TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
- muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1. John Williams - Stars Wars: The Rise of Skywalker
2. John Powell - How to Train Your Dragon: The Hidden World
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Bear McCreary - Godzilla: King of the Monsters
5. Michael Giacchino - Spider Man Far From Home
6. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
7. Bear McCreary - Rim of the World
8. Benjamin Wallfisch - IT Chapter Two
9. Thomas Newman - Tolkien
10.David Arnold - The Tiger Who Came To Tea
2. John Powell - How to Train Your Dragon: The Hidden World
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Bear McCreary - Godzilla: King of the Monsters
5. Michael Giacchino - Spider Man Far From Home
6. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
7. Bear McCreary - Rim of the World
8. Benjamin Wallfisch - IT Chapter Two
9. Thomas Newman - Tolkien
10.David Arnold - The Tiger Who Came To Tea
- scoreman
- Parkingowy przed studiem nagrań
- Posty: 18
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 18:46 pm
- Lokalizacja: Katowice
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Mój top:
1. John Powell - How To Train Your Dragon: The Hidden World
2. John Williams - Star Wars: The Rise of Skywalker
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Michael Giacchino - Spider-Man: Far from Home
5. David Hirschfelder - Ride Like a Girl
6. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
7. David Arnold - The Tiger Who Came to Tea
8. Daniel Pemberton - Motherless Brooklyn
9. Nathan Johnson - Knives Out
10. Nicholas Britell - The King
Wyróżnienia za muzykę do seriali dla Stevena Price'a za "Our Planet", Davida Arnolda za "Good Omens" oraz Nicholasa Bitella za "Succession".
1. John Powell - How To Train Your Dragon: The Hidden World
2. John Williams - Star Wars: The Rise of Skywalker
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Michael Giacchino - Spider-Man: Far from Home
5. David Hirschfelder - Ride Like a Girl
6. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
7. David Arnold - The Tiger Who Came to Tea
8. Daniel Pemberton - Motherless Brooklyn
9. Nathan Johnson - Knives Out
10. Nicholas Britell - The King
Wyróżnienia za muzykę do seriali dla Stevena Price'a za "Our Planet", Davida Arnolda za "Good Omens" oraz Nicholasa Bitella za "Succession".
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Moja topka:
1. How train Your dragon Hidden World - John Powell
2. Parasite - Jung Jae IL
3. Midsommar - Bobby Krlic
4. Star Wars: Rise of Skywalker - John Williams
5. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe
6. Godzilla: King of the Monsters - Bear McCreary
7. Spider-Man: Far From Home - Michael Giacchino
8. Joker - Hildur Gudnadottir
9. Proxima – Ryuichi Sakamoto
10.Togo - Mark Isham
1. How train Your dragon Hidden World - John Powell
2. Parasite - Jung Jae IL
3. Midsommar - Bobby Krlic
4. Star Wars: Rise of Skywalker - John Williams
5. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe
6. Godzilla: King of the Monsters - Bear McCreary
7. Spider-Man: Far From Home - Michael Giacchino
8. Joker - Hildur Gudnadottir
9. Proxima – Ryuichi Sakamoto
10.Togo - Mark Isham
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Taki to był rok, że w internetowej ankiecie na album roku zagłosowałem na Far Cry New Dawn Batesa, głównie dla tego, że poznałem to również w grze. Tak jak pisałem, nie było jakiś super soundtracków, albo przynajmniej ja takich nie słyszałem. Code Vein był spoko, ale to akurat znasz. Tym razem nie rozpieścił Deriverie, no ale trafiły mu się bardziej atmosferyczne gry "GreedFall", "A Plague Tale Innocence", które poziom oczywiście trzymają, ale do posłuchania to głównie fragmentami i niektórymi kawałkami, no i tak było z większością tytułów. Podobnie Erica od Wintory, na zachodzie powiało "piątkami", a mnie jakoś zbytnio nie ruszyło, choć i tu jak na muzykę z gry granie jest pierwszego sortu. Było sporo kloców "Death Stranding", "Days Gone", "Control" ale najwięcej rozrywki chyba zapewniło mi "Anthem" Schachner z początku roku, który przez grę przepadł w różnych rankingach. Ogólnie do przekroju przez ubiegły rok polecam tą tracklistę, ja tu np wypatrzyłem Borderlands 3, które mam w kolejce do przesłuchania
https://gamemusic.pl/muzyczne-podsumowa ... a-spotify/
Przypominam, że dziś ostatni dzień głosowania, także kto jeszcze nie zagłosował to do dzieła
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13259
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Jeżeli już jesteśmy przy utworach roku:
youtu.be/lGaP8G31-SM
youtu.be/ZQyq4TpIu7o
youtu.be/vp0cCHMmNJ8
youtu.be/l-9reMkxTjw
youtu.be/8RCp_VD-Abc
youtu.be/0_9o_70UQJw
youtu.be/F_mhWxOjxp4
youtu.be/lGaP8G31-SM
youtu.be/ZQyq4TpIu7o
youtu.be/vp0cCHMmNJ8
youtu.be/l-9reMkxTjw
youtu.be/8RCp_VD-Abc
youtu.be/0_9o_70UQJw
youtu.be/F_mhWxOjxp4
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Radek
- Spec od additional music
- Posty: 670
- Rejestracja: pt cze 23, 2017 18:34 pm
- Lokalizacja: Otwocki Rów
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Jak się już tak dzielimy utworami, to obok "Third Date" moim faworytem jest jeszcze "The Book". Po obejrzeniu Kobietek przedwczoraj jeszcze bardziej go pokochałem, bo jest tam świetnie wyeksponowany
youtu.be/tzakp-7ndBw
youtu.be/tzakp-7ndBw
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Skoro jesteśmy przy utworach, to w minionym roku hipnotyzowały mnie te dźwięki.
