#110
Post
autor: Mystery » pn sty 02, 2012 17:17 pm
1. Super 8 - Michael Giacchino
Za wspaniałą muzyczną opowieść, pełną różnorakich emocji, od chwil grozy, po wzruszające uniesienia. Mocną akcję, cudowną lirykę, moc tematów i magiczny finał.
2. The Artist - Loudovic Brouce
Za pełen uroku, symfoniczny, sentymentalny powrót do korzeni muzyki filmowej, ukazujący jej największe piękno, moc i zróżnicowanie.
3. The Adventures Of Tintin - John Williams
Za pełną wrażeń przygodę, okraszoną wieloma wspaniałymi melodiami i wybornym wykonaniem, jak za starych dobrych lat.
4. Mission: Impossible - Ghost Protocol - Michael Giacchino
Za fantastyczną muzyczną podróż po świecie, różnorodność, bogactwo, kunszt, przyjemność z obcowaniem i niemałego, ale jakże przyjemnego kopa. W swoim gatunku, warta wywyższenia perełka
5. Tree of Life - Alexandre Desplat
Za poetyczność, kontemplacyjność, nieskazitelne piękno oraz ogólną okazałość i prezencję poszczególnych kompozycji.
6. Jane Eyre - Dario Marianelli
Za porażającą emocjonalność.
7. War Horse - John Williams
Za wysokiej próby dramatyczność, mnogość pięknych tematów i wybitny finał (The Reunion- Remembering Emilie, and Finale-The Homecoming).
8. Hugo - Howard Shore
Za uroczy temat przewodni, muzyczną Francję, zaklętą w muzyce niewinność, delikatność, ciepło i tą małą cząstkę magii.
9. Cars 2 - Michael Giacchino
Za najbardziej chwytliwy temat roku, jego świetne aranżacje, mój telefoniczny dzwonek, obłędne organy Hammonda, nieskrępowany, tryskający radością fun i wiele mile spędzonych godzin.
10. Thor - Patrick Doyle
Za "Sons of Odin", świetny action score, przyjemne wolniejsze granie i pokazanie, że jak ma się talent to i w stylu RCP można przyrządzić kawał porządnego i robiącego wrażenie grania.
Ostatnio zmieniony pn sty 02, 2012 18:27 pm przez
Mystery, łącznie zmieniany 1 raz.