Ale skąd info, że odrzucony?qnebra pisze: ↑czw kwie 18, 2019 19:45 pmhttp://filmmusicreporter.com/2019/04/18 ... dden-life/
JNH skomponował odrzucony score do nowego filmu Malicka. Piszę tak, bo będę szczerze zaskoczony jeżeli tym razem Terrence użyje głównie muzyki oryginalnej, a nie kompilacji hitów muzyki klasycznej.
James Newton Howard
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7889
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: James Newton Howard
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3215
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: James Newton Howard
To Malick, Terrence Malick, a on słynie z wyrzucania całej napisanej muzyki i zastępowania jej po swojemu. Dlatego od razu piszę odrzucona, bo w filmie zostanie może z jeden, dwa fragmenty. I tak, wiem że dyski twarde są zasłane niewykorzystaną muzyką filmową, fragmentami odrzuconymi z różnych powodów.DanielosVK pisze: ↑pt kwie 19, 2019 10:04 amAle skąd info, że odrzucony?qnebra pisze: ↑czw kwie 18, 2019 19:45 pmhttp://filmmusicreporter.com/2019/04/18 ... dden-life/
JNH skomponował odrzucony score do nowego filmu Malicka. Piszę tak, bo będę szczerze zaskoczony jeżeli tym razem Terrence użyje głównie muzyki oryginalnej, a nie kompilacji hitów muzyki klasycznej.
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7889
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: James Newton Howard
A, czyli JNH dalej w projekcie. Moim zdaniem znakomita wiadomość. Po Desplacie w Tree of Life Malick angażował jakichś nijakich no-name'ów, teraz znowu mamy szansę dobrą, filozoficzną muzykę. Rodzaj projektu, którego u JNH od dawna brakowało. Niechże i Malick ją odrzuci, byle można jej było posłuchać. 

Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
Re: James Newton Howard
Przepraszam, przepraszam, ale do "Voyage of Time" zaangażował początkowo Ennio. Oczywiście nic z tego nie wyszło.DanielosVK pisze: ↑pt kwie 19, 2019 13:04 pmPo Desplacie w Tree of Life Malick angażował jakichś nijakich no-name'ów.

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7889
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: James Newton Howard
No właśnie - czyli żeby znowu nie skończyło się na nołnejmie po buńczucznych zapowiedziach dużych nazwisk.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3215
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: James Newton Howard
Nie reject, po prostu niewykorzystanie napisanej muzyki.
Spoiler:
Re: James Newton Howard
Premiera w maju w Cannes, także rejectu być nie powinno, choć film trwa 3 godziny, także będzie gdzie wrzucać klasykę 

- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34938
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: James Newton Howard
Za to kolejne Magiczne Stworzenia przełożone o rok i tak szybko ich nie znajdziemy.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7889
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: James Newton Howard
Może Rowling tym razem się skapnęła, że przyda się jej scenarzysta.Wawrzyniec pisze: ↑czw maja 02, 2019 17:31 pmZa to kolejne Magiczne Stworzenia przełożone o rok i tak szybko ich nie znajdziemy.

Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3215
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: James Newton Howard
Warnerowi nie zgodziły się tabelki w Excelu.
- Radek
- Spec od additional music
- Posty: 670
- Rejestracja: pt cze 23, 2017 18:34 pm
- Lokalizacja: Otwocki Rów
Re: James Newton Howard
JNH o A Hidden Life:
“One of the early ideas Terry brought to me, was to incorporate sounds he had captured during production such as church bells from the villages, cow and sheep bells, the saw mill, sounds from the prison, and scythes in the fields,” says Howard. ”I took many of those sounds and processed them into musical elements that are woven throughout the score.”
Howard began his process after Malick sent him a series of short clips from the film without any sound or music.“I wrote very loosely to picture, but we were able to establish the key thematic material and sonic identity of the score. As we moved forward, we chose to work mostly scene by scene where I would write something that he would react to, and then he would often mould the edit to what I had done,” Howard explains.
Though the film takes place up against such an important historical backdrop, the film at its core is a human story. “I chose to focus on the emotional journeys and crises of conscience of the characters—writing music to reflect their story.”
Howard began while Terry was already editing the film. “After meeting with Terry at my studio in Los Angeles, I flew to Austin and met with his team to watch a cut of the film,” he says. “We worked primarily between March and May of 2018 and recorded everything in early June at Abbey Road Studios in London. “I felt the orchestra was best to reflect the vistas of St. Radegund. The solo violin throughout the film embodies the connection between our two main characters—performed by the violinist James Ehnes.”
A tu bardzo ładna próbka:
youtu.be/331dvoq8-_Y
Jednak najbardziej mnie interesuje wplecenie do score tych wszystkich dźwięków z życia wsi
. A film podobno ma mieć oficjalną premierę we wrześniu, więc mam nadzieję, że score też się wtedy pojawi.
“One of the early ideas Terry brought to me, was to incorporate sounds he had captured during production such as church bells from the villages, cow and sheep bells, the saw mill, sounds from the prison, and scythes in the fields,” says Howard. ”I took many of those sounds and processed them into musical elements that are woven throughout the score.”
Howard began his process after Malick sent him a series of short clips from the film without any sound or music.“I wrote very loosely to picture, but we were able to establish the key thematic material and sonic identity of the score. As we moved forward, we chose to work mostly scene by scene where I would write something that he would react to, and then he would often mould the edit to what I had done,” Howard explains.
Though the film takes place up against such an important historical backdrop, the film at its core is a human story. “I chose to focus on the emotional journeys and crises of conscience of the characters—writing music to reflect their story.”
Howard began while Terry was already editing the film. “After meeting with Terry at my studio in Los Angeles, I flew to Austin and met with his team to watch a cut of the film,” he says. “We worked primarily between March and May of 2018 and recorded everything in early June at Abbey Road Studios in London. “I felt the orchestra was best to reflect the vistas of St. Radegund. The solo violin throughout the film embodies the connection between our two main characters—performed by the violinist James Ehnes.”
A tu bardzo ładna próbka:
youtu.be/331dvoq8-_Y
Jednak najbardziej mnie interesuje wplecenie do score tych wszystkich dźwięków z życia wsi

- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3215
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: James Newton Howard
Jakoś do tej pory nie mogę uwierzyć, że Malick nie zastąpiłby całego napisanego scoru kompilacją utworów muzyki klasycznej.