DHL miał mi dzisiaj dostarczyć paczkę z Music Box Record, przyszło mi powiadomienie, że podałem nieprawidłowy adres a na śledzeniu paczki mam, że odbiorca wyprowadził się spod danego adresu


Peter przyszedl, a po kontakcie z obsluga klienta i przekierowaniu do kolejnego dzialuAdam pisze: ↑pn gru 04, 2023 07:07 amNie chcieli wysłać bo ceny skoczyły. W Polsce Empik czy Świat Książki bez słowa wysyłają maila że nie można zrealizować zamówienia z powodu braku towaru u dystrybutora. Towar znika ze sklepu na 2, 3 dni, a potem pojawia się na nowo ze znacznie wyższa cena i dostępny do wysyłki od ręki. Pisałem o konkretnych przykładach tutaj nie raz. Kilka razy mnie tak wyrolowali z preorderami.
Logiki nie ma, a winni są nieudolni menedżerowie hołdujący bożkowi outsourcingu. Najprościej zwolnić ludzi, którzy to do tej pory robili wewnątrz firmy, zamówić takie usługi na zewnątrz, tyle, że trzeba wiedzieć co się zamawia i napisać dobrą specyfikację (czyli , że ma iść najkrótszą trasą, określić terminy, kary itp. itd.). Ale jako że to są ludzie nowi, to nie mają pojęcia czym zarządzają, tylko mają ciąć koszty, więc wybierają firmę, mają fakturę i w księgowości wszystko się zgadza. Dopiero po kilku latach ich następcy dostrzegają, że te firmy również muszą zatrudnić ludzi i im płacić i to więcej, bo jeszcze muszą zarobić