
HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
NO CD = NO SALE
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14481
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Dłuższe klipy:
http://www.batcave.com.pl/2012/07/minut ... ght-rises/
w 10 utworze jest chyba to na co czekaliście
jak dla mnie, brzmi już trochę lepiej ale nadal zbyt podobnie do BB i TDK + te odgłosu i dźwięki ...
http://www.batcave.com.pl/2012/07/minut ... ght-rises/
w 10 utworze jest chyba to na co czekaliście

jak dla mnie, brzmi już trochę lepiej ale nadal zbyt podobnie do BB i TDK + te odgłosu i dźwięki ...

Tylko On, Williams John 
Tylko on, Elton John


Tylko on, Elton John


Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Score bardzo fajnie sie zapowiadalis23 pisze:Dłuższe klipy:
http://www.batcave.com.pl/2012/07/minut ... ght-rises/
w 10 utworze jest chyba to na co czekaliście
jak dla mnie, brzmi już trochę lepiej ale nadal zbyt podobnie do BB i TDK + te odgłosu i dźwięki ...

No ale niestety w wiekszosci przez ta elektronike muzyka bardzo wiele traci :/
Moglby byc to rownie dobrze score roku, a tak mozna go jedynie potraktowac jako ciekawostke :/
info za batcave.com.pl:
Na stronie Hans-Zimmer.com pojawiły się informacje na temat trzech bonusowych utworów:
16. Bombers Over Ibiza (Junkie XL Remix) (5:51)
17. The Shadows Betray You (5:20)
18. The End (6:13)
Na oficjalnej stronie The Dark Knight Rises.com zamieszczono w końcu opis najnowszego filmu Nolana.
Minęło 8 lat od pamiętnej nocy podczas której Batman znikną i z bohatera stał się ściganym zbiegiem. Przyjmując na siebie winę za śmierć Harveya Denta, Mroczny Rycerz poświęcił wszystko dla tego, co razem z komisarzem Gordonem uważał za większe dobro. Przez pewien czas kłamstwo się sprawdzało, działalność przestępcza w Gotham City została zmiażdżona dzięki “Dent Act” wymierzonej przeciwko kryminalistom.
Ale wszystko się zmienia wraz z pojawieniem się sprytnej kociej włamywaczki, która ma swój własny ukryty cel. Znacznie bardziej niebezpieczne jest jednak pojawienie się Bane’a, zamaskowanego terrorysty, którego bezwzględne zamiary wobec Gotham zmuszają Batmana do powrotu z dobrowolnego wygnania. Ale nawet jeśli założy pelerynę i maskę, Batman może nie być wstanie pokonać Bane’a.
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Tracki te będą dostępne na itunes, zapewne dla tych co narzekali, że jest za krótko i nie ma remixa16. Bombers Over Ibiza (Junkie XL Remix) (5:51)
17. The Shadows Betray You (5:20)
18. The End (6:13)

http://itunes.apple.com/us/preorder/dar ... d540219507
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Kurde, 2 tygodnie. Mam nadzieję, że wycieknie.
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
amazon spuścił cenę aż o połowę (na tylko 10 $ !!!), a to oznacza że pewnikiem zaraz będziemy mieć rozszerzone wydanie i chcą zarobić na pierwszym żeby jak najwięcej ludzi kupiło przez dużą promocję.. no bo sorry, nowy score tłoczony za tylko 10$?
http://www.amazon.com/dp/B008645YEE/ref ... 6id%3D1097
http://www.amazon.com/dp/B008645YEE/ref ... 6id%3D1097
NO CD = NO SALE
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
poczekamy pare tygodni i za piątaka poleci na amazonieAdam pisze:amazon spuścił cenę aż o połowę (na tylko 10 $ !!!), a to oznacza że pewnikiem zaraz będziemy mieć rozszerzone wydanie i chcą zarobić na pierwszym żeby jak najwięcej ludzi kupiło przez dużą promocję.. no bo sorry, nowy score tłoczony za tylko 10$?
http://www.amazon.com/dp/B008645YEE/ref ... 6id%3D1097

muzyki jest o wiele wiecej, niz wydanie albumowe przedstawia

http://www.comicbookmovie.com/fansites/ ... s/?a=62856

okazuje sie, ze DKR trwa 2 godziny 44 minuty i 27 sekund
odejmijmy end credits 6-10min
to mamy na pewno dobre 2 godziny muzyki w samym filmie
ten album to jest smiech na sali

doja tych biednych fanow w stanach



Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2012 19:36 pm przez Agent, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
E tam. 10 dolców to nie aż taka wielka obniżka. Normalnie tam płyty kosztują 11-13 dolców. Aczkolwiek jak na nowość, to całkiem ładnie. Nie chcę komentować klipów, ale na razie nie zachęcają mnie one do kupna płyty. Zobaczymy.
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
jak to nie wielka, jak od miecha płyta była po 16-17,98?
NO CD = NO SALE
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 14481
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Tylko czy wraz z kosztami wysyłki cena nadal będzie zachęcająca?.Adam pisze:jak to nie wielka, jak od miecha płyta była po 16-17,98?
Tylko On, Williams John 
Tylko on, Elton John


Tylko on, Elton John


Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
ja mówię o kosztach bez wysyłki.. tak czy siak obniżka aż o 7$ płyty która wychodzi za miech to aż nazbyt ładnie wyglądająca promocja 

