qnebra pisze: ↑wt gru 22, 2020 12:15 pm
Silnik to silnik, a Red Engine było przebudowane na potrzeby Cyberpunka.
Tak samo Cryengine i Frostbite, niby tylko do strzelanek się nadają a tu są robione na nich gry RPG.
Niby na CryEngine zrobili jedną grę RPG ( "Kingdom Come Deliverance" ) i miała ona podobne problemy techniczne, co Cyberpunk, więc silnik się tak dobrze nie nadaje do tego typu gier.
Niestety, twórcy gier ciągle łatają swoje stare silniki, zamiast zrobić nowe:
- Pirania Bytes ciągle leci na zmodyfikowanym silniku "Gothica"
- Activision ciągle robi kolejne "Call of Duty" na tym samym silniku
- Ubisoft robi kolejne Assassyny na zmodyfikowanym Anvil ( choć oni przynajmniej mają inny silnik do "Watch Dogs" i inny do gier typu "The Division" czy "Ghost Recon" ).
dougan pisze: ↑wt gru 22, 2020 13:07 pm
To mogą być w mniejszości, cyferki mówią inaczej. Komentarz Wawrzyńca dotyczył czegoś innego jednak, czyli imo usprawiedliwiania (przez zwolenników) za pomocą popularnych mediów jakichś z góry założonych negatywnych intencji u konsumentów.
Skoro już mówimy o cyferkach:
Star Wars Episode II Attack of the Clones - Worldwide - $645,256,452
Star Wars Episode VIII The Last Jedi - Worldwide - $1,332,539,889
Ale to tylko w ramach off
Nie wiem, czy Cyberpunk 2077 ma tylu zwolenników i przeciwników co Star Wars ale tu chodzi raczej o to, że ci przeciwnicy wytykają grze takie rzeczy, które uchodzą płazem w innych grach i na które zwykły gracz, który gra zgodnie z założeniami gry, nawet nie zwraca uwagi - tu akurat Redzi są sobie sami winni, gdyż marketing gry był zbyt rozbuchany, a i obietnic było wiele.