John Carpenter
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35183
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: John Carpenter
Lepiej późno niż wcale. To teraz skoro John Carpenter jest hollywoodzką gwiazdą pora na światowe tournee z koncertami w Europie.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35183
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: John Carpenter
Halloween (Expanded Soundtrack)

1. Intro (1:15)
2. Aaron Meets Michael (2:40)
3. Halloween Theme (3:03)
4. Laurie’s Theme (0:45)
5. Aaron and Dana Enter Laurie’s Compound (1:03)
6. Laurie’s Past (1:08)
7. Prison Montage (2:47)
8. Laurie Breaks Down (1:27)
9. Karen’s Flashback (0:44)
10. Lumpy Explores Crash (0:35)
11. Michael Kills (0:34)
12. Hawkins Arrives at Crash Site (1:31)
13. Dana’s in the Shower (0:39)
14. The Story of Judith’s Death (0:56)
15. The Gas Station (1:16)
16. Michael Kills Again (3:46)
17. Gas Station Aftermath (1:04)
18. The Shape Returns (3:33)
19. The Boogeyman (1:07)
20. The Shape Kills (0:51)
21. Hawkins Called to Babysitter’s House (2:10)
22. Laurie Sees the Shape (1:14)
23. Babysitter Aftermath (0:49)
24. Sartain Meets Laurie (1:04)
25. Looking for Allyson (1:06)
26. Wrought Iron Fence (0:48)
27. The Shape Hunts Allyson (0:59)
28. Talking to Cops (0:33)
29. Allyson Discovered (1:27)
30. Gun Closet (1:03)
31. Halloween Theme (I’ve Got Eyes) (0:45)
32. Sartain’s Gone Mad (2:55)
33. Say Something (3:03)
34. Through the Woods (1:07)
35. Ray’s Goodbye (1:40)
36. The Shape Attacks Laurie (0:37)
37. The Shape Is Monumental (1:58)
38. Searching for the Shape (0:49)
39. Mannequin Panic (0:50)
40. Death Drum (1:23)
41. The Shape and Laurie Fight (1:55)
42. The Grind (1:53)
43. Trap the Shape (2:11)
44. The Shape Burns (1:32)
45. Halloween Triumphant (7:29)

1. Intro (1:15)
2. Aaron Meets Michael (2:40)
3. Halloween Theme (3:03)
4. Laurie’s Theme (0:45)
5. Aaron and Dana Enter Laurie’s Compound (1:03)
6. Laurie’s Past (1:08)
7. Prison Montage (2:47)
8. Laurie Breaks Down (1:27)
9. Karen’s Flashback (0:44)
10. Lumpy Explores Crash (0:35)
11. Michael Kills (0:34)
12. Hawkins Arrives at Crash Site (1:31)
13. Dana’s in the Shower (0:39)
14. The Story of Judith’s Death (0:56)
15. The Gas Station (1:16)
16. Michael Kills Again (3:46)
17. Gas Station Aftermath (1:04)
18. The Shape Returns (3:33)
19. The Boogeyman (1:07)
20. The Shape Kills (0:51)
21. Hawkins Called to Babysitter’s House (2:10)
22. Laurie Sees the Shape (1:14)
23. Babysitter Aftermath (0:49)
24. Sartain Meets Laurie (1:04)
25. Looking for Allyson (1:06)
26. Wrought Iron Fence (0:48)
27. The Shape Hunts Allyson (0:59)
28. Talking to Cops (0:33)
29. Allyson Discovered (1:27)
30. Gun Closet (1:03)
31. Halloween Theme (I’ve Got Eyes) (0:45)
32. Sartain’s Gone Mad (2:55)
33. Say Something (3:03)
34. Through the Woods (1:07)
35. Ray’s Goodbye (1:40)
36. The Shape Attacks Laurie (0:37)
37. The Shape Is Monumental (1:58)
38. Searching for the Shape (0:49)
39. Mannequin Panic (0:50)
40. Death Drum (1:23)
41. The Shape and Laurie Fight (1:55)
42. The Grind (1:53)
43. Trap the Shape (2:11)
44. The Shape Burns (1:32)
45. Halloween Triumphant (7:29)
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35183
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: John Carpenter
Z tym byłbym ostrożny, bo tak jak lubię filmy i muzykę Johna, tak często w wywiadach wychodzi z niego cynizm i pewna zgorzkniałość. Tak jak otwarcie mówił, że wszystkie jego filmy mogą zostać zremakowane, bo oznacza to, że za nie robienie nic, otrzyma pieniądze. Plus o innych filmach i twórcach często wypowiadał się krytycznie, jak chociażby o Spielbergu i Lucasie, gdzie jedynie chwalił ich za "Jaws" i "American Graffiti", a za resztę krytykował. Czy też niepochlebnie wypowiadał się o Brianie DePalma, Robecie Altmanie. A Johna Forda, którego lubił, uważał, że jedynie potrafił kręcić w plenerach, gdzie był świetny. Ale już sobie, według Carpentera" nie radził w scenach zamkniętych. I takich opinii możemy przytoczyć więcej.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: John Carpenter
Myślę, że przemawiała przez niego zazdrość. Tworząc kino klasy B czuł się dotknięty brakiem wyróżnień i wsparcia ze strony dużych wytwórni. Jedyny jego film, który zdobył Oscara, to krótkomertażówka z początku jego kariery, do której napisał scenariusz i muzykę. Przez to nie miał dostępu do aktorów marzeń i właściwego budżetu.
Spielberg i De Palma zaczynali na tym samym poziomie co on, ale szybko awansowali do pierwszej ligi cenionych reżyserów. Musiał też z nimi rywalizować o widownię. "E.T." Spielberga i jego "The Thing" zadebiutowały w tym samym miesiącu w lipcu 1982 roku. Obydwa dystrybuowane przez Universal. "E.T." odniosło międzynarodowy sukces, "The Thing" stało szybko się porażką wyśmiewaną przez recenzentów.
Spielberg i De Palma zaczynali na tym samym poziomie co on, ale szybko awansowali do pierwszej ligi cenionych reżyserów. Musiał też z nimi rywalizować o widownię. "E.T." Spielberga i jego "The Thing" zadebiutowały w tym samym miesiącu w lipcu 1982 roku. Obydwa dystrybuowane przez Universal. "E.T." odniosło międzynarodowy sukces, "The Thing" stało szybko się porażką wyśmiewaną przez recenzentów.