NO CD = NO SALE
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
oficjalne info o scorze z prasówki filmu:
From people to places, the themes of the film are all captured in the movie’s
score. The music was composed by Hans Zimmer, marking his fourth collaboration with
Nolan, including all three Dark Knight films. “It’s a joy and a privilege to work on these
movies and to work with somebody like Chris Nolan, who invites comments and
welcomes your observations.”
For this final installment, Zimmer included echoes of the earlier scores, but, he
says, “We went in a completely different direction for Bane. I wanted to use a big
symphony orchestra, but I said to them, ‘I’m going to make you unlearn everything
you’ve learned. I’m going to treat you as if you were a primeval drum circle.’ And it
turned out to be very liberating for them, like a musical adventure,” he smiles.
Zimmer also prominently incorporated a chant into the music associated with
Bane, which became, for the composer, an opportunity to reach out to fans to participate
in the film’s soundtrack. People were invited to send in their chants via UJAM—a
website that can be used to compose, produce, and publish music—and thousands
responded from all over the globe. Submissions were then synched to create the
haunting chant heard in the film. Zimmer recalls, “I suggested to Chris that this was a
way to give something back to the fans and let them be a real part of this world. There
was some question about if it would work, but it all came together beautifully.”
Nolan remarks, “I have never worked with someone so dedicated to the idea that
the real risk is in playing it safe. Hans taught me that you sometimes have to go in what
appears to be the wrong direction to discover all the possibilities, and that without
exploring those possibilities you can never do anything truly exceptional. He sets
creative goals for every film that are higher than you ever thought practical…or even
reachable.”
Zimmer says that, like the character, the theme accompanying Selina Kyle is “full
of ambiguity, which is far more interesting than just being bad or good. Chris’s movies
always contain a certain amount of ambiguity, and I try to put some of that into the
music.”
The one musical thread spanning all three films is the music Zimmer composed
for Bruce Wayne. “He’s got the simplest of themes; it’s just a little two-note motif that
never quite resolves,” he describes. “I always wanted the music to somehow pose the
question of ‘what if’ for Bruce. But I do think that this movie leads to a sort of
resolution—that those same two notes have shifted and now provide an answer.”
From people to places, the themes of the film are all captured in the movie’s
score. The music was composed by Hans Zimmer, marking his fourth collaboration with
Nolan, including all three Dark Knight films. “It’s a joy and a privilege to work on these
movies and to work with somebody like Chris Nolan, who invites comments and
welcomes your observations.”
For this final installment, Zimmer included echoes of the earlier scores, but, he
says, “We went in a completely different direction for Bane. I wanted to use a big
symphony orchestra, but I said to them, ‘I’m going to make you unlearn everything
you’ve learned. I’m going to treat you as if you were a primeval drum circle.’ And it
turned out to be very liberating for them, like a musical adventure,” he smiles.
Zimmer also prominently incorporated a chant into the music associated with
Bane, which became, for the composer, an opportunity to reach out to fans to participate
in the film’s soundtrack. People were invited to send in their chants via UJAM—a
website that can be used to compose, produce, and publish music—and thousands
responded from all over the globe. Submissions were then synched to create the
haunting chant heard in the film. Zimmer recalls, “I suggested to Chris that this was a
way to give something back to the fans and let them be a real part of this world. There
was some question about if it would work, but it all came together beautifully.”
Nolan remarks, “I have never worked with someone so dedicated to the idea that
the real risk is in playing it safe. Hans taught me that you sometimes have to go in what
appears to be the wrong direction to discover all the possibilities, and that without
exploring those possibilities you can never do anything truly exceptional. He sets
creative goals for every film that are higher than you ever thought practical…or even
reachable.”
Zimmer says that, like the character, the theme accompanying Selina Kyle is “full
of ambiguity, which is far more interesting than just being bad or good. Chris’s movies
always contain a certain amount of ambiguity, and I try to put some of that into the
music.”
The one musical thread spanning all three films is the music Zimmer composed
for Bruce Wayne. “He’s got the simplest of themes; it’s just a little two-note motif that
never quite resolves,” he describes. “I always wanted the music to somehow pose the
question of ‘what if’ for Bruce. But I do think that this movie leads to a sort of
resolution—that those same two notes have shifted and now provide an answer.”
NO CD = NO SALE
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
hans niczym Yoda z Epizodu 5 Gwiezdnych WojenAdam pisze:you unlearn everything you’ve learned [/i]



Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
ale tu nie ma się z czego śmiać, tylko trzeba płakać 
w nowym Filmie temat numeru to batman - historia, geneza komiksów przez dekady, wszystkie filmy, najnowszy batman oraz artykuły o Nolanie i Bale'u - w sumie z jakieś pińcet stron

w nowym Filmie temat numeru to batman - historia, geneza komiksów przez dekady, wszystkie filmy, najnowszy batman oraz artykuły o Nolanie i Bale'u - w sumie z jakieś pińcet stron

NO CD = NO SALE
Re: HANS ZIMMER - THE DARK KNIGHT RISES (2012)
Adam - nie dostrzegasz "geniuszu Hansa Zimmera" w Batmanach? Czyzbys malo wywiadow czytal na temat jego "nowatorskiego brzmienia w batmanach"?Adam pisze:ale tu nie ma się z czego śmiać, tylko trzeba płakać
w nowym Filmie temat numeru to batman - historia, geneza komiksów przez dekady, wszystkie filmy, najnowszy batman oraz artykuły o Nolanie i Bale'u - w sumie z jakieś pińcet stron

Przeciez jego jednonutowiec z TDK to "mistrzostwo swiata"

Ale mowiac serio to wole temat Duel of the Fates z Mrocznego Widma

