Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#91
Post
autor: Wawrzyniec » czw lut 04, 2010 21:01 pm
Rety ile razy słucham tej muzyki Haslingera to mnie zastanawia jak to niby miało pasować do tego filmu

Widziałem zwiastun z parę razy i ta muzyka mi zupełnie nie pasuje, jakby kompozytor nie widział filmu do jakiego komponuje. I rozumiem po trochu Bucholca. Gdyż ten film z taką muzyką musiałby prezentować się nadwyraz ciekawie

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60015
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#93
Post
autor: Adam » wt lut 09, 2010 17:04 pm
jak nie jak tak. dział płytowy

#FUCKVINYL
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#94
Post
autor: Marek Łach » wt lut 09, 2010 17:06 pm
Fakt, tam też wrzuciłem - ale zaśmieciłem forum

-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#95
Post
autor: Koper » wt lut 09, 2010 17:07 pm
pieprzony spamer

-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#96
Post
autor: Marek Łach » wt lut 09, 2010 17:08 pm
Spambot

-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#97
Post
autor: Wawrzyniec » wt lut 09, 2010 17:11 pm
O o

Marek właśnie mnie uprzedził. Gdyż właśnie przed chwilą stworzyłem osobny temat. Przepraszam

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#98
Post
autor: Marek Łach » wt lut 09, 2010 17:13 pm
Nic się nie stało, dawno należało temat dla Alicji tu założyc, a ja niepotrzebnie zaśmieciłem inne wątki:)
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#99
Post
autor: Wawrzyniec » czw lut 11, 2010 12:56 pm
Wczoraj, lub przedwczoraj odbyła się światowa premiera "Wolfmana". I już na imdb.com ukazało się parę opinii, komentarzy z jakieś 15. W większości bardzo pozytywne i na razie film ma ocenę koło 8 coś tam.
W komentarzach jest też często wspominiana muzyka Elfmana. Ludzie co prawda piszą, że porównania z "Draculą" Kilara są trochę przesadzone, ale sama muzyka bardzo dobre, klimatyczna i doskonale współgra z filmem budując mroczny, gotycki klimat.

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60015
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#100
Post
autor: Adam » czw lut 11, 2010 12:58 pm
Wawrzyniec pisze:I już na imdb.com ukazało się parę opinii, komentarzy z jakieś 15. W większości bardzo pozytywne i na razie film ma ocenę koło 8 coś tam.
Na pudlu komenty i reakcje też są zawsze pozytywne

Nawet w przypadku Gulczasa Gruzy

poczekamy, obejrzymy, wypowiemy. a nie sugerować się komentami i to na tego typu portalach gdzie siedzą dzieci neo. Wejdz na rottena lepiej.
#FUCKVINYL
-
Bucholc Krok
- Jean-Baptiste Lully
- Posty: 17506
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
- Lokalizacja: Golden Age
#101
Post
autor: Bucholc Krok » czw lut 11, 2010 13:00 pm
Wawrzyniec pisze:ale sama muzyka bardzo dobre, klimatyczna i doskonale współgra z filmem budując mroczny, gotycki klimat.

Oby, bo po odsłuchaniu próbek, które są na stronie Varese jestem trochę rozczarowany...
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34961
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#102
Post
autor: Wawrzyniec » czw lut 11, 2010 13:23 pm
Ja na Pudelka nie wchodzę, więc się nie wypowiadam

A po za tym ja zdecydowanie od rottena wolę imdb.com mam nawet konto
A w ogóle to mi tak bardziej chodziło, aby zamiast na filmie to skoncentrować się na muzyce.
Oby, bo po odsłuchaniu próbek, które są na stronie Varese jestem trochę rozczarowany...
Tylko nie pisz, że wolałbyś Haslingera? Nie uwłaczając

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60015
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#103
Post
autor: Adam » czw lut 11, 2010 13:24 pm
Bucholc by wolał Rozsę, żeby powstał i ruszył na podbój kin

#FUCKVINYL
-
Bucholc Krok
- Jean-Baptiste Lully
- Posty: 17506
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
- Lokalizacja: Golden Age
#104
Post
autor: Bucholc Krok » czw lut 11, 2010 14:25 pm
Wawrzyniec pisze:Tylko nie pisz, że wolałbyś Haslingera? Nie uwłaczając

Nie wiem kogo bym wolał, bo nie słyszałem żadnej ścieżki.

-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#105
Post
autor: Marek Łach » czw lut 18, 2010 11:29 am
Wypowiedź reżysera Wilkołaka na temat afery z muzyką:
"It does. Danny had to score a film that was half an hour longer (than what the film is now). And he had to score it very early. It was last summer, I think. He said, "This has happened to me before, and I know it's going to happen now. You're going to re-cut the film and my score isn't going to work." We re-cut the film, we put his score in. And what happened is he had themes he had spaced out and it worked great in his cut. When we took out that half hour, his themes were closer together. So things get familiar and you go, "Wait, I just heard that." We previewed the film, we all recognized it didn't work. But there was a reaction from someone high up at NBC/Universal, because a new trailer had been cut with the electronic score, someone said, "Hey, let's do the whole film that way!" It was something I reacted to pretty violently. That's the wrong idea, guys. They said they were going to try it. I had been so worn down, I said, "Okay, let's try it." They hired a guy who is a talented composer in his own right. They assigned him something that was almost impossible to do. When we put his music to the picture, even though the music was working, it was so out of context with what you were seeing. You can do anything in a trailer, put any music in and the audience doesn't see that trailer and go to the movie expecting that music. So the studio, to their credit, after they heard the new score, recognized Danny had a better score that matched the film. We then went back in to record about 15 minutes of new material. "