
INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Nom, zabawne. 

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- MichalP
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1163
- Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
- Lokalizacja: Gdzies w Kanadzie
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
W oczekiwaniu na zamowienie z Lali Intrada juz przyslala mi cos na otarcie lez

Dla mnie wszystkie te wydania sa premierowe.
Good Morning Vietnam razem z Dumbo Drop to troche zaskakujaca ale swietnie wpadajaca w ucho mieszanka. Krotki i stonowany, taki troche staroswiecki score Northa na przystawke, a potem juz jazda bez trzymanki od Newmana - melodyjna i porywajaca. Temat glowny troche sie powtarza, ale 45 minut calosci w ogole sie nie dluzy. Nigdy nie posiadalem podstawki, wiec to dla mnie mily powrot do tego co w filmowce podobalo mi sie najbardziej - i North i ten konkretny Newman.
Balto - tez nigdy na podstawke sie nie zalapalem wiec teraz jest jak znalazl. To moze nie jest Horner w najlepszej formie (zgodze sie, ze niektore kawalki brzmia ala Don Davies i Matrix), ale jako calosc dla mnie wypada duzo lepiej niz takie Batteries not Included. A co do zarzutu, ze sporo tu Mickey Mousingu - jak dla mnie to znowu brzmi bardziej jak typowy Horner w wersji lekkiej i zakreconej ale dalej melodyjnej typowej w jego animacjach i filmach dla dzieci.
Living in the Age of Airplanes - lezka sie w oku kreci - slychac, ze pojechal tu Horner na autopilocie i swoim wlasnym temptracku ale za to jak fajnie i emocjonalnie to zrobil i przy okazji dorzucil kilka nowych, fajnych melodii. Kazdy utwor jest troche inny tak jakby kompozytor chcial pokazac co ma najlepszego do zaoferowania.
Cosmosy Silvestriego - to wedlug mnie jako calosc to jeden z najlepszych Silvestrich w 21 wieku. Jest troche dluzyzn w ramach tych 4 plyt - szkoda, ze Intrada po prostu nie wydala tego jako fajnie skrojonego 2 plytowego wydanie - ale jest zajefajna tematyka, emocje, elektronika, epickosc momentami i jego znak rozpoznawczy - perkusja.
Polecam.


