
THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
To dobrze, że przynajmniej przez ludzi, a nie psy 

- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Może z playbacku puszczą a orkiestra będzie udawać, że gra?Paweł Stroiński pisze:Gladiator akurat nie zostanie doorkiestrowany za bardzo.
Partytura z której będą grać została zaakceptowana przez przynajmniej ludzi Hansa.

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Z oryginalnych aranżacji może wypaść lepiej niż oryginał akurat. Byle tego nie zmieniali. Elektronika może być z playbacku. Już nie takie rzeczy robili.
Problem z Silvą polega na zmianach orkiestracji lub fatalnym programowaniu elektroniki przez london music works
Problem z Silvą polega na zmianach orkiestracji lub fatalnym programowaniu elektroniki przez london music works
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Bo się nie przykładają do tego mam wrażenie. Orkiestrują pewnie ze słuchu a robią te kompilacje taśmowo na odpierdziel i poziom ich jest bez porównania niższy niż wielu re-reców, gdzie wykonują znakomitą robotę.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Wychodzą z założenia, że muszą to zrobić bardziej klasycznie. A Zimmer robi swoje score'y bardziej rockowo.
Hans tak się bawi miksem, by podkręcić brzmienie. Wiele z jego pomysłów ma na celu wzmocnienie całości. Nie zawsze to działa, często nie, ale ma to swój cel.
Druga rzecz. Można się czepiać go za słabe orkiestracje, ale on myśli całościowo. Chodzi o to, by wszystko było podporządkowane pewnej wizji. Brak drewna bierze się często stąd, że nie pasowałoby do elektroniki. A jak je dodasz wyjdzie to beznadziejnie.
Hans tak się bawi miksem, by podkręcić brzmienie. Wiele z jego pomysłów ma na celu wzmocnienie całości. Nie zawsze to działa, często nie, ale ma to swój cel.
Druga rzecz. Można się czepiać go za słabe orkiestracje, ale on myśli całościowo. Chodzi o to, by wszystko było podporządkowane pewnej wizji. Brak drewna bierze się często stąd, że nie pasowałoby do elektroniki. A jak je dodasz wyjdzie to beznadziejnie.
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Paweł błagam.. bo znow będzie 30 str tej samej dyskusji dlaczego prażanie to fail, lub nie fail 

#FUCKVINYL
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Do tego jeszcze dochodzi ta cała elektronika. Dobrze tego nie robią. Mówię to bardzo delikatnie
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34960
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Ale o tym to nawet niedawno Broxton wspominał i nawet nie w kontekście Zimmera. W wielu współczesnych score'ach elektronika zastępuje drewno.Paweł Stroiński pisze:Druga rzecz. Można się czepiać go za słabe orkiestracje, ale on myśli całościowo. Chodzi o to, by wszystko było podporządkowane pewnej wizji. Brak drewna bierze się często stąd, że nie pasowałoby do elektroniki. A jak je dodasz wyjdzie to beznadziejnie.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Trochę to mało precyzyjne. Syntezator i drewno mają zupełnie inne funkcje. To tak jakby powiedział, że trąbka zastępuje chóry.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34960
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
To do Broxtona z pretensjami, ja się tylko na nim powołuje.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Niego 
Dlatego o nim mówię. Akurat brzmienie Hansa jest takie, że drewno często wypadłoby fatalnie. Inni to kopiują na pałę
A jeśli można pogdybać, to ciekawe, co by było, gdyby Bruckheimera nie poznał

Dlatego o nim mówię. Akurat brzmienie Hansa jest takie, że drewno często wypadłoby fatalnie. Inni to kopiują na pałę
A jeśli można pogdybać, to ciekawe, co by było, gdyby Bruckheimera nie poznał

- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34960
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Wtedy robiłby pewnie jakieś "Goldsmith-shity"Paweł Stroiński pisze:A jeśli można pogdybać, to ciekawe, co by było, gdyby Bruckheimera nie poznał

Ale czasami szkoda, że Zimmer mało drewna używa, gdyż w trzecich Piratach, szczególnie w utworze "One Day" wypada bardzo ładnie.
Ale w "Interstellar" raczej się nie pojawi, chociaż dla mnie ten score to enigma.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: THE CITY OF PRAGUE PHILHARMONIC ORCHESTRA
Wawrzek, ledwo warna dostałeś a już offtopisz Zimmerem w temacie Prażan? Bana chcesz? 

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński