
DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Jakiego trzeciego Oskara? 

Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Przecież wiadomo, o co chodzi. 

Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Nie, właśnie nie do końca - bo ten film kostiumowy nie rozgrywa się jak dajmy na to "Dr Żywago" Leana w epickich sceneriach, a ponoć na scenieWawrzyniec pisze:Ale w sumie to dramat kostiumowy więc można zrozumieć.

Drugi, trzeci, co za różnica. Jak będzie dalej w takiej formie i krytyka/branża/świat filmu będzie w takich superlatywach się o nim wyrażać nadal przy okazji kolejnych filmów Wrighta czy kogokolwiek innego, to i trzeci Oscar stanie się faktem niebawemDanielosVK pisze:Jakiego trzeciego Oskara?


- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Spokojnie jest jeszcze wiele dobrych, utalentowanych kompozytorów i przyszłość wcale nie musi wyglądać tak mrocznie.
Skłamałbym, gdybym rzekł, że te klipy brzmią źle. Na pewno w filmie będzie się dobrze sprawować. Ale jest coś w muzyce Marianellego, że ile razy jej słucham, czuję się, że muszę sięgnąć po mój najlepszy smoking, założyć binokla i zapuścić takie wąsy:

Dla mnie ta muzyka jest nadklasyczna, naddystyngowana i nadpiękna. Nie jestem tego w stanie inaczej wytłumaczyć.


Skłamałbym, gdybym rzekł, że te klipy brzmią źle. Na pewno w filmie będzie się dobrze sprawować. Ale jest coś w muzyce Marianellego, że ile razy jej słucham, czuję się, że muszę sięgnąć po mój najlepszy smoking, założyć binokla i zapuścić takie wąsy:

Dla mnie ta muzyka jest nadklasyczna, naddystyngowana i nadpiękna. Nie jestem tego w stanie inaczej wytłumaczyć.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Wiem, ale też nie chcę być świnią więc nie zamierzam innym osobom psuć przyjemności ze słuchania tej muzyki. A nawet się cieszę, że taka muzyka powstaje. Dla każdego coś miłego. Jedni mają popcornbrain inni wyższe sfery. I to jest właśnie piękne, że się różnimy i różna jest muzyka filmowa. 

#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Jakby wszyscy mieli ten sam gust to forum byłoby nudne.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
ja bym to rozwinął bardziej - jakby w muzie filmowej był tylko Marianelli to by dopiero było nudno 

#FUCKVINYL
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
wcaleMystery Man pisze:Pierwsza recka, 5 gwiazdek, ale niespodzianki chyba nie ma![]()
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=688


#FUCKVINYL
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Agora - 4znajdź mi reckę gdzie nie dał Dariowi maksa
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=519
Beyond the Gates - 3
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=293
The Brave One - 3
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=285
Eat, Pray, Love - 4
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=605
Everybody's Fine - 3
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=538
Pride & Prejudice - 4
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=100
V for Vendetta - 4
http://ost.sk/main_recenzie.php?id=256
Normalnie same maxy

Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Tak, takAdam pisze:i znów musiał sprawdzaćtam buźka była


- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
Zapewne tak się stanie jako rzekłeś. 

#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: DARIO MARIANELLI - ANNA KARENINA (2012)
mam coś dla Marasa żeby się ucieszył, niech zna moje chamskie dobre serce
:
Liścik od Marnynelliego:
There are several themes in the my score of Anna Karenina: sometimes appearing alone, often intersecting, their paths running alongside for a while. Those paths are shared by the characters in the story as they walk towards or away from convention, pretence, happiness, guilt, love, fun, and even truth.
In a very important sense, the musical motifs do not represent the characters themselves I prefer to think of them as spirits, perhaps demons, unseen, signposting the way, or simply bearing witness to the events.
Most of the action, in our version of Tolstoys novel, takes place in an abandoned theatre, upon or around a stage a symbol of the make-believe life of the Russian aristocracy at the end of the 19th century. Having convention and pretence confined within the boundaries of an old theatre, hints of course to another life,
one that must exist somewhere outside the confines of that stage. The music of Anna Karenina is perched between those two worlds.
For the curious: track 8: Beroza (Birch) is a very old Russian folk song: of its many versions, the one I used talks of a young woman deceiving an older husband. for track 19 At the Opera I used Tolstoy s own words from Anna Karenina, Part II, Chapter XI
Dario Marianelli
13th August 2012
Oraz okładka wersji USA, gdzie score wyjdzie dopiero w połowie listopada:


Liścik od Marnynelliego:
There are several themes in the my score of Anna Karenina: sometimes appearing alone, often intersecting, their paths running alongside for a while. Those paths are shared by the characters in the story as they walk towards or away from convention, pretence, happiness, guilt, love, fun, and even truth.
In a very important sense, the musical motifs do not represent the characters themselves I prefer to think of them as spirits, perhaps demons, unseen, signposting the way, or simply bearing witness to the events.
Most of the action, in our version of Tolstoys novel, takes place in an abandoned theatre, upon or around a stage a symbol of the make-believe life of the Russian aristocracy at the end of the 19th century. Having convention and pretence confined within the boundaries of an old theatre, hints of course to another life,
one that must exist somewhere outside the confines of that stage. The music of Anna Karenina is perched between those two worlds.
For the curious: track 8: Beroza (Birch) is a very old Russian folk song: of its many versions, the one I used talks of a young woman deceiving an older husband. for track 19 At the Opera I used Tolstoy s own words from Anna Karenina, Part II, Chapter XI
Dario Marianelli
13th August 2012
Oraz okładka wersji USA, gdzie score wyjdzie dopiero w połowie listopada:

#FUCKVINYL