Dla mnie wszystkie te wydania sa premierowe.
Good Morning Vietnam razem z Dumbo Drop to troche zaskakujaca ale swietnie wpadajaca w ucho mieszanka. Krotki i stonowany, taki troche staroswiecki score Northa na przystawke, a potem juz jazda bez trzymanki od Newmana - melodyjna i porywajaca. Temat glowny troche sie powtarza, ale 45 minut calosci w ogole sie nie dluzy. Nigdy nie posiadalem podstawki, wiec to dla mnie mily powrot do tego co w filmowce podobalo mi sie najbardziej - i North i ten konkretny Newman.
Balto - tez nigdy na podstawke sie nie zalapalem wiec teraz jest jak znalazl. To moze nie jest Horner w najlepszej formie (zgodze sie, ze niektore kawalki brzmia ala Don Davies i Matrix), ale jako calosc dla mnie wypada duzo lepiej niz takie Batteries not Included. A co do zarzutu, ze sporo tu Mickey Mousingu - jak dla mnie to znowu brzmi bardziej jak typowy Horner w wersji lekkiej i zakreconej ale dalej melodyjnej typowej w jego animacjach i filmach dla dzieci.
Living in the Age of Airplanes - lezka sie w oku kreci - slychac, ze pojechal tu Horner na autopilocie i swoim wlasnym temptracku ale za to jak fajnie i emocjonalnie to zrobil i przy okazji dorzucil kilka nowych, fajnych melodii. Kazdy utwor jest troche inny tak jakby kompozytor chcial pokazac co ma najlepszego do zaoferowania.
Cosmosy Silvestriego - to wedlug mnie jako calosc to jeden z najlepszych Silvestrich w 21 wieku. Jest troche dluzyzn w ramach tych 4 plyt - szkoda, ze Intrada po prostu nie wydala tego jako fajnie skrojonego 2 plytowego wydanie - ale jest zajefajna tematyka, emocje, elektronika, epickosc momentami i jego znak rozpoznawczy - perkusja.
Polecam.
- bladerunner22
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2805
- Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Wooow , ale słuchania gratulacjeMichalP pisze: ↑pt gru 14, 2018 19:34 pmW oczekiwaniu na zamowienie z Lali Intrada juz przyslala mi cos na otarcie lez![]()
Dla mnie wszystkie te wydania sa premierowe.
Good Morning Vietnam razem z Dumbo Drop to troche zaskakujaca ale swietnie wpadajaca w ucho mieszanka. Krotki i stonowany, taki troche staroswiecki score Northa na przystawke, a potem juz jazda bez trzymanki od Newmana - melodyjna i porywajaca. Temat glowny troche sie powtarza, ale 45 minut calosci w ogole sie nie dluzy. Nigdy nie posiadalem podstawki, wiec to dla mnie mily powrot do tego co w filmowce podobalo mi sie najbardziej - i North i ten konkretny Newman.
Balto - tez nigdy na podstawke sie nie zalapalem wiec teraz jest jak znalazl. To moze nie jest Horner w najlepszej formie (zgodze sie, ze niektore kawalki brzmia ala Don Davies i Matrix), ale jako calosc dla mnie wypada duzo lepiej niz takie Batteries not Included. A co do zarzutu, ze sporo tu Mickey Mousingu - jak dla mnie to znowu brzmi bardziej jak typowy Horner w wersji lekkiej i zakreconej ale dalej melodyjnej typowej w jego animacjach i filmach dla dzieci.
