
NAGRODY BRANŻOWE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
a tymczasem dystrybutor podał, że Emilia Perez u nas dopiero od... 15 marca 

#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
2 tygodnie po rozdaniu Oscarów może widzowie nie zapomną, aby obejrzeć.
Adam, jak jesteś niecierpliwy możesz iść na pokazy przedpremierowe w Boże Narodzenie do Kina Pod Baranami.
Adam, jak jesteś niecierpliwy możesz iść na pokazy przedpremierowe w Boże Narodzenie do Kina Pod Baranami.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
o tej samej porze mam coś co mnie bardziej interesuje a przede wszystkim za darmo bo w Cinema City - film z Garfieldem i Pugh. A dzień później jeszcze ważniejszą rzecz - film o Dylanie

#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34878
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
wieczór w świeta to czas na filmy. zawsze.
jedni oglądają kevina na polsacie po raz milionowy, inni idą do kin na przedpremiery
jedni oglądają kevina na polsacie po raz milionowy, inni idą do kin na przedpremiery

#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Annie Awards:
Best Music – Feature
Kensuke’s Kingdom – Stuart Hancock
Piece by Piece – Pharrell Williams, Michael Andrews
That Christmas – John Powell, Ed Sheeran, Johnny McDaid
The Wild Robot – Kris Bowers
Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl – Lorne Balfe and Julian Nott
Best Music – TV/Media
Arcane – Episode: “The Dirt Under Your Nails” – Ryan Jillian Santiago, Alexander Seaver, Simon Wilcox
Big City Greens the Movie: Spacecation – Joachim Horsley
Hazbin Hotel – Episode: “Masquerade” – Sam Haft, Andrew Underberg
Jentry Chau vs. the Underworld – Episode: “Lock-In” – Brian H. Kim
WondLa – Episode: “Captive” – Joy Ngiaw
Best Music – Feature
Kensuke’s Kingdom – Stuart Hancock
Piece by Piece – Pharrell Williams, Michael Andrews
That Christmas – John Powell, Ed Sheeran, Johnny McDaid
The Wild Robot – Kris Bowers
Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl – Lorne Balfe and Julian Nott
Best Music – TV/Media
Arcane – Episode: “The Dirt Under Your Nails” – Ryan Jillian Santiago, Alexander Seaver, Simon Wilcox
Big City Greens the Movie: Spacecation – Joachim Horsley
Hazbin Hotel – Episode: “Masquerade” – Sam Haft, Andrew Underberg
Jentry Chau vs. the Underworld – Episode: “Lock-In” – Brian H. Kim
WondLa – Episode: “Captive” – Joy Ngiaw
Re: NAGRODY BRANŻOWE
HISZPAŃSKIE GOYA
BEST ORIGINAL MUSIC
El 47 Director: Arnau Bataller
Guardiana de Dragones Director: Arturo Cardelús
La habitación de al lado (The Room Next Door) Director: Alberto Iglesias
La infiltrada Director: Fernando Velázquez
Verano en diciembre Director: Sergio de la Puente
BEST ORIGINAL SONG
Buffalo Kids Director: Fernando Velázquez
El 47 Director: Valeria Castro
La guitarra flamenca de Yerai Cortés Director: Anton Alvarez, Yerai Cortes
La Virgen Roja Director: Maria Arnal
Segundo premio Director: Alondra Bentley, Isaki Lacuesta
BEST ORIGINAL MUSIC
El 47 Director: Arnau Bataller
Guardiana de Dragones Director: Arturo Cardelús
La habitación de al lado (The Room Next Door) Director: Alberto Iglesias
La infiltrada Director: Fernando Velázquez
Verano en diciembre Director: Sergio de la Puente
BEST ORIGINAL SONG
Buffalo Kids Director: Fernando Velázquez
El 47 Director: Valeria Castro
La guitarra flamenca de Yerai Cortés Director: Anton Alvarez, Yerai Cortes
La Virgen Roja Director: Maria Arnal
Segundo premio Director: Alondra Bentley, Isaki Lacuesta
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Emil Perez ma pokazy przedpremierowe w CC w najbliższy poniedziałek 30.12.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
No i kolejny rodzynek na liście 20 "najlepszych" scorów... właśnie wydano “The Fire Inside” Tamar-kali i nie trwa on nawet 15 minutMystery pisze: ↑wt gru 17, 2024 20:15 pmOscarowe shortlisty scorów i piosenek:
“Alien: Romulus” – Benjamin Wallfisch
“Babygirl” – Cristobal Tapia de Veer
“Beetlejuice Beetlejuice” – Danny Elfman
“Blink Twice” – Chanda Dancy
“Blitz” – Hans Zimmer
“The Brutalist” – Daniel Blumberg
“Challengers” – Trent Reznor & Atticus Ross
“Conclave” – Volker Bertelmann
“Emilia Pérez” – Clement Ducol & Camille
“The Fire Inside” – Tamar-kali
“Gladiator II” – Harry Gregson-Williams
“Horizon: An American Saga Chapter 1” – John Debney
“Inside Out 2” – Andrea Datzman
“Nosferatu” – Robin Carolan
“The Room Next Door” – Alberto Iglesias
“Sing Sing” – Bryce Dessner
“The Six Triple Eight” – Aaron Zigman
“Wicked” – John Powell & Stephen Schwartz
“The Wild Robot” – Kris Bowers
“Young Woman and the Sea” – Amelia Warner
“Forbidden Road” from “Better Man”
“Winter Coat” from “Blitz”
“Compress/Repress” from “Challengers”
“Never Too Late” from “Elton John: Never Too Late”
“El Mal” from “Emilia Pérez”
“Mi Camino” from “Emilia Pérez”
“Sick In The Head” from “Kneecap”
“Beyond” from “Moana 2”
“Tell Me It’s You” from “Mufasa: The Lion King”
“Piece By Piece” from “Piece by Piece”
“Like A Bird” from “Sing Sing”
“The Journey” from “The Six Triple Eight”
“Out Of Oklahoma” from “Twisters”
“Kiss The Sky” from “The Wild Robot”
“Harper And Will Go West” from “Will & Harper”

