
1. Welcome to Berlin (5:17)
2. The Accident (2:36)
3. Following Mrs. Harris (4:51)
4. Fond Memories / Epiphany (3:55)
5. Securing the File (2:41)
6. Man Alone (2:48 )
7. Evil Car (2:34)
8. Book of Clues (1:45)
9. The Hospital (3:02)
10. Gina’s Story (5:18 )
11. We Are Killers / The Bomb (2:36)
12. Old Friend / Truth Be Told (3:08 )
13. They’re Watching / Meeting Jeurgen (2:42)
14. Debating Martin (3:42)
15. Martin vs. Martin (4:29)
16. Nice to Meet You (1:43)
Nowy score Johna Ottmana. Tak, wiem Ottman nie ma zbyt dobrej prasy wśród fanów, ale ja go tam cenię, choć raczej to twórca przeciętny, jednak od czasu do czasu ciekawie się ponad tą przeciętność wybijający. Jego muzyka przeważnie ma coś ciekawego do zaprezentowania, w przeważnej mierze też jest oparta na klasycznych fundamentach.
"Unknown" to score o dwóch twarzach. Bardzo ciekawa jest pierwsza połowa. Sporo inteligentnie budowanego napięcia, Ottman korzysta z żywego instrumentarium (coś coraz rzadszego w tym podgatunku muzycznego thrillera) - fortepian, smyczki, instrumenty drewniane. Jest również bardzo ciekawy minimalizm, bardzo podobny do howardowskich "Znaków" (czyżby taki był temp?

Natomiast od połowy dzieje się coś bardzo niedobrego. Następuje anonimowa, pulsująca sieczka, masa elektronicznie przesterowanego underscore'u, którego nie da się słuchać, kiczowata pseudo-akcja. Jednym słowem "język" współczesnej filmówki, którego nie trawię. Bez charakteru, bez wyrazu, jakby na odwal. Szkoda, bo był spory potencjał na dość dobry score z klimatami suspsense'u i tajemnicy...