Living in the Age of Airplanes - lezka sie w oku kreci - slychac, ze pojechal tu Horner na autopilocie i swoim wlasnym temptracku ale za to jak fajnie i emocjonalnie to zrobil i przy okazji dorzucil kilka nowych, fajnych melodii. Kazdy utwor jest troche inny tak jakby kompozytor chcial pokazac co ma najlepszego do zaoferowania.
Cosmosy Silvestriego - to wedlug mnie jako calosc to jeden z najlepszych Silvestrich w 21 wieku. Jest troche dluzyzn w ramach tych 4 plyt - szkoda, ze Intrada po prostu nie wydala tego jako fajnie skrojonego 2 plytowego wydanie - ale jest zajefajna tematyka, emocje, elektronika, epickosc momentami i jego znak rozpoznawczy - perkusja.
Polecam.

Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :
''Zabić Strach''
''Zabić Strach''
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10446
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Albo 5 CD
CD 1: Film score
CD 2: Soundtrack album
CD 3: Alternates and Unused Cues
CD 4: Academy Promo
CD 5: Demo Sketches

CD 1: Film score
CD 2: Soundtrack album
CD 3: Alternates and Unused Cues
CD 4: Academy Promo
CD 5: Demo Sketches


Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
CD 1: Film score
CD 2: Soundtrack album
CD 3: Alternates and Unused Cues
CD 4: Academy Promo
CD 5: Demo Sketches
CD 6: Music inspired by the Mission
CD 7: The Sounds of the Moon
CD 2: Soundtrack album
CD 3: Alternates and Unused Cues
CD 4: Academy Promo
CD 5: Demo Sketches
CD 6: Music inspired by the Mission
CD 7: The Sounds of the Moon
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Ja sobie poczekam na wydanie 25 CD. Niedługo film obchodzi ćwierćwiecze, więc kto wie. :V
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- MichalP
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1163
- Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
- Lokalizacja: Gdzies w Kanadzie
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Bosze tylko nie to. Ludze sie, ze nas czyms zaskocza. Moze skomponowal cos oryginalnego co mu Howard wywalil, bo chcial tylko tapete temptracka, ktora se podlozyl, zreszta z kawalkow Hornera i dlatego mamy tam: Clear and Present Danger, Sneakers itp. Moze dal rade nagrac jakiej pierwotne wersje czy cus.kolejne naciągactwo - Apollo 13 aż na 2 CD![]()
Jak faktycznie bedzie to reprint OSTa to bedzie mega przegiecie. Trzeba pamietac tez, ze USA swego czasu mialo OST z dwoma CD - druga plytka to bylo jeszcze wiecej piosenek z "epoki". Moze to takie 2CD bedzie

