Brian Tyler
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33982
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Brian Tyler
Nie będzie dla Kopra momentów, tym bardziej, że to jest z perspektywy głównej bohaterki, którą na pewno w pełni ją nie rozbiorą. Co najwyżej można liczyć na męskie nagie pośladki. I eRka co już w trailerze było słuchać, będzie za język, a więc za teksty u ruchanu, penisach itd. to będzie za wulgarność, a nie za nagość.
I wiadomo, że będzie to inne niż film z Melem Gibsonem, który był sympatyczną komedią, gdzie mężczyzna traktujący powierzchownie kobiety, nauczył się spoglądać na nie z innej nie wyłącznie macho perspektywy. Tutaj to wygląda bardziej jak "How I get a piece of this hot ass!".
I wiadomo, że będzie to inne niż film z Melem Gibsonem, który był sympatyczną komedią, gdzie mężczyzna traktujący powierzchownie kobiety, nauczył się spoglądać na nie z innej nie wyłącznie macho perspektywy. Tutaj to wygląda bardziej jak "How I get a piece of this hot ass!".
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Brian Tyler
wpisuje się w #metoo mi film wisi, bardziej się obawiam, że zawalą film czarnym rapem, a scoru będzie 5 minut
#FUCKVINYL
Re: Brian Tyler
kolejny film na 2019 - thriller od Foxa z dobrą obsadą - https://deadline.com/2018/10/adam-brody ... 202485591/
#FUCKVINYL
Re: Brian Tyler
Fajna ciekawostka - niesamowicie podświetlony lampkami choinkowymi duży dom, które ktoś zsynchronizował pod temat z F1 idealnie np w takty perkusji itp Ktoś się napracował za co szacun - same obwieszenie całego domu i tego wszystkiego musiało trwać wieki, nie mówiąćp ózniej o komputerowym programowaniu tego
youtu.be/fRXwZ7bp1W0
youtu.be/fRXwZ7bp1W0
#FUCKVINYL
Re: Brian Tyler
Brian wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy - link do aukcji jego dużego zdjęcia w ramie (aż 70 x 50 cm) ze specjalną dedykacją https://aukcje.wosp.org.pl/brian-tyler- ... a-i8654278
#FUCKVINYL
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10246
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Brian Tyler
No z tym największym to przesada. I nie chcę wskazywać palcem, który jest największy, ale wystarczy porównać bazę tekstów i dynamikę na głównejPrzedmiot został przekazany w darze na rzecz WOŚP przez największy w Polsce fanowski portal internetowy o muzyce filmowej - Soundtracks.pl
Ale idea zacna. Popieram
Re: Brian Tyler
Tekst wzięli chyba z tekstu na Waszej stronie w dziale "Linki"
Zresztą who cares, ani My ani Wy z tego hajsu nie mamy, cel aukcji się tu liczy
Zapraszam do licytacji!
Zresztą who cares, ani My ani Wy z tego hajsu nie mamy, cel aukcji się tu liczy
Zapraszam do licytacji!
#FUCKVINYL
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: Brian Tyler
Też popieram, a można zupełnie z ciekawości dowiedzieć się, kto był inicjatorem tego przedsięwzięcia ? Adam po koncercie w Londynie podsunął fotkę z pomysłem ?
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: Brian Tyler
No to spoko, zobaczymy przynajmniej ilu jest tru fanów Briana w Polsce i suma sumarum jakiś dzieciak z tego w pewien sposób skorzysta.
Re: Brian Tyler
Ktoś tu pisał, że What Men Want to będzie słaby film... WHO CARES po tym, co tu wyczytałem o scorze Dobieranie projektów przez Tylera ostatnio miażdży. Wincyj takich rzeczy !
Randall D. Larson: You’ve also recently finished scoring WHAT MEN WANT, which is a gender reversal of the 2000 Mel Gibson film WHAT WOMEN WANT.
Brian Tyler: For this score, initially [director] Adam Shankman and I talked about doing something that was quite different. We were thinking that it probably would be closer to a CRAZY RICH ASIANS style of score, but it actually ends up being a cousin of that. The main character, she’s very strong but also very vulnerable at the same time; she’s struggling with a lot of life decisions when she happens upon this crazy supernatural ability to hear the thoughts of other people. But it’s told in a way that is really relatable. The vibe that I went for ended up being a kind of throwback quartet jazz with saxophone, piano, upright bass, and jazz drums, but much more pared down than CRAZY RICH ASIANS was. This was more of a soloistic type of thing within a jazz idiom. It also goes into a lot of funk and throwback soul music that’s really from the ‘70s as well as a bit of throwback to the 1990s in the style of the music. Some of it we recorded as if we were making a record from the ‘70s or the ‘90s. In that way we weren’t going for the traditional orchestral Hollywood score, this has a different twist on it, a very different vibe, musically. I’ve never done anything like it.
Randall D. Larson: Kind of akin to source-music-as-score except that it’s your original music?
Brian Tyler: Sort of, but they’re all thematically tied together. What’s really cool when you get to do that, it ends of being almost more like a musical, because in musicals you can do modern music, throwback music, whatever, but the thing that remains in a musical is that you have recapitulation of themes. In that sense, this is tried and true of any kind of programmatic music, from operas to Brahms to you-name-it. When you have repeated themes and restatements of musical ideas, regardless of what kind of superficial style that dress the music in, at the heart you want the music to speak and the scenes to speak. That’s something I’m a big proponent of in writing original music that’s thematic, regardless of genre.
Randall D. Larson: You’ve also recently finished scoring WHAT MEN WANT, which is a gender reversal of the 2000 Mel Gibson film WHAT WOMEN WANT.
Brian Tyler: For this score, initially [director] Adam Shankman and I talked about doing something that was quite different. We were thinking that it probably would be closer to a CRAZY RICH ASIANS style of score, but it actually ends up being a cousin of that. The main character, she’s very strong but also very vulnerable at the same time; she’s struggling with a lot of life decisions when she happens upon this crazy supernatural ability to hear the thoughts of other people. But it’s told in a way that is really relatable. The vibe that I went for ended up being a kind of throwback quartet jazz with saxophone, piano, upright bass, and jazz drums, but much more pared down than CRAZY RICH ASIANS was. This was more of a soloistic type of thing within a jazz idiom. It also goes into a lot of funk and throwback soul music that’s really from the ‘70s as well as a bit of throwback to the 1990s in the style of the music. Some of it we recorded as if we were making a record from the ‘70s or the ‘90s. In that way we weren’t going for the traditional orchestral Hollywood score, this has a different twist on it, a very different vibe, musically. I’ve never done anything like it.
Randall D. Larson: Kind of akin to source-music-as-score except that it’s your original music?
Brian Tyler: Sort of, but they’re all thematically tied together. What’s really cool when you get to do that, it ends of being almost more like a musical, because in musicals you can do modern music, throwback music, whatever, but the thing that remains in a musical is that you have recapitulation of themes. In that sense, this is tried and true of any kind of programmatic music, from operas to Brahms to you-name-it. When you have repeated themes and restatements of musical ideas, regardless of what kind of superficial style that dress the music in, at the heart you want the music to speak and the scenes to speak. That’s something I’m a big proponent of in writing original music that’s thematic, regardless of genre.
#FUCKVINYL
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: Brian Tyler
No to chyba w porządku ?
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9842
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody