Póki co czekam na kolejne nazwiska, Tyler już by mnie bardziej przekonał.
Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
-
Templar
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Pawła to ja wiele razy widuję w Warszawie 
Póki co czekam na kolejne nazwiska, Tyler już by mnie bardziej przekonał.
Póki co czekam na kolejne nazwiska, Tyler już by mnie bardziej przekonał.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35184
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
@Templar, ale na FMF przyjeżdżasz?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Templar
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Tak, na FMF będę na pewno, karnet już mam od dawna w szufladzie 
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Łukasz, co z kolejnymi nazwiskami? będą jakieś? bo coś cisza, a ludzie dopytują. tegoroczna "obsada" (cudzysłów bo jest tylko jedno nazwisko a nie liczba mnoga) Transatlantyku wygląda dramatycznie słabo w porównaniu do FMF. a słuchałem wywiadu, bodaj w PR, w którym Kaczmarek tajemniczo obiecywał złote góry, a i Ty też coś wspominałeś. Program ogłosili 2 dni temu i nic, zdziwiło mnie to troszkę, więc czy to znaczy że już nie będzie nikogo więcej poza Beltramim?
NO CD = NO SALE
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26609
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Będzie. Jan AP Kaczmarek. 
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Albo mu się z fmf-em pochrzaniło.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26609
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Raczej się nie doczekasz odpowiedzi.
To właśnie był lepszy PR niż w Krakowie. Poszły ploty, że będą nazwiska, że będzie koncert Varese, w programie takie tracki, że można było liczyć, że ktoś ciekawy przyjedzie, a potem rzucili hasło: Beltrami i gdy każdy czekał kto będzie następny, się okazało, że to koniec.
A w Krakowie PR mieli fatalny, bo zaczęli jakimiś Morrisami i gdy każdy już ręką machnął, że skoro od Morrisa się zaczyna to dalej to już pewnie jakieś lamerstwo będzie, to się nagle okazało, że będzie JNH, tylko że większość osób w ogóle przestało się tematem interesować.
Organizatorzy FMF muszą wziąć parę lekcji u Hansa.
A w Krakowie PR mieli fatalny, bo zaczęli jakimiś Morrisami i gdy każdy już ręką machnął, że skoro od Morrisa się zaczyna to dalej to już pewnie jakieś lamerstwo będzie, to się nagle okazało, że będzie JNH, tylko że większość osób w ogóle przestało się tematem interesować.
Organizatorzy FMF muszą wziąć parę lekcji u Hansa.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Łukasz Waligórski
- Początkujący orkiestrator
- Posty: 617
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 12:27 pm
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Odpowiadając na pytanie Adama - "Co miało być a nie jest, nie pisze się w rejestr". Wierz mi, że bardzo chciałem mieć świetne wiadomości na temat gości Transatlantyka... Wyszło inaczej i trudno się nad tym użalać. Pozostaje jedynie zakasać rękawy i zacząć już plany na przyszły rok. Mam nadzieję, że będę miał większy wpływ na nazwiska zaproszonych gości.
Żeby jednak zachęcić Was do wizyty w Poznaniu mogę obiecać, że cały Festiwal to naprawdę niezwykłe wydarzenie. Uczestniczyłem w dwóch poprzednich edycjach i pod względem ilości atrakcji i rozmachu przerasta on wszystkie inne polskie Festiwale. Bo na Transatlantyku nie chodzi tylko o muzykę filmową - ona jest tylko jednym z wielu elementów. Ale ważnym elementem. Zachęcam lektury wszystkich niezdecydowanych....
===========
Już 2 sierpnia rozpoczyna się TRANSATLANTYK Festival Poznań 2013. Niezwykle ważnym jego elementem będzie jak co roku muzyka filmowa. Entuzjastów tego gatunku muzycznego czekają koncerty, konkursy i spotkania z kompozytorami.
Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
4 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem muzycznym tegorocznego TRANSATLANTYK Festival Poznań będzie koncert z okazji 35-lecia istnienia słynnej wytwórni Varèse Sarabande. 4 sierpnia w poznańskiej Auli UAM o godzinie 20:00 będzie można usłyszeć na żywo muzykę z takich filmów jak „Nagi Instynkt”, „Powrót do przyszłości”, „Wożąc Panią Daisy”, „Jak wytresować smoka”, „Gra o tron”, „Robocop”, „Terminator 2”, „Air Force One”, „Obcy”, „Matrix”, „Gwiezdne Wrota”, „Niewierna”, „Ja, Robot”, „Hellboy”, „Shrek” czy „W ciemność: Star Trek”. Wykonaniu muzyki przez orkiestrę l’Autunno pod dyrekcją Adama Banaszaka towarzyszyć będą fragmenty filmów wyświetlane na kinowym ekranie. Gośćmi specjalnymi podczas gali będą kompozytorzy, których muzyka znajduje się w przebogatym katalogu wytwórni Varèse Sarabande – Jan A.P. Kaczmarek oraz Marco Beltrami. Koncert poprowadzi Robert Townson, będący współtwórcą sukcesu wytwórni.
Gala Otwarcia TRANSATLANTYK Festival Poznań
2 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Muzykę filmową na TRANSATLANTYK Festival Poznań będzie można usłyszeć również podczas Gali Otwarcia, która odbędzie się 2 sierpnia o godzinie 19:30 w Auli UAM. Tegoroczny, inauguracyjny koncert będzie hołdem złożonym jego pomysłodawcy i dyrektorowi artystycznemu, Janowi A.P. Kaczmarkowi z okazji jego 60. urodzin. Na scenie pojawi się między innymi światowej sławy wiolonczelista Nick Cooper, który w towarzystwie Orkiestry Symfonicznej z Gorzowa Wielkopolskiego pod batutą Moniki Wolińskiej, zagra premierowe kompozycje autorstwa Jana A.P. Kaczmarka z powstającego właśnie miniserialu, będącego kolejną już ekranizacją słynnej powieści Lwa Tołstoja, "Anna Karenina.
Podczas koncertu wystąpi także Leszek Możdżer, który zagra między innymi utwory z filmu "Marzyciel". Pianista wykona też utwór napisany specjalnie na tę okazję, który do dnia występu pozostanie pilnie skrywaną tajemnicą. Z Leszkiem na scenie wystąpi też jedna z najlepszych pianistek młodego pokolenia, Gloria Campaner. Razem zagrają improwizacje na cztery ręce.
Nadal można jeszcze kupić ostatnie bilety na to wydarzenie, które dostępne są na stronie ebilet.pl. Dla tych, którzy nie zdołają dotrzeć tego dnia do Poznania, pozostaje transmisja na żywo o godzinie 20:00 w TVP Kultura , oraz retransmisja dwa dni później, 4 sierpnia o godz. 23.15 w TVP2.
Konkursy kompozytorskie
6 i 7 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Tradycją TRANSATLANTYK Festival Poznań stały się już konkursy kompozytorskie, w których biorą udział najbardziej utalentowani, młodzi twórcy muzyki filmowej. Podczas trwania Festiwalu odbędą się finały obu z nich, na które publiczność będzie mogła wejść bez ograniczeń. W środę 6 sierpnia w Teatrze Polskim w Poznaniu (ul. 27 Grudnia 8/10) o godzinie 11.00 rozpocznie się widowiskowy finał TRANSATLANTYK Instant Composition Contest 2013. Uczestnicy konkursu obejrzą krótki materiał filmowy po czym na scenie, przed publicznością, będą musieli symultanicznie skomponować na fortepianie utwór ilustrujący obejrzany obraz. Stworzona w ten sposób improwizacja będzie oceniona przez Jury, którego przewodniczącym jest w tym roku światowej sławy pianista Leszek Możdżer.
