

ogólnie, rozróżniam trzy tematy: główny, temat Petera, jego przeszłości i temat miłosny.
Zaraz po wokalizie i przed trąbką?, ja to uznaję za temat Petera, jego przeszłości, dociekania tego, kim jest - jeżeli o ten motyw Ci chodzi, bo mogłem też źle zrozumiećhp_gof pisze:A moje pytanie: te dzwoneczki/pianino czy cokolwiek to jest, które się przewija przez cały score, m.in w 0:12 pierwszego utworu towarzysząc w tle głównemu motywowi, to co to jest? Odrębny motyw czy tło?
Tak, ten motyw miałem na myślihp_gof pisze:Albo jeszcze lepiej tu na początku Briefcase dobrze słychać: http://www.youtube.com/watch?v=xVBf2_v2 ... ure=relmfu
Też mi pasuje do przeszłości Petera - taki tajemniczy etc.
Motywu Lizarda również nie kojarzę, ale tam jest mowa o "gloriously brutal soundscape for the Lizard", a to bankowo będzie ten mocny fortepianowy segment z "Saving New York" (scena z klipu z Jaszczurem), także może podczas scen z Lizardem Horner będzie walił w fortepiany, a na soundtracku tego nie uświadczymy, co by zbytnio słuchacza nie straszyćlis23 pisze:Motywu Lizarda to i ja nie kojarzę, jeżeli jest to musi być bardzo wkomponowany w resztę muzy
ogólnie, rozróżniam trzy tematy: główny, temat Petera, jego przeszłości i temat miłosny.
Horner w takim "Rooftop Kiss" zwyczajnie eksplodowałby miłosnym tematem, a tak jest ładnie i subtelnie, ogólnie większość liryki jest to Horner jakiego znamy z "House of Sand and Fog" czy "Life Before Her Eyes", a za takim również bardzo przepadamTylko że te dwa - tajemniczy i miłosny są takie... plumkaneKopa ma tylko ten główny. Ale wydaje mi się, że wszystkie się sprawdzają w swojej roli. kto jak kto, ale ja nie mam nic przeciwko plumkaniu
A może chodzi o utwór " Lizard w szkole "?Mystery Man pisze: Motywu Lizarda również nie kojarzę, ale tam jest mowa o "gloriously brutal soundscape for the Lizard", a to bankowo będzie ten mocny fortepianowy segment z "Saving New York" (scena z klipu z Jaszczurem), także może podczas scen z Lizardem Horner będzie walił w fortepiany, a na soundtracku tego nie uświadczymy, co by zbytnio słuchacza nie straszyć![]()
" The Gamail Device " to w ogóle jeden z moich ulubionych utworów, taki typowy HornerMystery Man pisze: Horner w takim "Rooftop Kiss" zwyczajnie eksplodowałby miłosnym tematem, a tak jest ładnie i subtelnie, ogólnie większość liryki jest to Horner jakiego znamy z "House of Sand and Fog" czy "Life Before Her Eyes", a za takim również bardzo przepadamCo do tematów i motywów to jest tu ich naprawdę sporo, ale tu potrzeba więcej odsłuchań i samego filmu, by je wszystkie wyłapać czy przyporządkować, np świetny motyw z Secters (0:50) i The Ganali Device (1:38) czy dramatyczny temacik z końcówek "Saving New York" i "Spider-Man End Titles".
Lizard is cominglis23 pisze:ale, rzeczywiście, to też może być to ostre ' walenie ' w fortepian, które tak mnie zaskoczyło
Mój równieżlis23 pisze:" The Gamail Device " to w ogóle jeden z moich ulubionych utworów, taki typowy Horner