NAGRODY BRANŻOWE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ja to rozumiem ale wg mnie nie tak to powinno wyglądać. Najgorszy ten Lew - Przepisana muzyka to powinien być reject z automatu jak na Oscarach.
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Popularny film, kompozytor, soundtrack, nic tylko nominować do Grammy, a że "przepisany" to rzeczywiście niefajnie, ale co zrobić, gorzej jak wygra to Grammy, bo na tej liście nie widzę żadnego faworyta, jeszcze tylko Jokera tu brakowało...
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13260
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NAGRODY BRANŻOWE
"Spirit" nominowany za najlepszą piosenkę ... Piosenka, która w filmie zaliczyła ledwie refren i to w zmienionej wersji. Liczyłem na "Never Too Late" ale są jeszcze Globy i Oscary. Tu pewnie wygra "Rocketman" - Best Compilation Soundtrack For Visual Media.
Mam nadzieję, że w kategorii: Best Score Soundtrack For Visual Media wygra "Mary Poppins Returns".
Mam nadzieję, że w kategorii: Best Score Soundtrack For Visual Media wygra "Mary Poppins Returns".
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
A oryginał miał nominację/został nagrodzony? (Grammy, chyba pierwsze, Hans za Crimson Tide na pewno dostał).
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13260
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Trzy nominacje, zero wygranej:
Najlepsza kompozycja instrumentalna napisana dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji Hans Zimmer
Najlepsza piosenka napisana specjalnie dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji "Can You Feel the Love Tonight?", wyk. Elton John
Najlepsza piosenka napisana specjalnie dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji "Circle of Life", wyk. Elton John
Najlepsza kompozycja instrumentalna napisana dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji Hans Zimmer
Najlepsza piosenka napisana specjalnie dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji "Can You Feel the Love Tonight?", wyk. Elton John
Najlepsza piosenka napisana specjalnie dla filmu kinowego lub na potrzeby telewizji "Circle of Life", wyk. Elton John
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Tego chyba nie było: European Film Awards
Przed chwilą widziałem ten film (Błąd systemu), bardzo mi się podobał. Muzyki nie ma jakoś przesadnie dużo (jak na europejski film przystało), ale jest ciekawie wykorzystana
https://europeanfilmawards.eu/en_EN/jur ... nners-2019EUROPEAN ORIGINAL SCORE 2019:
John Gürtler for SYSTEM CRASHER
The music in SYSTEM CRASHER is modern, virtuosic, impulsive and surprising. John Gürtler has transformed the unspeakable into music. Where words are no longer possible, his film music manages to function as a non-verbal language, reflecting the inside of the protagonist and carrying the viewer along with it.
Przed chwilą widziałem ten film (Błąd systemu), bardzo mi się podobał. Muzyki nie ma jakoś przesadnie dużo (jak na europejski film przystało), ale jest ciekawie wykorzystana
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33963
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ten film dostał Srebrnego Misia w Berlinie, czy też za reżyserię. W sumie mógłby dostać główną nagrodę, a nie ten koszmar który wygrał. Muzyki za bardzo nie pamiętam.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Srebrnego im. Alfreda Bauera. Wygrał też nagrodę publiczności na Transatlantyku, ale go wtedy przegapiłem niestety. A faktycznie dobry NIEMIECKI film
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33963
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Napisałeś NIEMIECKI dużymi literami, jakby to miało jakieś znaczenie?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Annie Awards - nominacje dla najlepszych animacji