Natomiast następnego dnia o godzinie 11.00 publiczność będzie mogła w Teatrze Polskim w Poznaniu obejrzeć i ocenić prace dziesięciorga finalistów TRANSATLANTYK Film Music Competition. Zostali oni wyłonieni przez komisję, na czele której stanął Jan A.P. Kaczmarek, ze wszystkich nadesłanych z całego świata prac konkursowych. 7 sierpnia Jury, w skład którego wejdzie Marco Beltrami, Peter Golub, Jan A.P. Kaczmarek, Anna Laskowska i Robert Townson wyłoni zdobywcę tytułu TRANSATLANTYK Young Composer Award 2013.
TRANSATLANTYK Master Classes
Prawdziwą gratką dla osób zafascynowanych muzyką filmową będą jednak spotkania z kompozytorami w ramach Master Classes. Marco Beltrami, Daniel Bloom, Marc Marder, Vasco Hexel, Dave Porter, Michael P. Aust, Helge Borgarts, Richard Jacques, Peter Golub, Maggie Rodford to tylko nieliczne nazwiska spośród wszystkich gości Festiwalu, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach TRANSATLANTYK Master Classes. Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich chętnych, pod warunkiem wcześniejszego wypełnienia na stronie www.transatlantyk.org formularza rezerwacji. Patronem medialnym warsztatów jest FilmPro.
Odkrywanie muzyki filmowej z TRANSATLANTYK Master Classes – krótki przewodnik:
3 sierpnia (sobota)
• Godzina 15.00
Vasco Hexel – Produkcyjne biblioteki dźwięków – szanse i wyzwania dla kompozytorów
CK Zamek – Kino Pałacowe
4 sierpnia (niedziela)
• Godzina 11.00
Tuur Florizoone – Niekonwencjonalne metody komponowanie muzyki do filmu
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Marc Marder – Komponowanie muzyki do filmów niemych
CK Zamek - Scena Nowa Zamek
5 sierpnia (poniedziałek)
• Godzina 11.00
Vasco Hexel – Wszystko się zmienia: nowe strategie i techniki komponowania do filmów
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Dave Porter – Sztuka komponowania muzyki do seriali telewizyjnych
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Michael P. Aust, Helge Borgarts, Richard Jacues – Komponowanie muzyki do gier wideo
CK Zamek - Scena Nowa Zamek
6 sierpnia (wtorek)
• Godzina 10.00
Peter Golub – Jak czytać film
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 16.00
Panel dyskusyjny – Współpraca kompozytora z reżyserem w produkcji filmowej (Jacek Borcuch, Daniem Bloom)
CK Zamek – Sala Pod Zegarem
7 sierpnia (środa)
• Godzina 17:30
Maggie Rodford – Świat konsultanta muzycznego
CK Zamek – Kino Pałacowe
8 sierpnia (czwartek)
• Godzina 11.00
Marco Beltrami – Komponowanie muzyki filmowej w hollywoodzkim systemie pracy
CK Zamek – Scena Nowa Zamek
• Godzina 15.00
Panel Dyskusyjny: Sztuka czy biznes. Miejsce muzyki w reklamie
Warsztat prawny: Praktyczne aspekty pozyskiwania muzyki do reklamy
CK Zamek – Kino Pałacowe
Żeby jednak zachęcić Was do wizyty w Poznaniu mogę obiecać, że cały Festiwal to naprawdę niezwykłe wydarzenie. Uczestniczyłem w dwóch poprzednich edycjach i pod względem ilości atrakcji i rozmachu przerasta on wszystkie inne polskie Festiwale. Bo na Transatlantyku nie chodzi tylko o muzykę filmową - ona jest tylko jednym z wielu elementów. Ale ważnym elementem. Zachęcam lektury wszystkich niezdecydowanych....
===========
Już 2 sierpnia rozpoczyna się TRANSATLANTYK Festival Poznań 2013. Niezwykle ważnym jego elementem będzie jak co roku muzyka filmowa. Entuzjastów tego gatunku muzycznego czekają koncerty, konkursy i spotkania z kompozytorami.
Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
4 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem muzycznym tegorocznego TRANSATLANTYK Festival Poznań będzie koncert z okazji 35-lecia istnienia słynnej wytwórni Varèse Sarabande. 4 sierpnia w poznańskiej Auli UAM o godzinie 20:00 będzie można usłyszeć na żywo muzykę z takich filmów jak „Nagi Instynkt”, „Powrót do przyszłości”, „Wożąc Panią Daisy”, „Jak wytresować smoka”, „Gra o tron”, „Robocop”, „Terminator 2”, „Air Force One”, „Obcy”, „Matrix”, „Gwiezdne Wrota”, „Niewierna”, „Ja, Robot”, „Hellboy”, „Shrek” czy „W ciemność: Star Trek”. Wykonaniu muzyki przez orkiestrę l’Autunno pod dyrekcją Adama Banaszaka towarzyszyć będą fragmenty filmów wyświetlane na kinowym ekranie. Gośćmi specjalnymi podczas gali będą kompozytorzy, których muzyka znajduje się w przebogatym katalogu wytwórni Varèse Sarabande – Jan A.P. Kaczmarek oraz Marco Beltrami. Koncert poprowadzi Robert Townson, będący współtwórcą sukcesu wytwórni.
Gala Otwarcia TRANSATLANTYK Festival Poznań
2 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Muzykę filmową na TRANSATLANTYK Festival Poznań będzie można usłyszeć również podczas Gali Otwarcia, która odbędzie się 2 sierpnia o godzinie 19:30 w Auli UAM. Tegoroczny, inauguracyjny koncert będzie hołdem złożonym jego pomysłodawcy i dyrektorowi artystycznemu, Janowi A.P. Kaczmarkowi z okazji jego 60. urodzin. Na scenie pojawi się między innymi światowej sławy wiolonczelista Nick Cooper, który w towarzystwie Orkiestry Symfonicznej z Gorzowa Wielkopolskiego pod batutą Moniki Wolińskiej, zagra premierowe kompozycje autorstwa Jana A.P. Kaczmarka z powstającego właśnie miniserialu, będącego kolejną już ekranizacją słynnej powieści Lwa Tołstoja, "Anna Karenina.
Podczas koncertu wystąpi także Leszek Możdżer, który zagra między innymi utwory z filmu "Marzyciel". Pianista wykona też utwór napisany specjalnie na tę okazję, który do dnia występu pozostanie pilnie skrywaną tajemnicą. Z Leszkiem na scenie wystąpi też jedna z najlepszych pianistek młodego pokolenia, Gloria Campaner. Razem zagrają improwizacje na cztery ręce.
Nadal można jeszcze kupić ostatnie bilety na to wydarzenie, które dostępne są na stronie ebilet.pl. Dla tych, którzy nie zdołają dotrzeć tego dnia do Poznania, pozostaje transmisja na żywo o godzinie 20:00 w TVP Kultura , oraz retransmisja dwa dni później, 4 sierpnia o godz. 23.15 w TVP2.
Konkursy kompozytorskie
6 i 7 sierpnia 2013 // Poznań // Aula UAM
Tradycją TRANSATLANTYK Festival Poznań stały się już konkursy kompozytorskie, w których biorą udział najbardziej utalentowani, młodzi twórcy muzyki filmowej. Podczas trwania Festiwalu odbędą się finały obu z nich, na które publiczność będzie mogła wejść bez ograniczeń. W środę 6 sierpnia w Teatrze Polskim w Poznaniu (ul. 27 Grudnia 8/10) o godzinie 11.00 rozpocznie się widowiskowy finał TRANSATLANTYK Instant Composition Contest 2013. Uczestnicy konkursu obejrzą krótki materiał filmowy po czym na scenie, przed publicznością, będą musieli symultanicznie skomponować na fortepianie utwór ilustrujący obejrzany obraz. Stworzona w ten sposób improwizacja będzie oceniona przez Jury, którego przewodniczącym jest w tym roku światowej sławy pianista Leszek Możdżer.
