BOX OFFICE
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3222
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: BOX OFFICE
Zdecydowaną przesadą. MI z tych wszystkich filmów ma największe szanse zarobić, zakładając że będą małe spadki frekwencji.
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10435
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BOX OFFICE
80 mln z USA za 5 dni to jest wynik wręcz fatalny jak na hype i prognozy jakie snuto wcześniej. Pułap 200 mln na tamtejszym rynku może się więc okazać barierą nie do przebrnięcia. I trudno sobie wyobrazić, by pozostałe 600-700 mln ugrał z międzynarodowego rynku, gdy za tydzień wyjdzie Barbie z Nolanem. Nawet zakładając spadki na poziomie tylko 50%...

- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14291
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BOX OFFICE
Zarobki szefów wytwórni, Zaslav króluje
:
Najlepiej opłacani dyrektorzy generalni w Hollywood w ostatnich pięciu latach:
David Zaslav, Warner Bros. Discovery Inc. – 498,9 mln dolarów
Ari Emanuel, Endeavour Group Holdings Inc. – 346,9 mln dolarów
Reed Hastings Netflix – 209,7 mln dolarów
Bob Iger, Walt Disney Co. – 195 mln dolarów
Ted Sarandos, Netflix – 192,1 mln dolarów
Rupert Murdoch, Fox Corp. – 174,9 mln dolarów
Lachlan Murdoch, Fox Corp. – 171,3 mln dolarów
Brian Roberts, Comcast Corp. – 170,1 mln dolarów
Joseph Ianniello, Paramount Global – 152,7 mln dolarów
Patrick Whitesell, Endeavour Group Holdings Inc. – 143,5 mln dolarów
https://filmozercy.com/wpis/ktory-szef- ... was-powala

Najlepiej opłacani dyrektorzy generalni w Hollywood w ostatnich pięciu latach:
David Zaslav, Warner Bros. Discovery Inc. – 498,9 mln dolarów
Ari Emanuel, Endeavour Group Holdings Inc. – 346,9 mln dolarów
Reed Hastings Netflix – 209,7 mln dolarów
Bob Iger, Walt Disney Co. – 195 mln dolarów
Ted Sarandos, Netflix – 192,1 mln dolarów
Rupert Murdoch, Fox Corp. – 174,9 mln dolarów
Lachlan Murdoch, Fox Corp. – 171,3 mln dolarów
Brian Roberts, Comcast Corp. – 170,1 mln dolarów
Joseph Ianniello, Paramount Global – 152,7 mln dolarów
Patrick Whitesell, Endeavour Group Holdings Inc. – 143,5 mln dolarów
https://filmozercy.com/wpis/ktory-szef- ... was-powala
Tylko On, Williams John 
Tylko on, Elton John


Tylko on, Elton John


Re: BOX OFFICE
Rogue Nation zarobiło 682 mln, Fallout 791 mln, omamieni sukcesem Mavericka, przy kolejnej części postawili wszystko na jedną kartę i nie oszczędzając na budżecie spodziewali się kolejnego wzrostu zarobków, ale chyba się przeliczyli, bo póki co wygląda to na granicę 200 z USA i 500 ze świata, czyli mniej więcej to co miał Rogue Nation, który kosztował jednak dwa razy mniej... Barbie i Oppenheimer będą zagrożeniem, ale głównie w USA, to tam mają bzika na punkcie tych filmów. Na świecie, tak jak Fast X powinna królować Misja, znana i lubiana seria, która Amerykanom podobnie jak Szybcy czy Transy już się powoli nudzi. No ale to dopiero zarobki z 5 dni wyświetlania, zobaczymy jak to będzie wyglądać za 2-3 tygodnie.
Niebywałego dokonał w tym tygodniu za to "Sound of Freedom". Dostał 400 kin więcej, co w drugim tygodniu wyświetlania dało wzrost zarobków, aż o 37.2%, rzecz w sezonie letnim niespotykana. Film ma już 85 mln i nikt nie wie ile może zarobić ostatecznie, a mówi się już nawet o widełkach 150-200 mln. Będzie jeden z największych hitów roku, pomimo dystrybucji tylko w USA. Budżet 15 mln, praktycznie bez kampanii reklamowej, nie licząc tej internetowej, którą robili głównie fani.
Mamy też kolejny hit, Insidious: The Red Door, który przy budżecie 16 mln ma już 122 mln i tak się robi teraz kasę. Po 17 dniach barierę 300 mln przekroczył Indiana Jones, obecnie 302 mln. 3 stówki ma już również Elemental (311). Ta sztuka nie uda się już dla Flasha, który z tragicznymi 263 milionami powoli żegna się już z kinami. Żywot w kinach kończą też Strażnicy (842 mln), którym ostatecznie jednak nie uda się przeskoczyć drugiej Pantery (858 mln). Z innych starszych tytułów Transformers: Rise of the Beasts, który również wylądowali już na VOD ma 420 mln, a The Little Mermaid 547 mln. Największy sukces jednak po stronie Spider-Man: Across the Spider-Verse, który nadal generuje zauważalne zarobki, film ze 100 mln budżetem ma 663 mln i być może otrze się jeszcze o 700 mln. Pierwsza część z niższym o 10 mln budżetem zarobiła 384 mln i jest to najlepszy przykład jak powinny zarabiać sequele.
A już w przyszły weekend oczekiwany pojedynek Barbie i Oppenheimer, mimo, iż prognozy dają temu pierwszemu dwa razy więcej na start. Ogólnie ciekawy jestem ile wyniosą zarobki wszystkich filmów i jak przepastny będzie to weekend, bo do rozgrabienia puli będzie, aż 4 kandydatów, Barbie, Oppenheimer, Mission: Impossible i nieoczekiwanie Sound of Freedom.
Niebywałego dokonał w tym tygodniu za to "Sound of Freedom". Dostał 400 kin więcej, co w drugim tygodniu wyświetlania dało wzrost zarobków, aż o 37.2%, rzecz w sezonie letnim niespotykana. Film ma już 85 mln i nikt nie wie ile może zarobić ostatecznie, a mówi się już nawet o widełkach 150-200 mln. Będzie jeden z największych hitów roku, pomimo dystrybucji tylko w USA. Budżet 15 mln, praktycznie bez kampanii reklamowej, nie licząc tej internetowej, którą robili głównie fani.
Mamy też kolejny hit, Insidious: The Red Door, który przy budżecie 16 mln ma już 122 mln i tak się robi teraz kasę. Po 17 dniach barierę 300 mln przekroczył Indiana Jones, obecnie 302 mln. 3 stówki ma już również Elemental (311). Ta sztuka nie uda się już dla Flasha, który z tragicznymi 263 milionami powoli żegna się już z kinami. Żywot w kinach kończą też Strażnicy (842 mln), którym ostatecznie jednak nie uda się przeskoczyć drugiej Pantery (858 mln). Z innych starszych tytułów Transformers: Rise of the Beasts, który również wylądowali już na VOD ma 420 mln, a The Little Mermaid 547 mln. Największy sukces jednak po stronie Spider-Man: Across the Spider-Verse, który nadal generuje zauważalne zarobki, film ze 100 mln budżetem ma 663 mln i być może otrze się jeszcze o 700 mln. Pierwsza część z niższym o 10 mln budżetem zarobiła 384 mln i jest to najlepszy przykład jak powinny zarabiać sequele.
A już w przyszły weekend oczekiwany pojedynek Barbie i Oppenheimer, mimo, iż prognozy dają temu pierwszemu dwa razy więcej na start. Ogólnie ciekawy jestem ile wyniosą zarobki wszystkich filmów i jak przepastny będzie to weekend, bo do rozgrabienia puli będzie, aż 4 kandydatów, Barbie, Oppenheimer, Mission: Impossible i nieoczekiwanie Sound of Freedom.
Re: BOX OFFICE
youtu.be/ex3C1-5Dhb8
Premiera 29 września. I jak to jest, że film z budżetem 86 mln$ wygląda ładniej, niż te wszystkie kobyły po 200, 300 mln.
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3222
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: BOX OFFICE
To film od Disney, czyli są znaczne szanse, że budżet został zaniżony. Czyli realnie może to być pod 200+ mln dolarów.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14291
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BOX OFFICE
"Oppenheimer" to jednak nie jest kino rozrywkowe i prognozy są na poziomie 50 milionów dolarów w USA, lepiej zarobić powinna jednak "Barbie".
Tylko On, Williams John 
Tylko on, Elton John


