Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
Wiadomość
Autor
hp_gof

Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#1 Post autor: hp_gof » sob lis 26, 2011 12:59 pm

Z ostatniego wywiadu:
http://www.deadline.com/2011/11/hammond ... cars-ears/
wynika, że:
That morning he had just completed the score for Stephen Daldry’s Christmas release, Extremely Loud and Incredibly Close. It was a rush job to be sure as he was brought in as a last minute replacement for the film’s first composer, Nico Muhly. Desplat composed and conducted an enormous amount of music, an hour and twenty minutes worth in less than a month and he was certainly feeling the strain of no sleep when we met.
“It’s a brave score and it took me three weeks to compose. The story is about sorrow and loss – a child loses his father. It’s a contemporary tragedy much like a Greek one that you can transpose into any period, a universal story,” he said adding he used extremely fast piano, sometimes using 2 pianos on top of each other to convey the high degree of emotion. He told me the film is a remarkable and points out the wordless performance of Max Von Sydow as one of its highlights. “He has even a bigger role it seemed than Tom Hanks in it,” he said.

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25177
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#2 Post autor: Mystery » sob lis 26, 2011 13:06 pm

No to myślę, że będzie ta wisienka na torcie :)

hp_gof

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#3 Post autor: hp_gof » sob lis 26, 2011 13:19 pm

Ja też! Jeśli tylko film będzie dobry i będzie miał dobrą kampanię (Warner Bros), a Desplat zrobił to, o czym myślę, to mamy tegorocznego Oscara :D
80 minut muzyki + piano + wszystko, co w stylu Desplata najlepsze + mam nadzieję, dobry film z wyobraźnią = zasłużona nominacja
Trzymam kciuki, nie mogę się doczekać stycznia!
(o, k****, jestem fanbojem!) :mrgreen:

Mefisto

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#4 Post autor: Mefisto » sob lis 26, 2011 16:28 pm

Go, Alexandre, go! 8)

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34961
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#5 Post autor: Wawrzyniec » wt lis 29, 2011 02:01 am

hp_gof pisze:Jeśli tylko film będzie dobry i będzie miał dobrą kampanię (Warner Bros), a Desplat zrobił to, o czym myślę, to mamy tegorocznego Oscara :D
Obrazek
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60020
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#6 Post autor: Adam » śr lis 30, 2011 12:09 pm

score wyda WaterTower. nie wiadomo jeszcze czy cd czy cdr
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25177
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#7 Post autor: Mystery » śr lis 30, 2011 12:27 pm

Adam pisze:score wyda WaterTower. nie wiadomo jeszcze czy cd czy cdr
Muszą jakoś wydać jeszcze w grudniu, bo inaczej nie nominują nigdzie Desplata :)

Awatar użytkownika
Tomek
Redaktor Kaktus
Posty: 4257
Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
Kontakt:

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#8 Post autor: Tomek » śr lis 30, 2011 15:36 pm

Ale to przecież nie ma żadnego znaczenia dla gremiów przyznających nagrody. No chyba, że miałeś na myśli np. gremia przyznające film muzy :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25177
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#9 Post autor: Mystery » śr lis 30, 2011 16:04 pm

A nie jest tak, że score musi być do 31 grudnia udostępniony publicznie do odsłuchu i nie wydanej muzyki nie można nominować?

Awatar użytkownika
Tomek
Redaktor Kaktus
Posty: 4257
Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
Kontakt:

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#10 Post autor: Tomek » śr lis 30, 2011 18:02 pm

Ale mówisz o zasadach tyczących się Oscarów czy w ogóle? Z tego co się orientuję (Oscary), to 1) kompozytor sam zgłasza swoją kandydaturę do nominacji, 2) - film musi być grany co najmniej przez tydzień do 31 grudnia w jednym z kin Los Angeles. Oni nominują muzykę w filmie (czyli sam film tak naprawdę), i wydaje mi się, że to czy muzyka była wydana czy nie, nie ma tu kompletnie nic do rzeczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26547
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#11 Post autor: Koper » śr lis 30, 2011 18:06 pm

No ale przynajmniej promosa musi im chyba podesłać :)
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Templar

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#12 Post autor: Templar » śr lis 30, 2011 18:10 pm

Koper pisze:No ale przynajmniej promosa musi im chyba podesłać :)
Link do rapida wystarczy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25177
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#13 Post autor: Mystery » śr lis 30, 2011 18:25 pm

Za regulaminem Oscarów:
"The work must be recorded for use in the motion picture prior to any other usage, including public
performance or exploitation through any media whatsoever"

Awatar użytkownika
Tomek
Redaktor Kaktus
Posty: 4257
Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
Kontakt:

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#14 Post autor: Tomek » śr lis 30, 2011 18:27 pm

Czyli jakiekolwiek wydanie płytowe czy cyfrowe muzyki osobno nie ma tu nic do rzeczy. Ma się pojawić w filmie, a potem można sobie robić z tym co się żyw podoba :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25177
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Extremely Loud and Incredibly Close - Alexandre Desplat

#15 Post autor: Mystery » śr lis 30, 2011 18:37 pm

Tomek pisze:Czyli jakiekolwiek wydanie płytowe czy cyfrowe muzyki osobno nie ma tu nic do rzeczy. Ma się pojawić w filmie, a potem można sobie robić z tym co się żyw podoba :)
Ale i tak nie pamiętam by jakaś nominowana praca nie była wcześniej w jakiś sposób wydana :wink:
No ale przynajmniej promosa musi im chyba podesłać :)
"Academy Promo" rozsyła się już po ogłoszeniu nominacji i przy wyborze bierze się je pod uwagę.

ODPOWIEDZ