Natomiast następnego dnia o godzinie 11.00 publiczność będzie mogła w Teatrze Polskim w Poznaniu obejrzeć i ocenić prace dziesięciorga finalistów TRANSATLANTYK Film Music Competition. Zostali oni wyłonieni przez komisję, na czele której stanął Jan A.P. Kaczmarek, ze wszystkich nadesłanych z całego świata prac konkursowych. 7 sierpnia Jury, w skład którego wejdzie Marco Beltrami, Peter Golub, Jan A.P. Kaczmarek, Anna Laskowska i Robert Townson wyłoni zdobywcę tytułu TRANSATLANTYK Young Composer Award 2013.
TRANSATLANTYK Master Classes
Prawdziwą gratką dla osób zafascynowanych muzyką filmową będą jednak spotkania z kompozytorami w ramach Master Classes. Marco Beltrami, Daniel Bloom, Marc Marder, Vasco Hexel, Dave Porter, Michael P. Aust, Helge Borgarts, Richard Jacques, Peter Golub, Maggie Rodford to tylko nieliczne nazwiska spośród wszystkich gości Festiwalu, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach TRANSATLANTYK Master Classes. Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich chętnych, pod warunkiem wcześniejszego wypełnienia na stronie www.transatlantyk.org formularza rezerwacji. Patronem medialnym warsztatów jest FilmPro.
Odkrywanie muzyki filmowej z TRANSATLANTYK Master Classes – krótki przewodnik:
3 sierpnia (sobota)
• Godzina 15.00
Vasco Hexel – Produkcyjne biblioteki dźwięków – szanse i wyzwania dla kompozytorów
CK Zamek – Kino Pałacowe
4 sierpnia (niedziela)
• Godzina 11.00
Tuur Florizoone – Niekonwencjonalne metody komponowanie muzyki do filmu
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Marc Marder – Komponowanie muzyki do filmów niemych
CK Zamek - Scena Nowa Zamek
5 sierpnia (poniedziałek)
• Godzina 11.00
Vasco Hexel – Wszystko się zmienia: nowe strategie i techniki komponowania do filmów
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Dave Porter – Sztuka komponowania muzyki do seriali telewizyjnych
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 15.00
Michael P. Aust, Helge Borgarts, Richard Jacues – Komponowanie muzyki do gier wideo
CK Zamek - Scena Nowa Zamek
6 sierpnia (wtorek)
• Godzina 10.00
Peter Golub – Jak czytać film
CK Zamek – Kino Pałacowe
• Godzina 16.00
Panel dyskusyjny – Współpraca kompozytora z reżyserem w produkcji filmowej (Jacek Borcuch, Daniem Bloom)
CK Zamek – Sala Pod Zegarem
7 sierpnia (środa)
• Godzina 17:30
Maggie Rodford – Świat konsultanta muzycznego
CK Zamek – Kino Pałacowe
8 sierpnia (czwartek)
• Godzina 11.00
Marco Beltrami – Komponowanie muzyki filmowej w hollywoodzkim systemie pracy
CK Zamek – Scena Nowa Zamek
• Godzina 15.00
Panel Dyskusyjny: Sztuka czy biznes. Miejsce muzyki w reklamie
Warsztat prawny: Praktyczne aspekty pozyskiwania muzyki do reklamy
CK Zamek – Kino Pałacowe
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26609
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Czyli mamy rozumieć, że tego rodzaju koncert jak ten na 35-lecie Varese nie jest jednorazową fanaberią i za rok w ramach Transatlantyku można się spodziewać czegoś podobnego, choć niekoniecznie powiązanego z tą wytwórnią?Łukasz Waligórski pisze:Odpowiadając na pytanie Adama - "Co miało być a nie jest, nie pisze się w rejestr". Wierz mi, że bardzo chciałem mieć świetne wiadomości na temat gości Transatlantyka... Wyszło inaczej i trudno się nad tym użalać. Pozostaje jedynie zakasać rękawy i zacząć już plany na przyszły rok. Mam nadzieję, że będę miał większy wpływ na nazwiska zaproszonych gości.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Koper, zadawanie teraz takich pytań jest zbędne, bo wszystko może się sto razy zmienić i co z tego, że Łukasz opisze w stylu, "że takie są plany"?
