EPIC FAIL WawrzyńcaMystery Man pisze:A gdzie ucinali penisy? Pomyliło Ci się z łechtaczką.
THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
NO CD = NO SALE
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35181
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Sorry, ale po jakimś czasie to już nie mogłem patrzeć na sceny w tym filmie, wiec już mi się łechtaczka z penisem miała prawo mylić

#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Penis został zmiażdżony, więc wybaczam Ci tą "drobną" pomyłkęWawrzyniec pisze:Sorry, ale po jakimś czasie to już nie mogłem patrzeć na sceny w tym filmie, wiec już mi się łechtaczka z penisem miała prawo mylić![]()
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35181
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
No to właśnie o to mi chodziło, że stało się coś bardzo złego z tym penisem, co pewnie każdego męskiego osobnika, który oglądał ten film, odruchowo zmusiło do chwycenia się za krocze i wydania odglosu "Uuuuuuuuuuuu...". Sorry, ale ja naprawdę po czasie to jednym okiem oglądałem ten film, gdyż naprawdę nie dało się na to patrzeć.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
hp_gof
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Sorry, czy to jest temat o Tree of Life czy kolejny pornograficzny offtop o penisach? Wchodzę na forum i tu czytam takie rzeczyWawrzyniec pisze:No to właśnie o to mi chodziło, że stało się coś bardzo złego z tym penisem, co pewnie każdego męskiego osobnika, który oglądał ten film, odruchowo zmusiło do chwycenia się za krocze i wydania odglosu "Uuuuuuuuuuuu...". Sorry, ale ja naprawdę po czasie to jednym okiem oglądałem ten film, gdyż naprawdę nie dało się na to patrzeć.
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Już o ambitnych filmach porozmawiać nie można
A cytowany post Wawrzyńca wyrwany z kontekstu rzeczywiście wygląda dwuznacznie

-
hp_gof
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Spoko, jeśli film będzie mniej więcej na poziomie Żródła, to to przeżyję. Chętnie pooglądam sobie ładne obrazki Lubezkiego, posłucham klasyki i Desplata.
-
hp_gof
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Uwaga! Spoilery! Cytaty o muzyce z różnych recenzji filmu:
http://www.hollywoodreporter.com/review ... ife-188564
"Music plays a much more important role here than do words (there is some voice-over but scarcely any dialogue at all for nearly an hour) whereas the soaring, sometimes grandiose soundtrack -- comprising 35 mostly classical excerpts drawn from Bach, Brahms, Berlioz, Mahler, Holst, Respighi, Gorecki and others in addition to the contributions of Alexandre Desplat -- dominates in the way it often did in Stanley Kubrick’s work."
"Voice-over snippets suggestive of states of mind register more importantly than dialogue, and both are trumped by the diverse musical elements and the rumblings and murmurs of nature, which have all been blended in a masterful sound mix. Emmanuel Lubezki outdoes himself with cinematography of almost unimaginable crispness and luminosity."
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/ ... ng_search/
"When the film opens, the O’Briens are suffering the loss of their middle child, receiving a telegram that he has died at the tender age of nineteen. Mrs. O’Brien is devastated asking, “Lord why? Where were you?” Malick uses this moment of death to circle back to the origins of the universe. While the loss of the child is monumental, Malick mourns that pain but also wants us to see the glory of the world that is around us and how little we are in the grand scope of things. This sequence—which runs in the first third of the film and undoubtedly made some distributors nervous—is an entirely wordless, evocative, music-filled and beautifully realized piece of filmmaking."
http://wegotthiscovered.com/movies/tree ... ew-cannes/
"The Tree Of Life is so pretentious, and utterly devoid of any sincerity or inducement of any emotion at all (apart from the music) that it cannot be classified as entertaining."
http://insidemovies.ew.com/2011/05/16/c ... e-of-life/
"For a grand finale, Malick takes on the challenge of depicting the afterlife, including its beach-property real estate, its promise of peace and love, and its excellent playlist of fine classical music, particularly the soaring Agnus Dei from Hector Berlioz’s Requiem, Opus 5."
http://www.hollywoodreporter.com/review ... ife-188564
"Music plays a much more important role here than do words (there is some voice-over but scarcely any dialogue at all for nearly an hour) whereas the soaring, sometimes grandiose soundtrack -- comprising 35 mostly classical excerpts drawn from Bach, Brahms, Berlioz, Mahler, Holst, Respighi, Gorecki and others in addition to the contributions of Alexandre Desplat -- dominates in the way it often did in Stanley Kubrick’s work."
"Voice-over snippets suggestive of states of mind register more importantly than dialogue, and both are trumped by the diverse musical elements and the rumblings and murmurs of nature, which have all been blended in a masterful sound mix. Emmanuel Lubezki outdoes himself with cinematography of almost unimaginable crispness and luminosity."
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/ ... ng_search/
"When the film opens, the O’Briens are suffering the loss of their middle child, receiving a telegram that he has died at the tender age of nineteen. Mrs. O’Brien is devastated asking, “Lord why? Where were you?” Malick uses this moment of death to circle back to the origins of the universe. While the loss of the child is monumental, Malick mourns that pain but also wants us to see the glory of the world that is around us and how little we are in the grand scope of things. This sequence—which runs in the first third of the film and undoubtedly made some distributors nervous—is an entirely wordless, evocative, music-filled and beautifully realized piece of filmmaking."
http://wegotthiscovered.com/movies/tree ... ew-cannes/
"The Tree Of Life is so pretentious, and utterly devoid of any sincerity or inducement of any emotion at all (apart from the music) that it cannot be classified as entertaining."
http://insidemovies.ew.com/2011/05/16/c ... e-of-life/
"For a grand finale, Malick takes on the challenge of depicting the afterlife, including its beach-property real estate, its promise of peace and love, and its excellent playlist of fine classical music, particularly the soaring Agnus Dei from Hector Berlioz’s Requiem, Opus 5."
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26609
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Hahaha, wygląda, że Desplat to se poplumka parę minut a gros cięzaru wypełniania kadrów muzyką bierze na siebie klasyka.
Ja wiedziałem, że tak będzie!

Ja wiedziałem, że tak będzie!
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
ZŁOTA PALMA DLA "THE TREE OF LIFE"
Fajnie podczas gali przygrywał "Smok"
Fajnie podczas gali przygrywał "Smok"
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7895
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Mystery Man pisze:ZŁOTA PALMA DLA "THE TREE OF LIFE"
Fajnie podczas gali przygrywał "Smok"
Tyle marudzenia, a jednak Złota Palma. Adam Fail.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
Akurat, TREE OF LIFE uchodził za faworyta, a sam film ma rewelacyjne recenzje, przynajmniej w USA, na metacritic i RT ma 90% noty.
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7895
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
No to tym bardziej, Adam Epic Fail. :P
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- Arthur
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1135
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 21:16 pm
- Lokalizacja: Pzn
Re: THE TREE OF LIFE - ALEXANDRE DESPLAT
89% z tych 90% na słowo "Terrence Malick" już ma orgazmMystery Man pisze:Akurat, TREE OF LIFE uchodził za faworyta, a sam film ma rewelacyjne recenzje, przynajmniej w USA, na metacritic i RT ma 90% noty.
Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli. - Albert Schweitzer