- MichalP
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1163
- Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
- Lokalizacja: Gdzies w Kanadzie
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Jedno mi sie skojarzylo po przesluchaniu Balto kilkanascie razy.Wooow , ale słuchania gratulacje
Zarzuca sie Hornerowi, ze mu score Davis pisal i fakt momenty sa troche jakby wyjete z Matrixa. Ale czym wiecej tego sluchalem to bardzie mi sie to kojarzylo z Krullem na sterydach - rytmicznie i strukturalnie bardzo podobne. A sam score jest mega fajny - czuc w nim taka troche ewolucje pomiedzy starym Hornerem tym z poznych lat 80 i wczesnych 90 - Krull, Willow, American Tail - a tym z poznych lat 90 i poczatku 21 wieku.
- galljaronim
- John Powell
- Posty: 1218
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 21:23 pm
- Lokalizacja: Kęty
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Houston....sprawdźcie wskaźniki mojego ciśnienia krwi

CD 1
ORCHESTRAL FILM SCORE
01. Main Title (Film Version) (1:53)
02. Lunar Dreams (2:40)
03. A Son's Worries And Simulator Crash (4:37)
04. Night Visitors (1:08)
05. All Systems Go – The Launch (10:19)
06. Docking (2:26)
07. Master Alarm (Film Version) (3:31)
08. Into The L.E.M. (Film Version) (5:10)
09. The Dark Side Of The Moon (5:18)
10. Carbon Dioxide (5:45)
11. Manual Burn (1:56)
12. A War Story (1:06)
13. Four More Amps (3:22)
14. L.E.M. Jettison (1:37)
15. Re-Entry And Splashdown (Film Version) (9:15)
16. End Credits (Film Version) (6:55)
Total Time: 66:56
ELECTRONIC CUES
17. Marilyn’s Nightmare (0:58)
18. Canister Explosion (0:24)
19. Reactant Valves (1:09)
20. Out Of Control (1:08)
21. Power Off (0:57)
22. A Square Peg (3:49)
23. Cosmic Connection (0:44)
Total Time: 9:08
CD 1 Total Time: 76:07
CD 2
COMPOSER’S SOUNDTRACK ASSEMBLY
01. Main Title (2:40)
02. Lunar Dreams (2:41)
03. All Systems Go – The Launch (10:21)
04. Docking (2:26)
05. Master Alarm (3:06)
06. Into the L.E.M. (5:10)
07. The Dark Side Of The Moon (5:17)
08. Carbon Dioxide (5:45)
09. Manual Burn (1:57)
10. Four More Amps (3:20)
11. Re-Entry And Splashdown (9:15)
12. End Credits (6:59)
CD 2 Total Time: 58:58
World premiere 2-CD release of James Horner score for Oscar-nominated Ron Howard film! Highly regarded, award-laden film chronicles eventful Apollo 13 mission to the moon, heartbreakingly aborted late during trip due to an explosion aboard command module that jeopardized lives of crew and their ability to return safely back to earth. Universal releases, Imagine Entertainment presents, Tom Hanks, Kevin Bacon, Bill Paxton, Ed Harris, Gary Sinise, Kathleen Quinlan give top-notch portrayals, Dean Cundey photographs, Brian Grazer produces, Ron Howard directs. Film is drawn from Astronaut Jim Lovell’s book “Lost Moon”, written with Jeffrey Kluger. Hanks plays Lovell in nine-time Academy Award-nominated film, including nominations for Picture and James Horner score, winning Oscars for sound and film editing. Director Howard describes film not as one of action or distress but of “absolutely brilliant professionalism and quiet nobility”. Though Howard championed two separate albums for release from the soundtrack, incredibly just a “souvenir” release featuring the songs, dialog highlights, sound effects and limited selections from Horner’s score became commercially available through the MCA label. Horner did prepare a disc of 59 minutes of his music for internal Academy Award consideration but it never saw commercial release. Subsequently a special “Gold” edition of the soundtrack was issued but it remained the song and dialog album. Finally, through the combined cooperation of UMG, Universal Studios and Imagine Entertainment, Intrada proudly presents for the first time ever the entire score by Horner, both in the versions heard in the film lasting 76 minutes on CD 1, and in the selections Horner prepared for promotional purposes running 59 minutes which included several alternate versions and different performances of certain cues on CD 2. Album producer Mike Matessino has also assembled the 9 minutes of music Horner scored for electronics, following the orchestral score on CD 1. The number of highlights in this important work are numerous but easily commanding a spotlight is the rich Americana flavor throughout, movingly provided by elegiac trumpet work from acclaimed soloist Tim Morrison. Lengthy musical journey includes moments of stunning power such as 10-minute “All Systems Go - The Launch”, terror (“Master Alarm”, “Manual Burn”), dynamic “Re-Entry And Splashdown”. Special mention is due Horner’s brilliant musical architecture, opening with trumpet and snares, then mirroring variety of dramatic onscreen events with emotionally overwhelming music before finally cadencing all with haunting simplicity of just solo trumpet alone. Poetic and sublime! Graphic design by Kay Marshall features flipper covers showcasing both film’s striking advance key art campaign, subsequent release style with star Hanks. Detailed notes from John Takis plus “tech talk” from producer Matessino bring additional weight to dramatic package. Horner’s gift for writing magnificent, emotionally rich music has never been on better display. Shawn Murphy records at Todd-AO, Steve Bramson & Horner orchestrate, Annie Lennox provides haunting wordless “End Credits” vocal, James Horner composes, conducts. Intrada Special Collection 2-CD release available while quantities and interest remain!


