myślałem, że to towarzystwo wzajemnej adoracji już się dawno rozwiązałoAdam pisze:wczoraj natomiast ogłoszono nominacje do naszych Fryderyków.. i zaskoczenie bo zostały totalnie przeformułowane - zamiast 39 kategorii jest 13. po raz pierwszy brak kategorii filmowych/score.
NAGRODY BRANŻOWE
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 6116
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
IX SPANISH FILM MUSIC CRITICS AWARDS
http://www.scoremagacine.com/PremiosCri ... ?Codigo=27
Nominees:
BEST SPANISH SCORE
- Baztan (Ángel Illarramendi)
- Blancanieves (Alfonso Vilallonga)
- Isabel (Federico Jusid)
- Las Aventuras de Tadeo Jones (Zacarías Martínez de la Riva y Álex Martínez)
- Lo Imposible (Fernando Velázquez)
- O Apostolo (Philip Glass, Xavi Font y Arturo Vaquero)
- The Little Wizard (O Mago Dubidoso) (Marc Timón)
BEST FOREIGN SCORE
- Ana Karenina (Dario Marianelli)
- John Carter (Michael Giacchino)
- Life of Pi (Mychael Danna)
- Lincoln (John Williams)
- The Hobbit: Unexpected Journey (Howard Shore)
- The Master (Jonny Greenwood)
BEST SPANISH COMPOSER
- Arnau Bataller (Lo Mejor de Eva, Pulseras Rojas)
- Federico Jusid (Isabel, Atraco)
- Zacarías Martínez de la Riva (Las Aventuras de Tadeo Jones, Dictado)
- Sergio Moure (El Cuerpo, Lobos de Arga, Todo Es Silencio)
- Fernando Velázquez (Lo Imposible, Hijos de las Nubes)
- Alfonso Vilallonga (Blancanieves)
BEST FOREIGN COMPOSER
- Mychael Danna (Life of Pi)
- Alexandre Desplat (Rise of the Guardians, Argo, Moonrise Kingdom)
- Danny Elfman (Hitchcock, Frankenweenie, Dark Shadows)
- Dario Marianelli (Ana Karenina, Salmon Fishing in the Yemen)
- Thomas Newman (Skyfall, The Best Exotic Marigold Hotel)
- John Williams (Lincoln)
http://www.scoremagacine.com/PremiosCri ... ?Codigo=27
Nominees:
BEST SPANISH SCORE
- Baztan (Ángel Illarramendi)
- Blancanieves (Alfonso Vilallonga)
- Isabel (Federico Jusid)
- Las Aventuras de Tadeo Jones (Zacarías Martínez de la Riva y Álex Martínez)
- Lo Imposible (Fernando Velázquez)
- O Apostolo (Philip Glass, Xavi Font y Arturo Vaquero)
- The Little Wizard (O Mago Dubidoso) (Marc Timón)
BEST FOREIGN SCORE
- Ana Karenina (Dario Marianelli)
- John Carter (Michael Giacchino)
- Life of Pi (Mychael Danna)
- Lincoln (John Williams)
- The Hobbit: Unexpected Journey (Howard Shore)
- The Master (Jonny Greenwood)
BEST SPANISH COMPOSER
- Arnau Bataller (Lo Mejor de Eva, Pulseras Rojas)
- Federico Jusid (Isabel, Atraco)
- Zacarías Martínez de la Riva (Las Aventuras de Tadeo Jones, Dictado)
- Sergio Moure (El Cuerpo, Lobos de Arga, Todo Es Silencio)
- Fernando Velázquez (Lo Imposible, Hijos de las Nubes)
- Alfonso Vilallonga (Blancanieves)
BEST FOREIGN COMPOSER
- Mychael Danna (Life of Pi)
- Alexandre Desplat (Rise of the Guardians, Argo, Moonrise Kingdom)
- Danny Elfman (Hitchcock, Frankenweenie, Dark Shadows)
- Dario Marianelli (Ana Karenina, Salmon Fishing in the Yemen)
- Thomas Newman (Skyfall, The Best Exotic Marigold Hotel)
- John Williams (Lincoln)
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Noc Oscarową w Canal+ będzie komentować Tomasz Raczek i nowa gwiazda telewizyjna Magdalena Miśka-Jackowska z RMF Classic.
