Właśnie problem w tym Koper, że nie jest wtórnyKoper pisze:Zauważyliście, gwiazdy, że tylko dla was Smok jest zbyt trudny, by go przesłuchać za jednym razem? I tylko was tak fascynuje wtórny Shrek?

P.S Dziekan ma racje

Właśnie problem w tym Koper, że nie jest wtórnyKoper pisze:Zauważyliście, gwiazdy, że tylko dla was Smok jest zbyt trudny, by go przesłuchać za jednym razem? I tylko was tak fascynuje wtórny Shrek?
Wiadome jest, że wszyscy lubimy partytury pisane na żywą orkiestrę i za to ogromny plus dla Powella, ale niestety brakuje melodii w utworach akcji w smoku, praktycznie większość jest oparta na jednym temacie z This Is Berk.Koper pisze:A podasz konkretne argumenty, że nie jest? Bo klasyczne orkiestracje Shreka to żaden dowód na jego techniczną wyższość.
Zgadzam się z Dziekanem znowu..dziekan pisze:Wyciągajac wnisoki z tego co napisał Bladu logiczne jest chyba,że Gregson jest bardziej subtelny i tematyczny od Powella.
Smok Powella to taka ostra przejażdzka kolejką górską i do pewnego momentu jest super zabawa,ale na koncu masz ochote puscic pawia.
W "This is Berk" są 3 czy 4 tematy...bladerunner20 pisze:Wiadome jest, że wszyscy lubimy partytury pisane na żywą orkiestrę i za to ogromny plus dla Powella, ale niestety brakuje melodii w utworach akcji w smoku, praktycznie większość jest oparta na jednym temacie z This Is Berk.