

Ładny kocyk, cieplutki pewnoTemplar pisze:Jak się nie dba o digipaki to się psują, u mnie niektóre mają prawie 10 lat i są w stanie idealnym, 2 razy mi się zdarzyło tylko kupić jakiś z badziewnym klejem, musiałem kupić kropelkęA w digipaku to można sporo płyt dać, moje wydanie Czterech pancernych ma 7 płytek:
http://i.imgur.com/E5bwG.jpg
5 lat już posiadam, często wyjmowane z półki i jakoś się nie rozpada
Wiesz co nie wpadłbym na to.Templar pisze:Jak się nie dba o digipaki to się psują
No widzisz, to zamiast używać do tego digpaków kup w końcu otwieracz do butelek, drogi nie jestWawrzyniec pisze:Dzięki za radę, gdyż ja miałem w zwyczaju używania digipacków, zamiast otwieracza do butelek.
Wolałbym jednak, żeby muzyka filmowa szła trochę w innym kierunku. Bo to co nam fundują panowie R-R to jakieś wypaczenie muzyki filmowej. Raz można było spróbować przy Social Networku, ale obawiam się, że zaraz cała branża przejmie ten trend (czasami to nie Hans mówił o tym, że Reznor to nowa jakość w muzyce filmowej czy jakoś tak?) i nie obejrzymy się i to stanie się standardem... A jeszcze niedawno do identycznego typu kina Fincher mógł użyć czegoś tak z pozoru staroświeckiego jak orkiestrowy score David Shire. Dało się? Dało.Mystery Man pisze:Inaczej być chyba nie mogło. Ale w filmie to pewnie działa bez zarzutu.Mefisto pisze:Kasztan. 3 godziny muzyki, która stanowi odrzuty z Social Network - poza tym nuda i monotonia, producenci na szafot za zbytnią hojność (slbo raczej chujność) krążka. Najlepszy track nr 1, znany z trailera - reszta do kosza.
Dokładnie:Tomek pisze:czasami to nie Hans mówił o tym, że Reznor to nowa jakość w muzyce filmowej czy jakoś tak?
No i mamy winnego.“[Inception] composer, Hans Zimmer, who I’ve been battling at awards shows all year, told me, ‘In a lot of ways, I hope you win because it’s helped open up the field a bit for texture of what film scores can be,’ ” Reznor told reporters backstage.
Za te słowa to każdy kolejny album Hansa ma u mnie ocenę niższą o 1Wawrzyniec pisze:No i mamy winnego.“[Inception] composer, Hans Zimmer, who I’ve been battling at awards shows all year, told me, ‘In a lot of ways, I hope you win because it’s helped open up the field a bit for texture of what film scores can be,’ ” Reznor told reporters backstage.
Jak to się mówi na rozprawach sądowych (głównie podpatrzone w amerykańskich filmachWawrzyniec pisze:Dokładnie:Tomek pisze:czasami to nie Hans mówił o tym, że Reznor to nowa jakość w muzyce filmowej czy jakoś tak?
No i mamy winnego.“[Inception] composer, Hans Zimmer, who I’ve been battling at awards shows all year, told me, ‘In a lot of ways, I hope you win because it’s helped open up the field a bit for texture of what film scores can be,’ ” Reznor told reporters backstage.
I już się tak powoli dzieje, Drive, Hanna, Girl With The Dragon Tattoo, nie dość, że podobnych tytułów przybywa to są one coraz bardziej cenione i wyróżniane.ale obawiam się, że zaraz cała branża przejmie ten trend