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 6116
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Nic specjalnego ta Magdalena, ale kogoś mi przypomina, czyją ona jest córkąswordfish pisze:Noc Oscarową w Canal+ będzie komentować Tomasz Raczek i nowa gwiazda telewizyjna Magdalena Miśka-Jackowska z RMF Classic.
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Jedyną nagrodę z ubiegłego roku Desplat otrzymał za "Rust And Bone"Adam pisze:wczoraj Cezar dla Desplata za Rust And Bone![]()
Stawka Cezarów nie była jakaś mocna, a Olo na pewno pomogło nazwisko i ranga filmu, a że wszystko wczoraj skosiła "Miłość", więc musieli dać jakieś nagrody pocieszenia
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
cóż, cała prawda o ubiegłorocznej karierze. ale może Orła mu dadzą - będzie prestiżMystery pisze:Jedyną nagrodę z ubiegłego roku Desplat otrzymał za "Rust And Bone"![]()
NO CD = NO SALE
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
I Filmmuzie. 
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Janek Kaczmarek kibicuje Newmanowi:
Cały wywiadzik: http://www.tvn24.pl/oscary-2013,73,m/ja ... 07918.htmlZapytam jeszcze o najbliższą Ci kategorię - o muzykę. Który film ma Twoim zdaniem tę najlepszą?
Tu cię pewnie zaskoczę, bo dla mnie na Oscara najbardziej zasługuje Thomas Newman za muzykę, którą skomponował do Bonda. W tej konwencji naprawdę trudno napisać coś oryginalnego, ale jemu się udało – muzyka z filmu "Skyfall" ma w sobie taki powiew świeżości i jest bardzo skuteczna. W innych nominowanych tytułach jak "Argo" muzyka jest jak dla mnie bardzo przeciętna, tak samo w przypadku "Życia Pi". W "Lincolnie" ta stworzona przez sławnego Johna Williama…
… który ma na koncie już pięć Oscarów i, jak naliczyłam, ponad 40 nominacji za muzykę do filmów...
No właśnie, to już żywa legenda muzyki filmowej, ale jak dla mnie, tym razem nie jest w mistrzowskiej formie. W ogóle w tym roku gdy mowa o muzyce w filmach nie ma nic, co wystawałoby jakoś zdecydowanie ponad całą resztę. Także w kontekście tych pięciu nominowanych tytułów, Akademicy mogą pójść za Bondem. No i nie ma najmniejszych wątpliwości, że gdy mowa o piosence, wygra Adele ze swoim utworem. Ona jest poza wszelką konkurencją.
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Kaczmarek ma rację oczywiście. Lubię go też za to że wali wprost.
NO CD = NO SALE
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
A jak Raine walił wprost to już be?Adam pisze:Kaczmarek ma rację oczywiście. Lubię go też za to że wali wprost.
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Raine jest nikim w porównaniu do Kaczmarka i jego cv. Stąd co wolno wojewodzie....Mystery pisze:A jak Raine walił wprost to już be?![]()
NO CD = NO SALE
Re: NAGRODY BRANŻOWE - ROK 2012
Życie Pi przeciętne w filmie, taaa...
W sumie niech sobie nawet tak twierdzi, ale stawianie go w jednym rzędzie z prawie niemym w obrazie Argo jest śmieszne.
Urocza jest ta zagrywka PR-owa z Tajemnicą Westerplatte na końcu wywiadu
W sumie niech sobie nawet tak twierdzi, ale stawianie go w jednym rzędzie z prawie niemym w obrazie Argo jest śmieszne.
Urocza jest ta zagrywka PR-owa z Tajemnicą Westerplatte na końcu wywiadu