CD 1
ORCHESTRAL FILM SCORE
01. Main Title (Film Version) (1:53)
02. Lunar Dreams (2:40)
03. A Son's Worries And Simulator Crash (4:37)
04. Night Visitors (1:08)
05. All Systems Go – The Launch (10:19)
06. Docking (2:26)
07. Master Alarm (Film Version) (3:31)
08. Into The L.E.M. (Film Version) (5:10)
09. The Dark Side Of The Moon (5:18)
10. Carbon Dioxide (5:45)
11. Manual Burn (1:56)
12. A War Story (1:06)
13. Four More Amps (3:22)
14. L.E.M. Jettison (1:37)
15. Re-Entry And Splashdown (Film Version) (9:15)
16. End Credits (Film Version) (6:55)
Total Time: 66:56
ELECTRONIC CUES
17. Marilyn’s Nightmare (0:58)
18. Canister Explosion (0:24)
19. Reactant Valves (1:09)
20. Out Of Control (1:08)
21. Power Off (0:57)
22. A Square Peg (3:49)
23. Cosmic Connection (0:44)
Total Time: 9:08
CD 1 Total Time: 76:07
CD 2
COMPOSER’S SOUNDTRACK ASSEMBLY
01. Main Title (2:40)
02. Lunar Dreams (2:41)
03. All Systems Go – The Launch (10:21)
04. Docking (2:26)
05. Master Alarm (3:06)
06. Into the L.E.M. (5:10)
07. The Dark Side Of The Moon (5:17)
08. Carbon Dioxide (5:45)
09. Manual Burn (1:57)
10. Four More Amps (3:20)
11. Re-Entry And Splashdown (9:15)
12. End Credits (6:59)
CD 2 Total Time: 58:58
World premiere 2-CD release of James Horner score for Oscar-nominated Ron Howard film! Highly regarded, award-laden film chronicles eventful Apollo 13 mission to the moon, heartbreakingly aborted late during trip due to an explosion aboard command module that jeopardized lives of crew and their ability to return safely back to earth. Universal releases, Imagine Entertainment presents, Tom Hanks, Kevin Bacon, Bill Paxton, Ed Harris, Gary Sinise, Kathleen Quinlan give top-notch portrayals, Dean Cundey photographs, Brian Grazer produces, Ron Howard directs. Film is drawn from Astronaut Jim Lovell’s book “Lost Moon”, written with Jeffrey Kluger. Hanks plays Lovell in nine-time Academy Award-nominated film, including nominations for Picture and James Horner score, winning Oscars for sound and film editing. Director Howard describes film not as one of action or distress but of “absolutely brilliant professionalism and quiet nobility”. Though Howard championed two separate albums for release from the soundtrack, incredibly just a “souvenir” release featuring the songs, dialog highlights, sound effects and limited selections from Horner’s score became commercially available through the MCA label. Horner did prepare a disc of 59 minutes of his music for internal Academy Award consideration but it never saw commercial release. Subsequently a special “Gold” edition of the soundtrack was issued but it remained the song and dialog album. Finally, through the combined cooperation of UMG, Universal Studios and Imagine Entertainment, Intrada proudly presents for the first time ever the entire score by Horner, both in the versions heard in the film lasting 76 minutes on CD 1, and in the selections Horner prepared for promotional purposes running 59 minutes which included several alternate versions and different performances of certain cues on CD 2. Album producer Mike Matessino has also assembled the 9 minutes of music Horner scored for electronics, following the orchestral score on CD 1. The number of highlights in this important work are numerous but easily commanding a spotlight is the rich Americana flavor throughout, movingly provided by elegiac trumpet work from acclaimed soloist Tim Morrison. Lengthy musical journey includes moments of stunning power such as 10-minute “All Systems Go - The Launch”, terror (“Master Alarm”, “Manual Burn”), dynamic “Re-Entry And Splashdown”. Special mention is due Horner’s brilliant musical architecture, opening with trumpet and snares, then mirroring variety of dramatic onscreen events with emotionally overwhelming music before finally cadencing all with haunting simplicity of just solo trumpet alone. Poetic and sublime! Graphic design by Kay Marshall features flipper covers showcasing both film’s striking advance key art campaign, subsequent release style with star Hanks. Detailed notes from John Takis plus “tech talk” from producer Matessino bring additional weight to dramatic package. Horner’s gift for writing magnificent, emotionally rich music has never been on better display. Shawn Murphy records at Todd-AO, Steve Bramson & Horner orchestrate, Annie Lennox provides haunting wordless “End Credits” vocal, James Horner composes, conducts. Intrada Special Collection 2-CD release available while quantities and interest remain!
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9347
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Będzie brane. W przyszłym miesiącu pewnie, po stypendium, w tym mam w planach duży wydatek 
Mam mały zarzut, bo znam (bardzo dobrze zresztą) kompletny bootleg: nie wiem, czy to dobry pomysł, by rozbijać orkiestrę i elektronikę.

Mam mały zarzut, bo znam (bardzo dobrze zresztą) kompletny bootleg: nie wiem, czy to dobry pomysł, by rozbijać orkiestrę i elektronikę.
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
wypalili bootlega na cd1, a na cd2 to academy promo
kolejne wydanie 2CD na siłe by zarobić na przesyłkach. nawet się o alternaty czy bonusy nie pokusili...

#FUCKVINYL
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10446
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Dla swietego spokoju sie kupi ale tez srednio mi sie podoba taka konfiguracja