youtu.be/vioN0B-5xfw
Niby nic się nie dzieje, same plumkanie i grzechotanie, ale ja w tym odnajduję silny ładunek emocjonalny. Sam film "Honey Boy" mnie w kinie zmęczył (autorskie spojrzenie na trudne dzieciństwo Shia LaBeouf).
youtu.be/eHxveeLzWGw
youtu.be/vioN0B-5xfw
Niby nic się nie dzieje, same plumkanie i grzechotanie, ale ja w tym odnajduję silny ładunek emocjonalny. Sam film "Honey Boy" mnie w kinie zmęczył (autorskie spojrzenie na trudne dzieciństwo Shia LaBeouf).
youtu.be/eHxveeLzWGw
- Radek
- Spec od additional music
- Posty: 670
- Rejestracja: pt cze 23, 2017 18:34 pm
- Lokalizacja: Otwocki Rów
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
O też tego Honey Boya się trochę nasłuchałem. Nawet był w mojej topce przez pewien czas, ale potem obejrzałem 1917, no i niestety wypadł. Skromny score, ale bardzo uroczy
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26176
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Ej, nie, no, ale odgłosy sprzątania w kuchni to żaden tam score roku, nie przesadzajcie.
A Lisu to jak zwykle. 3 filmy widział i z tego tylko wybiera.
A Lisu to jak zwykle. 3 filmy widział i z tego tylko wybiera.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13259
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Widział więcej ale wybiera się najlepsze / ulubione, według własnego gustu?
Część filmów to muzyczne powtórki ( "Aladyn", "Król Lew" ), niektóre przedkładają piosenki nad muzykę ( "Rocketman" ), niektórych jeszcze nie widziałem ( '1917" i "Małe Kobietki" - za dużo pracy, za mało wolnego ), wiec wybrałem to, co jest
Część filmów to muzyczne powtórki ( "Aladyn", "Król Lew" ), niektóre przedkładają piosenki nad muzykę ( "Rocketman" ), niektórych jeszcze nie widziałem ( '1917" i "Małe Kobietki" - za dużo pracy, za mało wolnego ), wiec wybrałem to, co jest
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- WhiteHussar
- Nominowany do Emmy
- Posty: 1504
- Rejestracja: sob mar 02, 2013 23:31 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Szału w tym roku nie było, ale źle też nie:
1.Jak Wytresować Smoka 3
2.Tolkien
3.The King
4.1917
5.Joker
6. Ad Astra
7. Star Wars : Skywalker Odrodzenie
8. Avengers: Koniec Gry
9. Godzilla II: Król Potworów
10. A Hidden Life
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
1.Jak Wytresować Smoka 3
2.Tolkien
3.The King
4.1917
5.Joker
6. Ad Astra
7. Star Wars : Skywalker Odrodzenie
8. Avengers: Koniec Gry
9. Godzilla II: Król Potworów
10. A Hidden Life
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony ndz lut 02, 2020 18:02 pm przez WhiteHussar, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 691
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Euphoria to serial, nie możesz go dać do topu :p
- WhiteHussar
- Nominowany do Emmy
- Posty: 1504
- Rejestracja: sob mar 02, 2013 23:31 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
No to jest 9
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1 A Hidden Life - James Newton Howard
2 How To Train Your Dragon: The Hidden World - John Powell
3 Star Wars: The Rise of Skywalker - John Williams
4 Spider Man Far From Home - Michael Giacchino
5 Avengers: Endgame - Alan Silvestri
6 Godzilla II: King of Monsters - Bear McCarry
7 Little Women - Alexandre Desplat
8 Ready Or Not - Brian Tyler
9 The Tiger Who Came To Tea - David Arnold
10 Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe
2 How To Train Your Dragon: The Hidden World - John Powell
3 Star Wars: The Rise of Skywalker - John Williams
4 Spider Man Far From Home - Michael Giacchino
5 Avengers: Endgame - Alan Silvestri
6 Godzilla II: King of Monsters - Bear McCarry
7 Little Women - Alexandre Desplat
8 Ready Or Not - Brian Tyler
9 The Tiger Who Came To Tea - David Arnold
10 Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe