Czasem zdarza się, że kompozytorzy ścieżek dżwiękowych poza swą działalnością filmową są również autorami projektów związanych ze światem gier komputerowych. W tym dziale można podyskutować właśnie o tych "niesoundtrackowych" dokonaniach.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25245
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#76
Post
autor: Mystery » czw mar 15, 2012 16:32 pm
Adam pisze:Paweł pisze

To czekamy

-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#77
Post
autor: Paweł Stroiński » czw mar 15, 2012 21:57 pm
Nie będzie peanów... Wręcz przeciwnie.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25245
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#78
Post
autor: Mystery » pt mar 16, 2012 13:30 pm
Paweł Stroiński pisze:Nie będzie peanów... Wręcz przeciwnie.
Byle by była rzetelna jak MW2

-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#79
Post
autor: Paweł Stroiński » pt mar 16, 2012 14:05 pm
Będzie analityczna, ale do pełni szczęścia brakuje mi jakichś 230 zł. Albo około 500.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34989
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#80
Post
autor: Wawrzyniec » pt mar 16, 2012 16:42 pm
Drogo u Was te recenzje stoją.

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#81
Post
autor: Paweł Stroiński » sob mar 17, 2012 14:12 pm
Tyle kosztuje gra na PS3 albo na PC z updatem karty graficznej :/
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34989
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#82
Post
autor: Wawrzyniec » sob mar 17, 2012 15:04 pm
A fakt zapomniałem. Oj, to nie wiem co to wyjdzie z tej profesjonalnej recenzji. Gdyż nawet jak zdobędziesz grę, to będziesz musiał ją jeszcze całą przejść. Ciężkie jest życie recenzenta

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Templar
#83
Post
autor: Templar » sob mar 17, 2012 15:29 pm
Wawrzyniec pisze:Gdyż nawet jak zdobędziesz grę, to będziesz musiał ją jeszcze całą przejść.
Jakieś 5 godzin to zajmie

MW2 tyle mi zajęło i to na poziomie 'Hardened', a trójka tak samo długa

-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#84
Post
autor: Paweł Stroiński » pn kwie 09, 2012 19:53 pm
Gra jest i gram.
I mnie funkcjonalnością nie zachwyca Brian. Ginie w tle efektów specjalnych dość często. Recenzja wkrótce.
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60066
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#85
Post
autor: Adam » pn kwie 09, 2012 19:59 pm
na całe szczęście tego się nie da zwalić na kompozytora

#FUCKVINYL
-
Templar
#86
Post
autor: Templar » pn kwie 09, 2012 20:02 pm
Paweł Stroiński pisze:Gra jest i gram.
I mnie funkcjonalnością nie zachwyca Brian. Ginie w tle efektów specjalnych dość często. Recenzja wkrótce.
To w ustawieniach ścisz efekty, a podgłośnij muzykę

-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60066
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#87
Post
autor: Adam » pn kwie 09, 2012 20:03 pm
dokładnie

#FUCKVINYL
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#88
Post
autor: Paweł Stroiński » pn kwie 09, 2012 21:07 pm
Templar pisze:Paweł Stroiński pisze:Gra jest i gram.
I mnie funkcjonalnością nie zachwyca Brian. Ginie w tle efektów specjalnych dość często. Recenzja wkrótce.
To w ustawieniach ścisz efekty, a podgłośnij muzykę

Wszystko mam ustawione na maksa. Do obiektywnej recenzji tak musi być.
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60066
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#89
Post
autor: Adam » pn kwie 09, 2012 21:10 pm

a od kiedy to zagłuszana muza przez efekty w grze to wina kompozytora, który nie ma nic wspólnego na tym etapie produkcji z tym szczegółem? Paweł litości.. postaw może jeszcze tezę że pingi to wina złej muzyki

#FUCKVINYL
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9357
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#90
Post
autor: Paweł Stroiński » pn kwie 09, 2012 21:12 pm
Od wtedy, kiedy w Modern Warfare 2 muzyka była zmiksowana dwa razy głośniej i nigdy nie ginęła w efektach gry... To samo, przy identycznych ustawieniach, w Crysis 2