
Mystery Man pisze:a No Country to jeden z moich faworytów do filmów dekady z KMF.
Ciekawy film ale bez przesady. Jak to mogło pokonać There Will Be Blood w walce o Oscara...

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#88
Post
autor: Marek Łach » ndz gru 05, 2010 21:13 pm
muaddib_dw pisze:Ja jestem jak najbardziej za piosenkami w filmie lecz nie na napisach tylko w filmie z obrazem, ale powiadam PIOSENKAMI a nie pitoleniem w stylu Hanki Montanki. Kiedyś się pisało PIOSENKI
http://www.youtube.com/watch?v=BYOE_b4aYD0 - geniusz i jak to nazywacie megakult.
Ech, to była piosenka. No ale Queen to półka nieosiągalna dla dzisiejszego świata muzyki. Dobrze, że jest Newman, to przynajmniej cyklicznie spłodzi jakiś dobry kawałek - ostatnio nic wybitnego mu się nie zdarzało, ale lepsze to niż nic...
Tomek pisze:A to ma jakieś konkretne przełożenie, co jest przez wytwórnię promowane pod kątem Oscarowego wyścigu?
Przypuszczam, że Disney po prostu nie zgłosił w ogóle tego score i dlatego nie będzie brany pod uwagę.
-
DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
#89
Post
autor: DanielosVK » ndz gru 05, 2010 21:58 pm
Piosenki Elfmana są świetne dla mnie. Może ostatnio poczyna sobie z nimi mniej oryginalnie (chociaż ogólnie teraz sobie rzadko z nimi poczyna) to i tak słucha mi się ich świetnie.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
-
swordfish
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3241
- Rejestracja: śr gru 01, 2010 11:44 am
- Lokalizacja: Polska
#90
Post
autor: swordfish » ndz gru 05, 2010 23:50 pm
Europejska Akademia Filmowa przyznała nagrody dla "Ghost writera", w tym także za muzykę.
EUROPEAN COMPOSER
Alexandre Desplat for THE GHOST WRITER
Pozostali nominowani to:
Ales Brezina for KAWASAKIHO RŮŽE (Kawasaki’s Rose)
Pasquale Catalano for MINE VAGANTI (Loose Cannons)
Gary Yershon for ANOTHER YEAR