![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czas optymalny by nie zasnąć - 39 min
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Rzetelnie to sprawiedliwie (choć może nawet zbyt pozytywne) określenie dla tej ścieżki. Poza pierwszym i ostatnim utworem, gdzie mamy zarysowany główny, coolowy temat, naturalnie w stylu...The MachineKoper pisze:
Wyszedł nowy score Toma Rayboulda, gościa od "The Machine"
Film wygląda megabidnie
https://www.youtube.com/watch?v=A0VoDi_fvTI
muzyka brzmi na szczęście rzetelnie, choć jak w przypadku "The Machine" raczej nie jest zbyt atrakcyjna w wydaniu płytowym.
w słuchaniu lepsze o wiele od Mr Robot i Stranger Things. Takie ciepłe granie, można posłuchać.Adam pisze:Pany, mamy kolejny elektro retro za chwilę:
MP3 - 19.08.2016 - Lakeshore Records/iTunes
CD - 16.09.2016 - Lakeshore Records
1. Golden Gate
2. A Wolf In Unix
3. The Scenic Route
4. First Day On The Job
5. It Speaks
6. Reverse Engineering
7. Security Is A Myth
8. The Morning After
9. Rooftop Fireworks
10. I Need A Little Time
11. Western Arrivals
12. The Slingshot
13. 10BROAD36
14. The Way In
15. Run Time
16. Last Nerve
17. Gordon Steals A Cabbage Patch
18. The Cost Of Doing Business
19. Joe’s Truth
20. Go Get The Bike
21. The End of Donna’s Day
22. It’s Not Right
23. MacMillan Utility
Od "What We Do in the Shadows".Wawrzyniec pisze:Widzisz jak wyszukalemA czy to nie jest reżyser od morderczych owiec?
P.S. Ale w ogóle to nie mamy jakiś drobny renesenans retro elektroniki? Może należałoby o jakimś artykule na ten temat pomyśleć.Hunt for the Wilderpeople is not going to be a score for everyone. The intentional throwback to 1980s synth scoring, despite being another example of the current film music zeitgeist celebrating that sound, is likely to alienate those who didn’t especially care for it the first time around, while those who did embrace the original sound might feel as though Moniker’s subversion of the genre is inauthentic at best, sarcastic at worst. When you combine this with the abundance of similarly nostalgia-soaked songs, you have a soundtrack that is doing its best to emulate a period in film music history that many people look back on with less than positive feelings. Personally, however, I think the whole thing is a triumph: it works magnificently in the film, subtly making fun of itself while still providing the right emotional hooks for the narrative, and it’s musically creative enough to be stimulating on an intellectual level. Although I saw the film Boy, which they also scored, this is the first music I’ve ever heard music from Moniker on its own terms, and on the strength of Hunt for the Wilderpeople I’ll certainly be seeking out more.
Właśnie też sobie posłuchałem i o ile z Paulem Haslingerem to miałem różne podejścia, tak jednak ten soundtrack całkowicie bezboleśnie mi wszedł. Nie jest to może czysto retro-score, tylko czasami jakieś przerywniki się pojawiają. Ale nawet niezła i przyjemna elektronika. Nic wielkiego, ale też biedy i padaki nie ma.Adam pisze:w słuchaniu lepsze o wiele od Mr Robot i Stranger Things. Takie ciepłe granie, można posłuchać.Adam pisze:Pany, mamy kolejny elektro retro za chwilę:
MP3 - 19.08.2016 - Lakeshore Records/iTunes
CD - 16.09.2016 - Lakeshore Records
1. Golden Gate
2. A Wolf In Unix
3. The Scenic Route
4. First Day On The Job
5. It Speaks
6. Reverse Engineering
7. Security Is A Myth
8. The Morning After
9. Rooftop Fireworks
10. I Need A Little Time
11. Western Arrivals
12. The Slingshot
13. 10BROAD36
14. The Way In
15. Run Time
16. Last Nerve
17. Gordon Steals A Cabbage Patch
18. The Cost Of Doing Business
19. Joe’s Truth
20. Go Get The Bike
21. The End of Donna’s Day
22. It’s Not Right
23. MacMillan Utility