Best Music — TV/Media
Carmen Sandiego, Episode: "The Chasing Paper Caper," Houghton Mifflin Harcourt Publishing and DHX Media for Netflix
Composer/Lyricist: Jared Lee Gosselin
Composer: Steve D'Angelo
Composer: Lorenzo Castelli
Love, Death & Robots, Episode: "Sonnie's Edge"
Blur for Netflix
Composer/Lyricist: Rob Cairns
Seis Manos, Episode: "The Empty Place," VIZ Media / Powerhouse Animation Studios
Composer: Carl Thiel
She-Ra and the Princesses of Power, Episode: "Beast Island," DreamWorks Animation
Composer: Sunna Wehrmeijer
The Tom and Jerry Show, Episode: "Eagle Eye Jerry," Warner Bros. Animation
Composer: Vivek Maddala
Best Music — Feature
Away, Dream Well Studios
Composer: Gints Zilbalodis
Frozen 2, Walt Disney Animation Studios
Composer: Christophe Beck
Composer: Frode Fjellheim
Composer/Lyricist: Kristen Anderson-Lopez
Composer/Lyricist: Robert Lopez
I Lost My Body, Xilam for Netflix
Composer: Dan Levy
Spies in Disguise, Blue Sky Studios
Composer/Lyricist: Mark Ronson
Composer: Theodore Shapiro
Toy Story 4
Composer: Randy Newman
Best Music — TV/Media
Carmen Sandiego, Episode: "The Chasing Paper Caper," Houghton Mifflin Harcourt Publishing and DHX Media for Netflix
Composer/Lyricist: Jared Lee Gosselin
Composer: Steve D'Angelo
Composer: Lorenzo Castelli
Love, Death & Robots, Episode: "Sonnie's Edge"
Blur for Netflix
Composer/Lyricist: Rob Cairns
Seis Manos, Episode: "The Empty Place," VIZ Media / Powerhouse Animation Studios
Composer: Carl Thiel
She-Ra and the Princesses of Power, Episode: "Beast Island," DreamWorks Animation
Composer: Sunna Wehrmeijer
The Tom and Jerry Show, Episode: "Eagle Eye Jerry," Warner Bros. Animation
Composer: Vivek Maddala
Best Music — Feature
Away, Dream Well Studios
Composer: Gints Zilbalodis
Frozen 2, Walt Disney Animation Studios
Composer: Christophe Beck
Composer: Frode Fjellheim
Composer/Lyricist: Kristen Anderson-Lopez
Composer/Lyricist: Robert Lopez
I Lost My Body, Xilam for Netflix
Composer: Dan Levy
Spies in Disguise, Blue Sky Studios
Composer/Lyricist: Mark Ronson
Composer: Theodore Shapiro
Toy Story 4
Composer: Randy Newman
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33963
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Oscarowe gdybanie czas zacząć!
http://filmmusicreporter.com/2019/12/02 ... edictions/
http://filmmusicreporter.com/2019/12/02 ... edictions/
The Frontrunners:
Star Wars: The Rise of Skywalker* – John Williams
1917 – Thomas Newman
Joker – Hildur Gudnadottir
Marriage Story – Randy Newman
Little Women – Alexandre Desplat
Avengers: Endgame – Alan Silvestri
Ford v Ferrari – Marco Beltrami & Buck Sanders
Runner-ups:
Us – Michael Abels
Pain and Glory – Alberto Iglesias
Jojo Rabbit – Michael Giacchino
Parasite – Jaeil Jung
The Song of Names – Howard Shore
How to Train Your Dragon: The Hidden World – John Powell
The Biggest Little Farm– Jeff Beal
Downton Abbey – John Lunn
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zgadzam się z tą pierwszą piątką tytułów, czyli czterech wyjadaczy (Dżoneł, Oleł i Niumanów dwóch) plus Hildurka-nowicjuszka-#siłakobiety.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Tylko, że były artykuły o tym, że Joker może być pominiety bo się w USA boją tego filmu. Nie ma co gdybać, AMPAS jak wiemy co roku ma inne regulaminy
Za chwilę może dowiemy się, że Williams, Powell i Silvestri będą zdyskwalifikowani za użycie muzyki z poprzednich filmów, a Hildur i Beltrami z Sandersem za to, że w filmach jest pińcet piosenek
Za chwilę może dowiemy się, że Williams, Powell i Silvestri będą zdyskwalifikowani za użycie muzyki z poprzednich filmów, a Hildur i Beltrami z Sandersem za to, że w filmach jest pińcet piosenek
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Mogą Jokera pominąć w głównych.kategoriach, ale w technicznych nie sądzę