BOX OFFICE
Re: BOX OFFICE
Czym przyciąga Smarzowski, a czego nie ma Holland, Pasikowski i Kwieciński? Czemu Kafka, Linda i Chopin przegrali z patologią Smarzola?
Re: BOX OFFICE
Bo patologia się sprzedaje w naszym kraju od zawsze - patrząc po przemianach ustrojowych, mieliśmy kolejno czasy disco polo, mamę Madzi, Leppera, Giertycha, PIS i ziobrystów, smoleńską religię, 500+, a w między czasie wszystkie kretyńskie reality shows, każde bardziej głupie od poprzedniego, gdzie idioci i idiotki pokazują IQ w wysokości 5 pkt i ciało. I to się sprzedaje i to się klika i to zbiera oglądalność.
NO CD = NO SALE
Re: BOX OFFICE
Bo to społecznie zaangażowane kino, którego ludzie są ciekawi i taki Polaków portret własny (Wesele, Drogówka, Kler) przyciąga widzów. No i nie należy nie docenić darmowej reklamy w mediach, o filmie słyszałem w radio, TV, na ulicy, nawet wśród znajomych których bym nie podejrzewał, jeszcze nikt oglądał, ale każdy chce, bądź się wybiera, także znów sukces nakręca sukces i końcowy wynik filmu powinien być gruby. Ja tam lubię kino Smarzola, który umiejętnie barba się w naszych bagienkach i ten film może w przyszłym tygodniu też będę chciał zobaczyć, bo na VOD pewnie przyjdzie jeszcze sporo poczekać.
Re: BOX OFFICE
Film Pasika i Chopin nie mogły narzekać na słabą reklamę. Wyskakiwały mi co chwila.
W Zamachu na Papieża mimo pokazywania czasów minionych, też w tle mamy patologię. Chlejących na umór milicjantów i władzę ludową. Żonę, która dostaje w mordę od swojego mundurowego. Dochodzą jeszcze gwałty i morderstwa na dzieciach. I tam mamy większe gwiazdy - Linda, Woronowicz, Zamachowski, Gruszka.
W Zamachu na Papieża mimo pokazywania czasów minionych, też w tle mamy patologię. Chlejących na umór milicjantów i władzę ludową. Żonę, która dostaje w mordę od swojego mundurowego. Dochodzą jeszcze gwałty i morderstwa na dzieciach. I tam mamy większe gwiazdy - Linda, Woronowicz, Zamachowski, Gruszka.
Re: BOX OFFICE
No i może to być to kwestia samej jakości, bo nie widziałem za wielu dobrych opinii o Zamachu i Chopinie, a o Domie jak najbardziej, że mocny i ludzie opuszczają seanse w kompletnej ciszy...
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35236
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: BOX OFFICE
To ciekawe jak się sprzedadzą "Ministranci", którzy zbierają bardzo dobre opinie. I akurat temat ministrantów, też może Polaków zaciekawić.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: BOX OFFICE
W Ministrantach też jest Tomasz Schuchardt. Może to nie Linda jest obecnie gwiazdą, a pan Tomasz.
Zobaczymy jak poradzi sobie Domalewski, bo jak na razie wyniki w kinie i w streamingu ma przeciętne. "Wzgórze psów" było szybko porzucane po pierwszym odcinku.
Zobaczymy jak poradzi sobie Domalewski, bo jak na razie wyniki w kinie i w streamingu ma przeciętne. "Wzgórze psów" było szybko porzucane po pierwszym odcinku.
Re: BOX OFFICE
Weekend wygrywa "Now You See Me: Now You Don’t", 21,3 mln w USA, 19,2 mln na świcie, razem 40,5 mln przy 90 mln budżetu... "The Running Man" na to potrzymaj mi piwo, 17 mln w USA i 11,2 mln na świecie, czyli razem 28.2 mln, przy budżecie 110 mln, czyli już można odnotować porażkę. Trzecia nowość horror "Keeper" tylko 2.5 mln i już Black Phone 2 w swoim 5 weekendzie zarobił więcej. Na premiery kiepsko zareagował "Predator: Badlands", który zanotował spory spadek, ale globalnie na koncie filmu już 136 mln. Świetnie radzi sobie skromny film Paramountu "Regretting You", który notuje małe spadki i idzie na stówkę z całego świata. A już za tydzień mega premiera czyli "Wicked: For Good".
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10544
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BOX OFFICE
Predzio mocno huknął, ale myślę, że w przyszłym tygodniu spadki będą mniejsze, bo jednak bardzo porytywny vibe wokół tego filmu rośnie. Także może tak szybko nie skończy przygody w kinach i da twórcom trochę się odkuć na kosztach produkcji.

Re: BOX OFFICE
Tylko kiniarze oddadzą ekrany dla Wicked, a później już w środę dla Zootopii.
Re: BOX OFFICE
"Now You See Me: Now You Don’t" globalnie jednak dużo więcej, bo 77.9 mln, a to dzięki wpływom ze świetnego otwarcia w Chinach (21.6 mln), gdzie film uzyskał minimalnie lepszy wynik, niż w domu.
Re: BOX OFFICE
Smarzol musi zwrócić dotacje do PISF. Na "Dom dobry" otrzymał milion złotych. Całkowity budżet filmu wyniósł 12 milionów złotych. Smarzol to jeden z nielicznych polskich twórców, który zarabia na swoich filmach.
Po drugim weekendzie sprzedano w sumie 1,2 mln biletów. Film zatem zaczął zarabiać na siebie. Za chwilę przeskoczy dotychczasowy polski przebój tego roku "Teściów 3", a kto wie, czy jak tak dalej pójdzie, czy nie rozprawi się z "Minecraftem".
Dotychczasowe wyniki Smarzola:
Kler (2018) – 5 202 667 widzów (otwarcie: 935 357)
Wołyń (2016) – 1 449 995 widzów (otwarcie: 229 011)
Dom dobry (2025) – +1 200 tys. widzów (otwarcie: 310 678)
Drogówka (2013) – 1 026 204 widzów (otwarcie: 176 732)
Pod mocnym aniołem (2014) – 884 963 widzów (otwarcie: 253 937)
Wesele (2021) – 488 703 widzów (otwarcie: 139 536)
Róża (2011) – 432 032 widzów (otwarcie: 72 920)
Dom zły (2009) – 223 379 widzów (otwarcie: 33 337)
Wesele (2004) – 195 608 widzów (otwarcie: 20 848)
Po drugim weekendzie sprzedano w sumie 1,2 mln biletów. Film zatem zaczął zarabiać na siebie. Za chwilę przeskoczy dotychczasowy polski przebój tego roku "Teściów 3", a kto wie, czy jak tak dalej pójdzie, czy nie rozprawi się z "Minecraftem".
Dotychczasowe wyniki Smarzola:
Kler (2018) – 5 202 667 widzów (otwarcie: 935 357)
Wołyń (2016) – 1 449 995 widzów (otwarcie: 229 011)
Dom dobry (2025) – +1 200 tys. widzów (otwarcie: 310 678)
Drogówka (2013) – 1 026 204 widzów (otwarcie: 176 732)
Pod mocnym aniołem (2014) – 884 963 widzów (otwarcie: 253 937)
Wesele (2021) – 488 703 widzów (otwarcie: 139 536)
Róża (2011) – 432 032 widzów (otwarcie: 72 920)
Dom zły (2009) – 223 379 widzów (otwarcie: 33 337)
Wesele (2004) – 195 608 widzów (otwarcie: 20 848)