
1. Padre e Hija (Afinación / Padre e Hija / Preludio) - Alfonso de Vilallonga - 4:22
2. La Entrada 1 - Quintín Esquembre - 0:56
3. En la Monumental (Fanfarria / En la Monumental / Por el Hijo / Cogida) - Alfonso de Vilallonga - 3:31
4. Parto y Muerte (Madrastra / Parto / Parto y Muerte) - Alfonso de Vilallonga - 4:00
5. ¿Dónde Está Carmen? (¿Dónde está Carmen? / Sopitas) - Alfonso de Vilallonga 2:55
6. Rueda de Prensa - Alfonso de Vilallonga - 1:12
7. Zapateando (Escondite / Zapateando) - Juan Gomez - 4:23
8. No Te Puedo Encontrar - Juan Gomez & Silvia Pérez Cruz - 2:12
9. Monteolvido (Monteolvido / Entrando en la Casa / Sótano) - Alfonso de Vilallonga - 4:37
10. Trabajos Más Duros - Alfonso de Vilallonga - 1:25
11. Padre e Hija (Reprise) - Alfonso de Vilallonga - 1:52
12. Portrait - Alfonso de Vilallonga - 2:53
13. De Reina, Ná - Juan Gomez & Silvia Pérez Cruz - 2:08
14. Fotos Macabras - Alfonso de Vilallonga - 2:53
15. Persecución Madrastra - Roman Gottwald - 1:56
16. Los 6 Enanitos (Bosque / Los 6 Enanitos / Carromato) - Alfonso de Vilallonga - 2:45
17. Pasodoble Pa Jesusín - Alfonso de Vilallonga - 2:27
18. Cirquito (Cirquito / Cirquito 2) - Alfonso de Vilallonga - 2:09
19. Carteles - Alfonso de Vilallonga - 0:50
20. Ojo de Buey - Alfonso de Vilallonga - 0:49
21. Lecturas (Lecturas / Banquete) - Alfonso de Vilallonga - 2:20
22. Chófer Kaputt - Alfonso de Vilallonga - 2:00
23. Arena (Flamenquito / Arena) - Juan Gomez - 1:18
24. Blancanieves (Saeta) - Silvia Pérez Cruz - 0:57
25. Apoteosis e Indulto - Alfonso de Vilallonga - 2:08
26. La Manzana - Roman Gottwald - 3:26
27. Feria (Feria / ¿Milagro o Maldición?) - Alfonso de Vilallonga & Roman Gottwald - 4:17
28. Lágrima Luminosa (Générique fin) - Alfonso de Vilallonga - 2:27
29. Comunión - Alfonso de Vilallonga - 1:13
Temat ten chciałem założyć już wcześniej, ale czekałem na wieści o soundtracku, a później na sam film, a teraz gdy mam już jedno i drugie za sobą uznałem, że można śmiało się już za takowy zabrać. 2012 stał pod znakiem Królewny Śnieżki, gdzie Amerykanie przedstawili dwa różne spojrzenia na popularną baśń braci Grimm. Hiszpanie byli nie gorsi i również zaprezentowali swoją wersję, co ciekawe czarno białą i niemą i jak się można było spodziewać, pod względem filmowym jak i muzycznym, znacznie przewyższającą prace swoich kolegów zaa kałuży, która zdobyła, aż 18 nominacji do rodzimych nagród Goya, w tym rzecz jasna za muzykę (tylko jeden film w historii zdobył ich więcej). Sam film jest naprawdę wart wszelkich nominacji i pod każdym względem prezentuje się świetnie, od obłędnej aktorki grającej macochę, poprzez montaż i zdjęcia, a na makijażu skończywszy. Świetna jest również sama muzyka, która jak się można po takim rodzaju filmu spodziewać, przez półtora godzinny kapitalnie prowadzi całą akcję. Jako, że rzecz dzieje się w Hiszpanii i to w środowisku toreadorów, mamy typowe dla tego kraju dźwięki, w tym flamecno czy arenowe granie i ważną rolę odgrywa tu muzyka źródłowa różnych twórców, ale splendor należy się również muzyce oryginalnej. A ta prezentuje się jak tradycyjny score. Jest bogato i stylistycznie różnorodnie, mamy emocjonujący temat przewodni, towarzyszący czarnemu charakterowi przeszywający theremin, utwory potrafią grać rubasznie, jak i zmrozić krew w żyłach, wybrzmieć kameralnie, bądź też wybuchnąć w pełnej krasie (mocarna aranżacja tematu przewodniego w finałowym "Apoteosis e indulto"!). Po spojrzeniu na tracklistę można od razu zauważyć, że muzyka lepiej gra w obrazie, niż spisuje się w oderwaniu, ale i tak na chwilę obecną jest to najlepszy score 2013 i pewnie trochę nim pobędzie.
Klipy:
http://www.amazon.com/Blancanieves-Berg ... 6&sr=301-1
Całość można odsłuchać tu:
http://www.musicme.com/Alfonso-De-Vilal ... 45520.html
Temat przewodni:
http://www.youtube.com/watch?v=psVhP0X601g
Zwiastun z muzyką z filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=HanTDiiZLpg