Tutaj dyskutujemy w wątkach ogólnych o poszczególnych kompozytorach.
-
hp_gof
#166
Post
autor: hp_gof » pt lut 27, 2015 13:07 pm
LOL
Mamusia <3
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#167
Post
autor: Wawrzyniec » pt lut 27, 2015 14:17 pm
Templar pisze:No i Adam ma rację, jakby taka sytuacja była np. u Hansa to byście cały rok bekę z tego mieli

Ja pamiętam, jak w jednym wywiadzie Hans opisywał jak to mama była z niego dumna, kiedy po raz pierwszy zobaczyła jego nazwisko w napisach końcowych. Beka i szydera była mega potężna i tak złośliwa, że wręcz w piekle uważali, że to trochę za dużo.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60015
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#168
Post
autor: Adam » pt lut 27, 2015 14:31 pm
dokładnie zawsze jest huzia na Hansika
#FUCKVINYL
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#169
Post
autor: Wawrzyniec » pt lut 27, 2015 20:46 pm
Ja tak tylko sobie pozwolę przypomnieć, że jedną z osób, która wtedy z tego wywiadu i tego fragmentu miała "wielką bekę" byłeś Ty...
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#170
Post
autor: Koper » pt lut 27, 2015 20:50 pm
Adam jak zwykle chorągiewka jak Artur Dębski

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60015
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#171
Post
autor: Adam » pt lut 27, 2015 22:53 pm
na swoje usprawiedliwienie dodam że Hansik to jedyny kompozytor który powoduje huśtawki nastrojów

real artysta

#FUCKVINYL
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#172
Post
autor: Wawrzyniec » sob lut 28, 2015 12:18 pm
No już dobrze, a wracając do Goldsmitha to tak naprawdę ten napis na nagrobku powinien brzmieć tak:
"If only she had lived to see her son win The Academy Award for a score that praise Satan".
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
#173
Post
autor: DanielosVK » sob lut 28, 2015 12:22 pm
"...because John Williams wasn't nominated."
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#174
Post
autor: Wawrzyniec » sob lut 28, 2015 12:25 pm
Ale wtedy to dopiero powoli zaczynało się panowanie Williamsa. Wiadomo już było po Jaws, ale jego prawdziwe panowanie to o ile mnie daty nie mylą, to się chyba zaczynało rok później.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#175
Post
autor: Paweł Stroiński » sob lut 28, 2015 14:15 pm
Ja bym jednak powiedział, że początki "panowania" Williamsa wiążą się ze Szczękami, które uznaje się za pierwszy blockbuster w historii kina. Zresztą, Williams, gdyby nie polecenie Stevena, nawet nie dostałby Star Wars. Początkowa idea była, by film zilustrować wyłącznie klasyką, którą to John dostał jako temp-track (Holst, Strawiński dla Jawów, itd.)
-
Funky
- Gość od wnoszenia fortepianu
- Posty: 107
- Rejestracja: śr lis 25, 2015 20:14 pm
#176
Post
autor: Funky » śr sty 13, 2016 23:11 pm
Jerry to mój muzyczny Bóg, absolutnie numer jeden wśród kompozytorów muzyki filmowej. Rok temu przesłuchałem większość jego dyskografii i na nowo odkryłem ten gatunek muzyczny, niestety Akademia doceniła go tylko raz a powinien dostać statuetki za takie arcydzieła jak ''Planet Of The Apes'', ''Patton'', ''Chinatown'' czy ''Total Recall''. Był geniuszem w swoim fachu i takich ludzi dzisiaj już nie ma.
"Te diabelskie autobusy nigdy nie zjawiają się wtedy, kiedy potrzeba, chyba że jadą w przeciwnym kierunku." - Raymond Chandler
-
kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 6087
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
#177
Post
autor: kiedyśgrześ » śr lut 17, 2016 15:44 pm
Music Written For The Film PLANET OF THE APES
A 24-bit / 88.2kHz Full Digital Recording
Meticulous reconstruction of the Orchestrations written by Jerry Goldsmith, Arthur Morton and Herbert W. Spencer done by John O'Callaghan
Features Percussion Instruments from the Emil Richards Collection at L.A. Percussion Rentals—the same, unique instruments used in the original recording sessions
All music cues performed to the same tempo as the original performance
3 Bonus Tracks—including the famously deleted piccolo part in the “Main Title” that director Franklin J. Schaffner asked Goldsmith to change
A hybrid recording that seamlessly mixes "live" instrumental performances with VST instruments
12-page, full color booklet with an essay on the album's production, photos of Emil Richards' unique percussion instruments in action and more!
Planet of the Apes (Main Title) 2.19
Crash Landing 6.53
The Searchers 2.32
The Search Continues 4.59
The Clothes Snatchers 3.13
The Hunt 5.14
A New Mate 1.13
The Revelation 3.23
No Escape 5.42
The Trial 1.47
New Identity 2.29
A Bid For Freedom 2.39
The Forbidden Zone 3.27
The Intruders 1.11
The Cave 1.25
The Revelation Part 2 3.26
Bonus Tracks:
Planet of the Apes (Main Title) 2.19
The Searchers 2.32
The Revelation 3.23
wydawnictwo związane z tą książką:
SIMIANS & SERIALISM is the first comprehensive history and analysis of Jerry Goldsmith's landmark score to Arthur P. Jacobs' production of Franklin J. Schaffner's film PLANET OF THE APES.
Each and every cue in the score is decoded and deconstructed, detailing for the first time Goldsmith's extensive use of Arnold Schoenberg's serial technique and the influences Béla Bartók, Maurice Ravel and Modest Mussorgsky had on the score.
Includes 49 illustrations with examples from Goldsmith's score.
All new research on the production and release of the classic 1968 sci-fi film and its four sequels that reveals a rich background on their development and includes fascinating, unknown details.
SIMIANS & SERIALISM is an indispensable volume for any fan of Jerry Goldsmith, film music, PLANET OF THE APES or movie history.
272 Pages, 6" x 9" Trade Paperback, ISBN 978-1-5136-0066-6

-
kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 6087
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
#178
Post
autor: kiedyśgrześ » śr lut 17, 2016 16:02 pm
strasznie sztuczne to nagranie, ale myślę, że lekturze służy, ucho zdecydowanie łatwiej łowi całą konstrukcję niż przy oryginale... odsłuch wiadomo gdzie
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25176
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#179
Post
autor: Mystery » śr lut 17, 2016 16:07 pm
Z ciekawości obadałem polowanie, enika świetnie, ale jak usłyszałem smyki i balchę dałem reszcie spokój.
-
Wojteł
- John Williams
- Posty: 9893
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
#180
Post
autor: Wojteł » śr lut 17, 2016 16:18 pm
kiedyśgrześ pisze:strasznie sztuczne to nagranie, ale myślę, że lekturze służy, ucho zdecydowanie łatwiej łowi całą konstrukcję niż przy oryginale... odsłuch wiadomo gdzie
nie mogę się dokopać, nie usunęli wątku czasem?
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara