Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Przesłuchaj sobie całość, Hans bardzo często czyni wariacje na temat główny (np. dając go w skali mollowej).
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Dur czy moll w moim odczuciu słabe to.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
no post Wawrzyna daje do myślenia
ON nie jest kontent?
dzięki Wawrzyńcu za wypowiedź, jak na razie najbardziej obszerna i najbardziej mi się spodobała. ja dopiero w week przesłucham, nie będę słuchał w aucie z auxa bo to zbrodnia
ale przyznam że mam preszer na ten score, tym bardziej lubię jak score robi szoł, a musi robić bo są skrajne opinie nawet wśród fanbojów. to znaczy że jest to coś w tej muzie, i to daje nadzieje
way to go mistrzunio! 





#FUCKVINYL
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10445
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Wawrzyn chyba dalej żyje w świecie, gdzie wszystko jest albo czarne albo białe. Mi się takie eksperymenty jak "My Enemy" podobają i uświadamiają jedno: Hans wychodzi z klatki i stara się wielopłaszczyznowo analizować filmy takie jak ASM. Mając dostojny, dobrze ale i dosyć przewidywalnie skonstruowany score do pierwszej części potrafił powiedzieć "do widzenia" i wprowadzić spory burdel do języka muzycznej komunikacji z widzem. Na płycie brzmi to szałowo (ten utwór, bo całość to faktycznie sraka, która się czasami kupy nie trzyma - głównie przez chooojowy montaż i ten temat Spidermana), ale i tak wszystko rozbije się o wrażenia filmowe. Więc z przesadną krytyką wstrzymajcie się do napisów końcowych filmu.Wawrzyniec pisze:Cały ten score jest dziwny i niespójny. Albo idziemy w totalny disco odjazd i wciskamy kokę obiema dziurkami, albo idziemy klasyczniejszą drogą z trąbkami, fanfarami itd. Jak dla mnie to "Man of Steel" jednak bardziej trzymał się kupy.

Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
no nazwisk od pyty 
Music Composed by Hans Zimmer & The Magnificent Six Feat. Pharrell Williams & Johnny Marr
The Magnificent Six: Michael Einziger, Junkie XL, Andrew Kawczynski, Johnny Marr, Steve Mazzaro & Pharrell Williams
Soloists: Dominic Lewis, Tom Boyd, Stuart Clark, Randy Cooke, Steve Erdody, Walt Fowler, Satnam Ramgotra & Mario Reinsch
Additional Arrangements: Ann Marie Simpson
Score Produced by Stephen Lipson & Hans Zimmer
Soundtrack Producers: Hans Zimmer & Stephen Lipson
Executive in Charge of Music for Sony Pictures: Lia Vollack
Music Consultant: Randy Poster
Supervising Music Editor: Melissa Muik
Score Wrangler: Bob Badami
Music Production Services: Steven Kofsky
Music Editor: Nevin Seus
Assistant Music Editor: Catherine Wilson
Technical Engineer: Chuck Choi, Stephanie McNally & Jacqueline Friedberg
Orchestrators: Bruce Fowler, Walt Fowler, Suzette Moriarty, Rhea Fowler & Kevin Kaska
Music Preparation: Booker T. While
Copyists & Librarians: Chris Anderson Bazzoli, Brandon Bailo, Marshall Bowen, Leslie Buttars, Dave Christensen, Dave Giuli, Jennifer Hammond, Lisa Janacua, Valarie King, Frank Macchia, Martin McClellan, Aaron Meyer, Melissa Orquiza, Sasiwan Seiter, Karen Smith & Dave Wells
Orchestra Contractor: Peter Rotter
Score Recorded at Sony Scoring Stage, Culver City, CA
Band Recorded & Mixed by Stephen Lipson
Orchestra Recorded by Alan Meyerson
Additional Recordings by Daniel Kresco
Score Mix Assistant: Christian Wenger
Assistant Engineer on Additional Recordings: Seth Waldmann
Pro Tools Operator: Kevin Globerman
Score Mixed at Remote Control Productions, Santa Monica, CA
Studio Manager for Remote Control Productions: Shalini Singh
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Conducted by Nick Glennie-Smith
Concert Master: Belinda Broughton

