
Kompozytor ścieżki dźwiękowej do filmu Władysława Pasikowskiego Daniel Bloom powiedział, że jeszcze żaden reżyser nie obdarzył go tak wielkim zaufaniem.
„Zaprosiłem pana Władysława do swojego studia w Warszawie i pokazałem kilka bardzo starych instrumentów min. lampowe organy Philicorda i Hammonda z lat 60 tych. Byłem pewien, że będą doskonale pasowały do klimatu filmu. Kiedy zapytałem reżysera o pewną scenę, odpowiedział „ panie Danielu, pan doskonale wie jak to zrobić…” i tyle. Zostawił mnie z tym i wiedziałem, że mam bardzo dużo wolnej przestrzeni do pracy. To niesłychanie wielkie zaufanie było onieśmielające i jednocześnie bardzo budujące. Praca z tak legendarnym reżyserem jakim jest Władysław Pasikowski to był dla mnie wielki zaszczyt i odpowiedzialność.
Do współpracy zaprosiłem Leszka Możdżera i to właśnie u niego w studiu postanowiliśmy zrobić nagrania. Była to nasza już piąta wspólna praca nad filmem. Wcześniej Leszek nagrywał partie fortepianów do filmów „Tulipany, „Wszystko co kocham”, „Nieulotne” i „Słodki koniec dnia”. W tym ostatnim filmie również wspierał mnie przy aranżacjach w kilku kompozycjach. Tym razem aranżacji całej partii żywych instrumentów podjęliśmy się wspólnie. Za produkcję i realizację nagrań we Wrocławiu odpowiadał Piotr Taraszkiewicz."
1 Snajperzy
2 Ostatni dzień
3 Abu Dauda
4 Bruno i Bianka PART I
5 Justyna
6 Lot z Moskwy
7 Dybuk PART III
8 Bruno i Bianka PART III
9 Nie mogę się pomylić
10 Nikt się nie ukryje
11 Garnizon
12 Ostatni azyl
13 Wyrok
14 Bruno i Bianka PART II
15 Zdjęcie Justyny
16 Gensek
17 Macki
18 Operacja Paproch
19 Bez wyjścia
20 W drodze do Rzymu
21 Błąd w pacierzu Bóg umarł
22 Bez wyjścia PART II
23 Zawsze na końcu zostaje sumienie