Da Ci to satysfakcję, gdy to może się milion razy zmienić przez następny rok? zacznijmy od tego że ten festiwal w ogóle nie był nastawiony na filmówkę, to nie jest i nie był stricte festiwal muzyki filmowej - trzeba sobie z tego zdać sprawę. a konkretnie filmówka była tam zawsze, no prawie, na szarym końcu, i to nie nią był reklamowany. w tym roku coś niby ruszyło po raz pierwszy i fajnie. Notabene reklamy w gazetach w tym roku ponownie o filmówce za dużo nie wspominały... Mogę się też założyć, że gdyby nie osoba założyciela i fakt jego profesji (stąd idea master classess/młodych kompozytorów), to w ogóle nie miałby z filmówką ten festiwal nic wspólnego . Pomijam już aspekt, że osobie takiej jak JAPK, z taką nagrodą i filmami na koncie, było oczywiście łatwiej rozkręcić ten interes, no ale to naturalna kolej rzeczy. 
Pisząc wyżej posta z pytaniem do Łukasza, pominąłem jeszcze jedno pytanie. Dostałem/do redakcji przyszło kilkadziesiąt maili od czytelników z pytaniami o szczegóły w którym - słusznie - pytali, czy wiem(y) kto będzie ten koncert wykonywał - skład/soliści itp. Widzieliście kiedyś symfoniczny biletowany koncert, reklamowany szumnie jako duże wydarzenie (bo tak jest reklamowany), gdzie w jego programie nie podali nazwy orkiestry, składu, dyrygenta, solistów itp (rodzynkę Andon pomińmy)? Bo ja nie. I trudno się dziwić że zwykły człowiek może pomyśleć, że będzie to pewnie grała jakaś amatorska orkiestra studencka złożona z 10 osób, stąd brak infa.. Bo jaka orkiestra grająca duży symfoniczny koncert nie poda wymogu informacji o sobie? Heloł, jest 21 wiek. I co mają ci ludzie myśleć? Co mam ja (a Wy nie mieliście takiego pytania tak btw?) odpisać komuś, kto słusznie stwierdza mi w mailu, że jak to możliwe, iż skoro jesteśmy honorowym patronem koncertu, jak i Wy, to możemy nie wiedzieć kto to wykona? No bo cóż, nie wiemy.. Oczywiście nie chcę teraz odpowiedzi na to, bo nie o to tu chodziło - napisałem to jako przykład jak pr festiwalu traktuje na nim filmówkę.
Jest też jeszcze jedno nazwisko obok Beltramiego - no ale o tym już pr też nie wspomina. Daniel Bloom będzie prowadził panel, ale tego człowiek się dowie tylko, gdy przeczyta obszerny program paneli, lub wgłebi się w listę nazwisk gości (do których został po cichu dopisany), a szkoda. To też kolejny przykład na określony kierunek pr, bo na tym festiwalu ważniejsze jest reklamowanie na głównej, np nazwisk kucharzy, niż nazwisk kompozytora na panelu. A to dlatego, że jak pisałem ten festiwal nigdy nie traktował filmówki na pierwszym miejscu. I ok, taka jego natura i spoko. No i też znana jest miłość założyciela festiwalu do wszystkiego co agro i eko, stąd zrozumiałe tylu tych przysłowiowych eko kucharzy
Może kiedyś się to zmieni, o ile będzie tego chciała widownia. Ale nie wydaje mi się żeby tego chciała, festiwal sobie dobrze radzi bez filmówki na większą skalę i skłonny jestem uwierzyć że Transatlantyk specjalnie swojej formy nie zmieni pod kątem filmówki. Stąd też nie prędko ranga FMF w tym kraju zostanie zdetronizowana - oczywiście z pkt widzenia fanów muzyki filmowej jak my (bo z kolei ludzi spoza filmówki bardziej interesuje transatlantyk niż fmf, co naturalne). I nie mozna o to mieć pretensji do Transatlantyku.