Music Composed by Hans Zimmer & The Magnificent Six Feat. Pharrell Williams & Johnny Marr
The Magnificent Six: Michael Einziger, Junkie XL, Andrew Kawczynski, Johnny Marr, Steve Mazzaro & Pharrell Williams
Soloists: Dominic Lewis, Tom Boyd, Stuart Clark, Randy Cooke, Steve Erdody, Walt Fowler, Satnam Ramgotra & Mario Reinsch
Additional Arrangements: Ann Marie Simpson
Score Produced by Stephen Lipson & Hans Zimmer
Soundtrack Producers: Hans Zimmer & Stephen Lipson
Executive in Charge of Music for Sony Pictures: Lia Vollack
Music Consultant: Randy Poster
Supervising Music Editor: Melissa Muik
Score Wrangler: Bob Badami
Music Production Services: Steven Kofsky
Music Editor: Nevin Seus
Assistant Music Editor: Catherine Wilson
Technical Engineer: Chuck Choi, Stephanie McNally & Jacqueline Friedberg
Orchestrators: Bruce Fowler, Walt Fowler, Suzette Moriarty, Rhea Fowler & Kevin Kaska
Music Preparation: Booker T. While
Copyists & Librarians: Chris Anderson Bazzoli, Brandon Bailo, Marshall Bowen, Leslie Buttars, Dave Christensen, Dave Giuli, Jennifer Hammond, Lisa Janacua, Valarie King, Frank Macchia, Martin McClellan, Aaron Meyer, Melissa Orquiza, Sasiwan Seiter, Karen Smith & Dave Wells
Orchestra Contractor: Peter Rotter
Score Recorded at Sony Scoring Stage, Culver City, CA
Band Recorded & Mixed by Stephen Lipson
Orchestra Recorded by Alan Meyerson
Additional Recordings by Daniel Kresco
Score Mix Assistant: Christian Wenger
Assistant Engineer on Additional Recordings: Seth Waldmann
Pro Tools Operator: Kevin Globerman
Score Mixed at Remote Control Productions, Santa Monica, CA
Studio Manager for Remote Control Productions: Shalini Singh
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Conducted by Nick Glennie-Smith
Concert Master: Belinda Broughton
#FUCKVINYL
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
W Electro Suite słyszę (nie wiem czy dobrze) jakieś "paranoja". To o scorze
Żeby nie było to tylko luźna interpretacja słów Ghostka nie mająca na celu urazić Hansa 


Z tego co piszesz wynika, że Hans wychodzi z klatki na 8 minut, a tak to przez dwie godziny sra w klatce, więc cudów bym nie oczekiwał po obejrzeniu filmuGhostek pisze:Mi się takie eksperymenty jak "My Enemy" podobają i uświadamiają jedno: Hans wychodzi z klatki i stara się wielopłaszczyznowo analizować filmy takie jak ASM. Mając dostojny, dobrze ale i dosyć przewidywalnie skonstruowany score do pierwszej części potrafił powiedzieć "do widzenia" i wprowadzić spory burdel do języka muzycznej komunikacji z widzem. Na płycie brzmi to szałowo (ten utwór, bo całość to faktycznie sraka, która się czasami kupy nie trzyma - głównie przez chooojowy montaż i ten temat Spidermana), ale i tak wszystko rozbije się o wrażenia filmowe. Więc z przesadną krytyką wstrzymajcie się do napisów końcowych filmu.


Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Ja tylko chciałbym zwrócić uwagę, że Hans zwykle nie montuje utworów chronologicznie, a i samo My Enemy nie musi być koniecznie z jednej sceny, znając jego tendencje 

Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Jakoś nie mogłem się powstrzymać od śmiechu jak ich dwóch zobaczyłem 