Tylko on, Elton John


- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10435
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BOX OFFICE
No i tyle się daje. 50+ dla Oppen i 100+ dla Barbie. Na RT mocno, pierwszy ma 92%, drugi 89%, tak więc wraz z MI i Sound of Freedom szykuje się chyba najciekawszy weekend tego roku, wszystkie filmy nie dość, że głośne i nośne to jeszcze jak dobrze przyjęte.
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10435
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: BOX OFFICE
Wielkich liczb bym nie oczekiwał. Zarówno M:I jak i Nolan to 3-godzinne kloce, więc seansów będzie mało. Zyskają na tym tylko Barbie i ten dźwięk wolności.

Re: BOX OFFICE
Trzeba również pamiętać, że sam weekend również nie jest z gumy. W tym roku dwa najbardziej kasowe weekendy to te gdzie wystartował "Spider-Man" ($205.1 mln) i "Mario" (204,8 mln). Tu mamy 2 duże premiery, MI i Freedom, które razem mogą śmiało dać 50 mln, a Insidious, Indiana, Elemental, Spajdi, również nadal przynoszą miliony, dlatego też jestem ciekawy, ile jest stać Amerykanów wydać w ten weekend.
Za to u nas szacuje się, że zwycięzcą weekendu wraz z pokazami ze środy i czwartku został "Między nami żywiołami" 133 tys, natomiast "Misję" obejrzało 130 tys. widzów. Natomiast Flash został najmniej oglądanym filmem DCEU i nie dobije nawet do 200 tys widzów, obecnie jego wynik to 187 tys. Na Indianę wybrało się już ponad pół miliona widzów, a duży sukces odniósł Spider-Man, którego zobaczyło już ok. 790 tys. Ciekawe teraz jak u nas poradzi sobie Barbieheimer.
Za to u nas szacuje się, że zwycięzcą weekendu wraz z pokazami ze środy i czwartku został "Między nami żywiołami" 133 tys, natomiast "Misję" obejrzało 130 tys. widzów. Natomiast Flash został najmniej oglądanym filmem DCEU i nie dobije nawet do 200 tys widzów, obecnie jego wynik to 187 tys. Na Indianę wybrało się już ponad pół miliona widzów, a duży sukces odniósł Spider-Man, którego zobaczyło już ok. 790 tys. Ciekawe teraz jak u nas poradzi sobie Barbieheimer.
Re: BOX OFFICE
Sounds of Freedom miał lepszy czwartek, niż MI. Film w USA może zarobić więcej nie tylko od Indiany Jonesa, ale i Dead Reckoning, które powinno mocno ucierpieć przez Barbenheimer, mówi się tylko o tych dwóch filmach, a o filmie Toma zdaje się wszyscy już zapomnieli, co przed drugą częścią nie powinno nastrajać Paramountu w dobry nastrój. A pierwsze wyniki dla Barbenheimer są kosmiczne i znacznie przewyższają prognozy, oba filmy mogę łącznie zarobić w ten weekend 500 mln $ na całym świecie!
Tymczasem wyniki z piątku USA.
70.5 mln Barbie
33 mln Oppenheimer
Także już po dwóch dniach wyniki będą wyższe od prognoz za cały weekend sprzed tygodnia. 300 mln za cały weekend w zasięgu.
Tymczasem wyniki z piątku USA.
70.5 mln Barbie
33 mln Oppenheimer
Także już po dwóch dniach wyniki będą wyższe od prognoz za cały weekend sprzed tygodnia. 300 mln za cały weekend w zasięgu.
Re: BOX OFFICE
Miał być pioronujący weekend i był, a boxoffice USA niemal, że pękł, 4 najmocniejszy weekend wszech czasów i przekroczona granica 300 mln.
Barbie - 155 w USA, 182 na świecie, razem 337 mln. Żaden film wyreżyserowany przez kobietę nie może się poszczycić takim osiągnięciem, także prawdziwe girl power. Myślałem, że w tym roku już nic nie zagrozi Mario, a tu niespodziewanie wyrasta tytuł, który może mu deptać po piętach.