Z kolei z listy piosenek znika “Forbidden Road” z “Better Man”, którą zdyskwalifikowano za "material from an existing song that was not written for this film.”
youtu.be/seZaxbHjxtA
youtu.be/O_BEFyNNIvM
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Kiepski reasearch zrobili z tym Williamsem, tym bardziej że dyskwalifikacja się pojawiła dopiero po tym, jak media obiegły artykuły że to plagiat. 

#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Po obejrzeniu Św. Emiliana wszystko wiadomego dlaczego score jest tak nagradzany. Zgodnie z tym co przeczuwałem w zwiastunie, mamy w filmie manifest tranzycji odśpiewany w śmiesznej teledyskowej aranżacji. Śpiewanie w klinice "Waginoplastyka! Z kobiety w mężczyznę, z mężczyzny w kobietę!" zapisuje się u mnie jako memiczna scena ruchu gender.
Nie chodzi o wartości muzyczne, ale o uświęcenie transów, których stawia się na ołtarzach maryjnego, katolickiego Meksyku. Niech Św. Emilian czuwa nad nami! Tęczowi pieją z zachwytu.
Nie chodzi o wartości muzyczne, ale o uświęcenie transów, których stawia się na ołtarzach maryjnego, katolickiego Meksyku. Niech Św. Emilian czuwa nad nami! Tęczowi pieją z zachwytu.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Kretyński, krindżowy film, zabity właśnie przez pójście w musical. Jak w pierwszych 15 minutach najpierw gangus wzięty z Narcosa zaczął recytować poezje śpiewaną jak nasz Turnau, to ludzie zaczęli się podśmiechywać. Ale jak 5 minut później, zaczęła się ta pop-piosenka o waginoplastyce j/w z chórkami przebranymi za pielęgniarki, to sala ryknęła śmiechem, a 1/4 osób wyszła z seansu. A dalej nie było wcale lepiej z tymi pioseneczkami...
Nie mam pojęcia za co te nominacje do nagród - bo poza kostiumami zrobionymi przez kierownika domu mody YSL, oraz piosenką oryginalną, nie ma w tym filmie nic nadzwyczajnego. A ta reklamowana Gomez się marnuje - jedno rozpłakanie się na ekranie nie czyni z aktorki pretendentki do nagród, ale co ja tam wiem... Sto razy lepiej gra w serialu "Murders.." i ma sto razy więcej do pokazania tam aktorsko, niż w tym filmie.
Nie mam pojęcia za co te nominacje do nagród - bo poza kostiumami zrobionymi przez kierownika domu mody YSL, oraz piosenką oryginalną, nie ma w tym filmie nic nadzwyczajnego. A ta reklamowana Gomez się marnuje - jedno rozpłakanie się na ekranie nie czyni z aktorki pretendentki do nagród, ale co ja tam wiem... Sto razy lepiej gra w serialu "Murders.." i ma sto razy więcej do pokazania tam aktorsko, niż w tym filmie.
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Komentarz konfiarza
Sekwencja w klinice zmiany płci bardzo dobra, absurd w stylu "Annette" Caraxa i śpiewu podczas porodu. Sam film 8/10.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Nie, to to ten film kompromituje te wbrew pozorom bardzo ważne tematy, które w kretyński i krindżowy sposób porusza. A wystarczyło zrobić ten film bez tych wielu idiotycznych piosenek i potańcówek i byłby wtedy słuszny dramat, dobrze technicznie zrealizowany, bo tego filmowi nie odmawiam.
#FUCKVINYL