Tak, potrafili - by zabić w pierwszej minucie pierwszego odcinka jednego z trzech głównych bohaterów, a drugiego z trójki po pierwszym odcinku nie zatrudniać więcej w ogóle, aż dla paru minut w ostatnim odcinku. Walki słabe i ich mało, nakręcone oczyweiście po ciemku żeby nic nie było widać, CGI woła o pomstę do nieba
Akurat śmierć adwokata, to punkt wyjściowy nastawiający całą fabułę i przemianę bohatera na cały ten sezon. A pilot pod względem estetycznym był wręcz paskudny, ale całe szczęście później było już lepiej, choć serial ten był bardziej o adwokacie Murdocku, niż o Daredevilu, co wcale nie było takie złe.
scenariusz pełen dziur i głupot
Uwielbiam takie rodzynki jak z panią psycholog, bo oczywiście w całym Nowym Jorku jest tylko jeden lekarz z którym spotyka się zarówno Fisk, Daredevil, jak i Muse, którego zdaje się potencjał mocno tu pokpili.
zero nawiązań do całego uniwersum MCU, stref czasowych, znajomości innych produkcji...
Tu się nie zgodzę, a ojciec Kamali w odcinku napadu na bank
1. Time To Shine (1:43)
2. Showtime (1:44)
3. You Freak (2:04)
4. Vote Tiffany (1:15)
5. Judd & Debbie (1:31)
6. Turn the Other Way (1:12)
7. Where Are The Prom Queens (4:52)
8. Trapped (2:27)
9. Killing On The Dance Floor (2:13)
10. Charnel House (2:39)
11. Mommy Dearest (2:49)
12. Let Me Do It (2:15)
13. Red Axe (2:16)
14. Prom Night (2:39)
1. Time To Shine (1:43)
2. Showtime (1:44)
3. You Freak (2:04)
4. Vote Tiffany (1:15)
5. Judd & Debbie (1:31)
6. Turn the Other Way (1:12)
7. Where Are The Prom Queens (4:52)
8. Trapped (2:27)
9. Killing On The Dance Floor (2:13)
10. Charnel House (2:39)
11. Mommy Dearest (2:49)
12. Let Me Do It (2:15)
13. Red Axe (2:16)
14. Prom Night (2:39)
31:32
O, nawet nie wiedziałem, że seria ma nową odsłonę.
Fajne retro-syntezatorwe granie. Trcohę nietuzinkowych brzmień i ogólnie jak na półgodzinny albumik, to fajnie się tego słuchało.
A i trzeba będzie film obadać.
Prom Queen fajne przez syntezatorowe brzmienie. Spoko to leciało, ale też nie żeby jakoś na długo to miało zostać w głowie. Plus za dobrze skrojony czas trwania tego typu muzyki.
Ale w filmie to i tak na pierwszym planie piosenki (od cholery ich tam) + kawałki Power Glove na początek i na napisy końcowe. The Newton Brothers zrobili tylko tę część typowo ilustracyjną, która specjalnie uwagi na siebie nie zwraca.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
A mi score bardzo fajnie i wyraziście wybrzmiał w filmie, razem ze znanymi piosenkami tworząc fajny klimat starych slasherów i lat 80, o wiele fajniejszy od tego znanego choćby ze Stranger Things. Słucha się już nie tak ciekawie, ale pół godzinki nie boli i ogólnie pozycja na plus
1. The Sidle of Evening (2:05)
2. F****n Porn Hub (3:30)
3. Calendar (3:37)
4. Skywriting (4:52)
5. Emergency Broadcast System (2:35)
6. Empty Cars (8:49)
7. Joy – The Pocket Queen (5:13)
8. No More Today (1:53)
9. Get In Here (2:36)
10. Just That (1:55)
11. World Inside Your Head (2:13)
12. What Did You See (0:59)
13. It Works (1:32)
14. Millions of Stars (2:11)
15. I Am Wonderful (1:19)
16. Empty Cars – Reprise (1:06)
17. The Parting Glass – Gregory Alan Isakov (4:07)
The Newton Brothers i ktoś kto się nazywa James Burkholder skomponowali muzykę do horroru Chrisa Stuckmanna, znanego głównie ze swojego kanału na YouTubie. Dawniej recenzował on filmy i dołączył się do hejterów sequelów. Po czym doszedł do wniosku, że nieładnie jest mówić źle o filmach i teraz głównie opisuje tylko pozytywnie filmu, plus właśnie jeden nakręcił.
1. Not Safe Here (0:57)
2. Missing for a Week (1:21)
3. Paranormal Paranoids (0:57)
4. Publicity Stunt (1:29)
5. The Theme Park (1:18)
6. The Perpetrator (0:58)
7. Man in the Window (2:58)
8. Shelby Oaks (2:03)
9. The Tape (2:05)
10. Taking of Riley Brennan (1:12)
11. Biggest Fan (1:27)
12. Closeup (0:43)
13. The Library, Pt. 1 (1:27)
14. Wilson Miles (1:44)
15. Down Boy (1:55)
16. Reunion (1:30)
17. Sticks and Stones (2:03)
18. The Timing (2:00)
19. Hard to Break (4:45)
20. Shield This Cambion (5:23)
21. Lost and Found (1:11)
22. Finally Over (1:04)
23. Tooth Will Rend (2:01)
24. The Library, Pt. 2 (2:39)
25. Big Sister – Annie Ellicott, Aaron J. Morton & Jordan Hehl (3:21)
26. Sisters Theme / End Credits (5:12)