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Skład orkiestry, te wszystkie sekcje normalnie porażają rozmachem. Aż dziw bierze, że tego w garażu nie nagrywali.Mystery pisze:"Scoring Spidey"
https://www.youtube.com/watch?v=zSCtJ9Feesw
Co do krytyki to wiadomo poczekajmy na film i tutaj oczywiście jeżeli to się w filmie sprawdzi to proszę bardzo. Chociaż tutaj jestem sceptyczny:Ghostek pisze:Wawrzyn chyba dalej żyje w świecie, gdzie wszystko jest albo czarne albo białe. Mi się takie eksperymenty jak "My Enemy" podobają i uświadamiają jedno: Hans wychodzi z klatki i stara się wielopłaszczyznowo analizować filmy takie jak ASM. Mając dostojny, dobrze ale i dosyć przewidywalnie skonstruowany score do pierwszej części potrafił powiedzieć "do widzenia" i wprowadzić spory burdel do języka muzycznej komunikacji z widzem. Na płycie brzmi to szałowo (ten utwór, bo całość to faktycznie sraka, która się czasami kupy nie trzyma - głównie przez chooojowy montaż i ten temat Spidermana), ale i tak wszystko rozbije się o wrażenia filmowe. Więc z przesadną krytyką wstrzymajcie się do napisów końcowych filmu.
Tylko, że ja dokładnie napisałem: Jak się już powiedziało A to trzeba powiedzieć B. A dla mnie ten score za bardzo stoi w rozkroku. Albo idziemy całkowicie w eksperyment, albo pozostajemy przy klasycznym scorze.Mystery pisze:Widziałem 2 recki Playlist i Variety i w obu wspomniano o muzyce, choć nieszczególnie pochlebnie:
" including Hans Zimmer's Pharrell and Johnny Marr-assisted score, are disappointing, particularly when the latter is used to represent the voices inside Max's head in a weird chant/rap thing)"
"house-infused score by Hans Zimmer (replacing the more traditional orchestral work of James Horner)."
"electronic flourishes abound, though the film remains sonically unsurprising. "
Wiadomo, że tutaj też może dochodzić kwestia, że ja fanem dubstepu nie jestem. Przy czym nie ukrywam, że kawałek Skrillexa w "Wreck-It Ralph" dobrze się sprawdził, ale czy tutaj będzie tak samo, mam wątpliwości.
Plus pozostaje pytanie nad tą oryginalnością i próbowaniem czegoś nowego.

Naturalnie nie twierdzę, że Hans Zimmer pokazuje "Fuck You" Jamesowi Hornerowi i o temacie już mówiliśmy. Ale jednak ja bym wolał, aby pewną ciągłość serii jednak starać się zachować. Co niestety wśród współczesnych komiksowych bohaterów to niezwykle rzadkie zjawisko.
Ale naturalnie film wszystko wyjaśni i "My Enemy" na pewno będzie w filmie tak poszatkowane jak to miało chociażby miejsce ze "160 BPM".
Ależ dziękuję uprzejmie.Adam pisze:no post Wawrzyna daje do myśleniaON nie jest kontent?
dzięki Wawrzyńcu za wypowiedź, jak na razie najbardziej obszerna i najbardziej mi się spodobała.

A i na zakończenie to widzę, że WSZYSCY tutaj popełniacie nagminnie pewien błąd: Piszecie ciągle "Hans Zimmer to" "Hans Zimmer tamto". A przecież prawidłowym jest: "Hans Zimmer, The Magnificent Six, Pharrell Williams & Johnny Marr to" czy też "Hans Zimmer, The Magnificent Six, Pharrell Williams & Johnny Marr tamto". To tak na przyszłość.

#WinaHansa #IStandByDaenerys
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 696
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Mystery pisze:"Scoring Spidey"
https://www.youtube.com/watch?v=zSCtJ9Feesw
To ja się cofam w tym momencie 2 lata wstecz:
https://www.youtube.com/watch?v=jbMisrl1ByY
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Wawrzyniec, orkiestra na nagraniu ma mały skład, bo nagrywa każdą sekcję oddzielnie. Więc ma np. 40 smyczkowców i to cała orkiestra "na dzień" albo na pół dnia, potem smyczki wychodzą i przychodzi blacha, jak na Sherlocku miałem 

Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Przesłuchałem odrobine.Słabe to.Nie moje klimaty.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14342
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Hans Zimmer - The Amazing Spider-Man 2 (2014)
Porównując te dwa filmiki, widać, że muzyka Hornera ma duszę, a ta od " Zimmera ", oprócz nawet fajnego, ale jednak wzorowanego na Hornerze, tematu, nie ma prawie nic do zaoferowania, poza nieznośną wręcz elektroniką, remixami i piosenkami - oby tylko film dał radę, tak jak jedynka.bartex9 pisze:Mystery pisze:"Scoring Spidey"
https://www.youtube.com/watch?v=zSCtJ9Feesw
To ja się cofam w tym momencie 2 lata wstecz:
https://www.youtube.com/watch?v=jbMisrl1ByY
Tylko On, Williams John 
Tylko on, Elton John


Tylko on, Elton John