Ale jest nadzieja, może Townson coś rozrusza tam towarzystwo
Pisząc wyżej posta z pytaniem do Łukasza, pominąłem jeszcze jedno pytanie. Dostałem/do redakcji przyszło kilkadziesiąt maili od czytelników z pytaniami o szczegóły w którym - słusznie - pytali, czy wiem(y) kto będzie ten koncert wykonywał - skład/soliści itp. Widzieliście kiedyś symfoniczny biletowany koncert, reklamowany szumnie jako duże wydarzenie (bo tak jest reklamowany), gdzie w jego programie nie podali nazwy orkiestry, składu, dyrygenta, solistów itp (rodzynkę Andon pomińmy)? Bo ja nie. I trudno się dziwić że zwykły człowiek może pomyśleć, że będzie to pewnie grała jakaś amatorska orkiestra studencka złożona z 10 osób, stąd brak infa.. Bo jaka orkiestra grająca duży symfoniczny koncert nie poda wymogu informacji o sobie? Heloł, jest 21 wiek. I co mają ci ludzie myśleć? Co mam ja (a Wy nie mieliście takiego pytania tak btw?) odpisać komuś, kto słusznie stwierdza mi w mailu, że jak to możliwe, iż skoro jesteśmy honorowym patronem koncertu, jak i Wy, to możemy nie wiedzieć kto to wykona? No bo cóż, nie wiemy.. Oczywiście nie chcę teraz odpowiedzi na to, bo nie o to tu chodziło - napisałem to jako przykład jak pr festiwalu traktuje na nim filmówkę.
Jest też jeszcze jedno nazwisko obok Beltramiego - no ale o tym już pr też nie wspomina. Daniel Bloom będzie prowadził panel, ale tego człowiek się dowie tylko, gdy przeczyta obszerny program paneli, lub wgłebi się w listę nazwisk gości (do których został po cichu dopisany), a szkoda. To też kolejny przykład na określony kierunek pr, bo na tym festiwalu ważniejsze jest reklamowanie na głównej, np nazwisk kucharzy, niż nazwisk kompozytora na panelu. A to dlatego, że jak pisałem ten festiwal nigdy nie traktował filmówki na pierwszym miejscu. I ok, taka jego natura i spoko. No i też znana jest miłość założyciela festiwalu do wszystkiego co agro i eko, stąd zrozumiałe tylu tych przysłowiowych eko kucharzy
Ale jest nadzieja, może Townson coś rozrusza tam towarzystwo
NO CD = NO SALE
- Łukasz Waligórski
- Początkujący orkiestrator
- Posty: 617
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 12:27 pm
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Wybór orkiestry nie był dokonany przez długi czas. Wiadomość ta zaczęła pojawiać się dopiero tydzień temu. Będzie to orkiestra l'Autunno dyrygowana przez Adama Banaszaka - ta sama, która w zeszłym roku grała koncert Marka Ishama.
Powyżej wkleiłem najświeższą informację prasową, którą będą rozsyłał na dniach. Jest ta info o orkiestrze jak i Danielu Bloomie.
Powyżej wkleiłem najświeższą informację prasową, którą będą rozsyłał na dniach. Jest ta info o orkiestrze jak i Danielu Bloomie.
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10528
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
Czy ktoś będzie już w sobotę w Poznaniu? Szukam kompana do picia i do seansów filmowych 

-
Mefisto
Re: Varèse Sarabande 35th Anniversary Gala in Poznań
To ja mam inne pytanie: czy ktoś przyjeżdża na dłużej, niż ten koncertowy wieczór? 