
Alexandre Desplat
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9355
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Ta karykatura to mi bardziej na Nicolasa Cage'a wygląda 

Re: Alexandre Desplat
Kampania się zaczyna 
http://www.youtube.com/watch?v=GD7JWEua5ik
I już pierwszy sukces: Weinstein Company skłoniło MPAA do zmiany kategorii wiekowej filmu z R na PG-13
http://www.youtube.com/watch?v=qGDvPhoso7s

http://www.youtube.com/watch?v=GD7JWEua5ik
I już pierwszy sukces: Weinstein Company skłoniło MPAA do zmiany kategorii wiekowej filmu z R na PG-13

http://www.youtube.com/watch?v=qGDvPhoso7s
Re: Alexandre Desplat
Jeszcze jedna relacja z Ghent, ale niestety tylko słowna:
http://filmmusiccritics.org/2013/11/ifm ... ck-awards/
Desplat’s music for Hollywood movies dominated the second half of the event. Starting off with the fine music from Rise of the Guardians and the main theme from Twilight: New Moon, quickly followed by a unique performance of the theme for Roman Polanski’s Carnage and The King’s Speech. The Harry Potter Suite was perhaps a little too long because it went through all the climactic pieces from both of his scores for the series. A definite highlight was when the composer himself took the baton and conducted the piece The Candidate from The Ides of March. With his frequent collaborator Vincent Ségal on the electric cello and Jeff Boudraux on the solo drums, Desplat himself was swinging to the melody. A great suite from The Ghost Writer, ending with the sublime The Truth About Ruth, was the finale of a fine, although fast paced, concert. However, on a sidenote, it’s a pity none of his recent French scores got some playtime.
http://filmmusiccritics.org/2013/11/ifm ... ck-awards/
Desplat’s music for Hollywood movies dominated the second half of the event. Starting off with the fine music from Rise of the Guardians and the main theme from Twilight: New Moon, quickly followed by a unique performance of the theme for Roman Polanski’s Carnage and The King’s Speech. The Harry Potter Suite was perhaps a little too long because it went through all the climactic pieces from both of his scores for the series. A definite highlight was when the composer himself took the baton and conducted the piece The Candidate from The Ides of March. With his frequent collaborator Vincent Ségal on the electric cello and Jeff Boudraux on the solo drums, Desplat himself was swinging to the melody. A great suite from The Ghost Writer, ending with the sublime The Truth About Ruth, was the finale of a fine, although fast paced, concert. However, on a sidenote, it’s a pity none of his recent French scores got some playtime.
Re: Alexandre Desplat
Parę aktualności co do dat premier kinowych. Dobrych i niedobrych.
Po pierwsze, znowu wymyślili na siłę tłumaczenie filmu Philomena - polski tytuł brzmi: Tajemnica Filomeny. Wychodzi 28 lutego.
Obrońcy skarbów Clooneya również mają swoją polską datę, a jest nią... również 28 lutego
Więc albo spędzę cały dzień w kinie, albo nie wytrzymam i obejrzę wcześniej screener Philomeny, a Monuments w kinie, chociaż Philomenę strasznie chciałbym obejrzeć na dużym ekranie i się wzruszyć, popłakać etc. No a tak to trza będzie kombinować jak pogodzić dwa filmy jednego dnia...
No i trzecie info: Grand Budapest Hotel ma swoją premierę 6 czerwca! Może i 4 miesiące po europejskiej, ale w sumie nie aż tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że jeszcze mamy Godzillę w maju. Pierwsza połówka roku zapowiada się wyśmienicie!
Po pierwsze, znowu wymyślili na siłę tłumaczenie filmu Philomena - polski tytuł brzmi: Tajemnica Filomeny. Wychodzi 28 lutego.
Obrońcy skarbów Clooneya również mają swoją polską datę, a jest nią... również 28 lutego

No i trzecie info: Grand Budapest Hotel ma swoją premierę 6 czerwca! Może i 4 miesiące po europejskiej, ale w sumie nie aż tak tragicznie, biorąc pod uwagę, że jeszcze mamy Godzillę w maju. Pierwsza połówka roku zapowiada się wyśmienicie!
Re: Alexandre Desplat
28 lutego to Filomena będzie pewnie już na 90% na Blu-Rayu dostępna. Także nie trzeba będzie screenera oglądać 

- Michał Turkowski
- Zdobywca nieistotnych nagród
- Posty: 1260
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: Alexandre Desplat
Trailer Godzilli pojawi się lada chwila, z kolei jak podaje IMDB - score nagra Desplat z London Symphony Orchestra w Abbey Road 
http://www.imdb.com/title/tt0831387/com ... f_=tt_ql_7

http://www.imdb.com/title/tt0831387/com ... f_=tt_ql_7
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9355
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Pytanie na ile wiarygodne jest imdb. Pope mówił co innego. Zobaczymy
Na pewno Desplat nie pozwoli na złe warunki nagraniowe
A na zwiastun czekam z niecierpliwością 



Re: Alexandre Desplat
Turek też zakochany w imdb?
tam same bzdury pod lat są.. z nowości to przy Thorze 2 cały czas Burwell widnieje jako dyrygent 


#FUCKVINYL
- Michał Turkowski
- Zdobywca nieistotnych nagród
- Posty: 1260
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: Alexandre Desplat
OMG!
Podoba mi się wizualnie, choć teaser wciąż niewiele pokazuje
Jestem ciekaw czy ten dźwięk przy tytule na końcu sugeruje, że Desplat nawiąże do instrumentarium japońskiego? 
No generalnie zwiastun anty-desplatowski
Nie wiem czego się spodziewać, wiem że będzie wyzwanie, a wyzwanie u Desplata = zajebisty score
Dajesz, Olo, dajesz

Podoba mi się wizualnie, choć teaser wciąż niewiele pokazuje


No generalnie zwiastun anty-desplatowski


Dajesz, Olo, dajesz

Re: Alexandre Desplat
Dlaczego, pierwsza minuta jak Zero Dark ThirtyNo generalnie zwiastun anty-desplatowski![]()