Oppenheimer - 80.5 w USA, 93.7 na świecie, razem 174.2 mln. W USA najlepsze otwarcie dla oryginalnego filmu Nolana i filmu w R w erze po covidzie.
Analitycy którzy pisali, że filmy sobie zaszkodzą, grubo się mylili, no ale kto się spodziewał, że filmy tak się nakręcą, a darmowa kampania w internetach, memy, a wręcz challenge, przysporzą im takiego rozgłosu i wydaje mi się, że bez Barbie Oppenheimer nie byłby w stanie wygenerować, aż takiego otwarcia i vice versa.
Najgorzej wypadło na tym Mission Impossible, choć globalne 370 mln po dwóch weekendach nie wygląda jeszcze źle, natomiast z głośnego pojedynku Barbie i Oppenheimera, nie zrobił sobie nic Sound of Freedom, który po spadku rzędu 26 % w trzeci weekend wygenerował większe zarobki, niż film Toma w drugi i ma już na koncie 124 mln, a w domu pokona takie marki jak F&F, Indiana Jones, Transformers, czy być może właśnie Mission Impossible, ale tu trzeba będzie jeszcze poczekać.
Za tydzień Haunted Mansion Disneya, ale przez ten czas faza na Barbenheimera jeszcze nie minie.
Barbie - 155 w USA, 182 na świecie, razem 337 mln. Żaden film wyreżyserowany przez kobietę nie może się poszczycić takim osiągnięciem, także prawdziwe girl power. Myślałem, że w tym roku już nic nie zagrozi Mario, a tu niespodziewanie wyrasta tytuł, który może mu deptać po piętach.
Oppenheimer - 80.5 w USA, 93.7 na świecie, razem 174.2 mln. W USA najlepsze otwarcie dla oryginalnego filmu Nolana i filmu w R w erze po covidzie.
Analitycy którzy pisali, że filmy sobie zaszkodzą, grubo się mylili, no ale kto się spodziewał, że filmy tak się nakręcą, a darmowa kampania w internetach, memy, a wręcz challenge, przysporzą im takiego rozgłosu i wydaje mi się, że bez Barbie Oppenheimer nie byłby w stanie wygenerować, aż takiego otwarcia i vice versa.
Najgorzej wypadło na tym Mission Impossible, choć globalne 370 mln po dwóch weekendach nie wygląda jeszcze źle, natomiast z głośnego pojedynku Barbie i Oppenheimera, nie zrobił sobie nic Sound of Freedom, który po spadku rzędu 26 % w trzeci weekend wygenerował większe zarobki, niż film Toma w drugi i ma już na koncie 124 mln, a w domu pokona takie marki jak F&F, Indiana Jones, Transformers, czy być może właśnie Mission Impossible, ale tu trzeba będzie jeszcze poczekać.
Za tydzień Haunted Mansion Disneya, ale przez ten czas faza na Barbenheimera jeszcze nie minie.
Re: BOX OFFICE
Barbie z najlepszym otwarciem w tym roku w Polsce - 493 tys. widzów.
Re: BOX OFFICE
Mocno. A zagraniczne wyniki jeszcze większe, ostatecznie, 194.3M na świecie i 162M w USA, razem 365,3M, drugie otwarcie roku po Mario, z tym, że Mario w Ameryce wystartował w środę i miał dwa dni więc na zarabianie kaski.
Największe rynki.
US & #Canada 162M
UK 24.2M
Mexico 22.9M
Brazil 17.6M
Australia 14.6M
France 10.2M
Italy 8.8M
China 8.1M
Spain 7.8M
Germany 7.8M
Po raz kolejny należy zauważyć, że Meksyk staje się jednym z największych światowych rynków, także jeszcze nie wszystko stracone dla Blue Beetle.
Największe rynki.
US & #Canada 162M
UK 24.2M
Mexico 22.9M
Brazil 17.6M
Australia 14.6M
France 10.2M
Italy 8.8M
China 8.1M
Spain 7.8M
Germany 7.8M
Po raz kolejny należy zauważyć, że Meksyk staje się jednym z największych światowych rynków, także jeszcze nie wszystko stracone dla Blue Beetle.