Skoro jest to muzyka w stylistyce KoH to super, a czy to kopia to się dopiero okaże.
Harry Gregson-Williams
- Michał Turkowski
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1239
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: Harry Gregson-Williams
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Harry Gregson-Williams
Też mi się wydaje, że to raczej dobra wiadomość, że brzmi to jak Kingdom of Heaven, minus arabskie wpływy, tak się domyślam.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13267
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Harry Gregson-Williams
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: Harry Gregson-Williams
Szykuje się jedna z największych wtop finansowych w historii kina. W USA się śmieją, że film tam w kinach widziało jakieś 50 osób, po jednej na każdy stan.
Film wczoraj widziałem - pierwsze 30 minut Damon był nie do zniesienia, potem dostał lepsze sceny do zagrania.
Kylo Ren vel Tomasz Karolak vel Adam Driver gra już w każdym filmie, ale w tym jest najlepszy z czwórki głównych aktorów.
Film za długi, 150 minut z trudem wysiedzieć, ale ostatnia walka emocjonująca.
Muzyka imho za delikatna, a sceny akcji w ogóle bez muzyki. Score głównie etniczno-liryczny. Nie specjalnie chce mi się włączać pierwszy raz album po seansie, bo do KoHa filmowo temu duuuużo brakuje.
Film wczoraj widziałem - pierwsze 30 minut Damon był nie do zniesienia, potem dostał lepsze sceny do zagrania.
Kylo Ren vel Tomasz Karolak vel Adam Driver gra już w każdym filmie, ale w tym jest najlepszy z czwórki głównych aktorów.
Film za długi, 150 minut z trudem wysiedzieć, ale ostatnia walka emocjonująca.
Muzyka imho za delikatna, a sceny akcji w ogóle bez muzyki. Score głównie etniczno-liryczny. Nie specjalnie chce mi się włączać pierwszy raz album po seansie, bo do KoHa filmowo temu duuuużo brakuje.
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Harry Gregson-Williams
Wygląda na to, że Ridley jest jak Emmerich - każdy kolejny film to równia pochyła w dół. Po premierze Domu Gucci kiepskie opinie w necie, ale zakładam, że Gaga zarobi w b.o. nazwiskiem. O muzie nie znalazłem wzmianek.
#FUCKVINYL
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13267
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Harry Gregson-Williams
Ciekawe, bo pierwsze opinie o tym filmie były bardzo dobre. Liczyłem na najlepszy film Scotta od lat, co najmniej od "Marsjanina".
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Harry Gregson-Williams
A ja się właśnie spotkałem ze skrajnymi opiniami. A więc może to dobrze, że film polaryzuje.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Harry Gregson-Williams
O proszę nie John Lunn, a Harry Gregson-Williams i Rupert Gregson-Williams będą odpowiadali za muzykę do najnowszego mini-serialu kostiumowego Juliana Fellowessa (Downton Abbey).
https://filmmusicreporter.com/2021/11/2 ... ilded-age/
https://filmmusicreporter.com/2021/11/2 ... ilded-age/
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Harry Gregson-Williams
Dom Gucci jest bez muzyki HGW, bo jego score pojawia się na... minutę, i tylko w ostatniej scenie. Cały film jest wypełniony oryginalnymi piosenkami z nowej fali - George Michael, Eurythmics, Blondie itd., oraz hitami Pavarottiego i muzyki klasycznej włoskich kompozytorów, które każdy kojarzy. Momentami jest tego sporo, że się czułem, jakbym słuchał RMF Classic.
Film nudny i o połowę za długi (aż 2:40 !), wytrzymałem tylko dla Gagi i Leto. Dwie super zagrane role. Leto będzie miał noma na bank. Najlepsza rola w filmie i jedna z lepszych drugoplanówek w tym roku.
Film nudny i o połowę za długi (aż 2:40 !), wytrzymałem tylko dla Gagi i Leto. Dwie super zagrane role. Leto będzie miał noma na bank. Najlepsza rola w filmie i jedna z lepszych drugoplanówek w tym roku.
#FUCKVINYL
Re: Harry Gregson-Williams
A co leci w napisach końcowych? Czy nie HGW? Bardzo fajna elektronika i więcej niż minuta.
Wersję "Baby Can I Hold You" Tracy Chapman z Pavarottim usłyszałem po raz pierwszy, a to jeden z moich ulubionych utworów.
Wersję "Baby Can I Hold You" Tracy Chapman z Pavarottim usłyszałem po raz pierwszy, a to jeden z moich ulubionych utworów.
Re: Harry Gregson-Williams
Nie miałem siły już zostać na napisach. Nawet jeśli tam jest też score, to ogółem muzyki i tak mniej niż w Baby Driver
#FUCKVINYL
Re: Harry Gregson-Williams
Generalnie casus "Bohemian Rapsody". Momenty są, gra aktorska dobra, ale całościowo nuda. "House of Gucci" ma swoje walory, ale gdzieś może dałoby się wyrzucić z 20 minut. Wierciłem się kilka razy na fotelu. Seans nie uważam za stracony, bo Lady Gaga robi show.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13267
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Harry Gregson-Williams
Rodzina Gucci chce pozwać Scotta za jego film:
https://www.ppe.pl/news/163891/dom-gucc ... cotta.htmlfilm obraża spuściznę, na której zbudowana została marka o światowym zasięgu, a twórcy nie zadali sobie trudu skonsultowania scenariusza z przedstawicielami rodu.
„Twórcy filmu nie zawracali sobie głowy konsultacją ze spadkobiercami przed przedstawieniem Aldo Gucciego – prezesa firmy przez 30 lat – oraz członków rodziny Gucci jako bandytów i ignorantów, niewrażliwych na otaczający ich świat”
„Gucci jest rodziną, która żyje, szanując dzieła swoich przodków. Ich pamięć nie zasługuje na to, aby wystawiać nieprawdziwe i nieoddające sprawiedliwości bohaterom widowisko”.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: Harry Gregson-Williams
1. Faith – George Michael (3:17)
2. La Ragazza Col Maglione (Remaster 2004) – Pino Donaggio (2:43)
3. On The Radio – Donna Summer (4:05)
4. Anna (Ana) – Miguel Bosé (4:40)
5. Love To Love You Baby (Single Edit) – Donna Summer (3:22)
6. Sono bugiarda (I’m a Believer) – Caterina Caselli (2:52)
7. Verdi: La traviata / Act 1 – Libiamo ne’lieti calici (Brindisi) – Luciano Pavarotti, Dame Joan Sutherland, The London Opera Chorus, The National Philharmonic Orchestra & Richard Bonynge (2:50)
8. Una Notte Speciale (2005 Remaster) – Alice (4:17)
9. Ritornerai – Bruno Lauzi (2:43)
10. Here Comes the Rain Again – Remastered Version – Eurythmics, Annie Lennox & David Stewart (4:53)
11. I Feel Love – Donna Summer (3:11)
12. Blue Monday (12″ Version) – New Order (7:30)
13. Paid In Full – Eric B. & Rakim (3:39)
14. A Fifth Of Beethoven – Walter Murphy & The Big Apple Band (3:03)
15. Heart Of Glass – Blondie (4:10)
16. Ashes To Ashes (Single Version) (2014 Remaster) – David Bowie (3:38)
17. How Gee – Black Machine (4:27)
18. House Of Gucci Score Suite – Harry Gregson-Williams (8:01)