INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10224
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
KABOOOM! Zaorali
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13116
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Akurat jak nie mam kasy, jest tyle Hornera i Williamsa, bo są "Wichry Namiętności", "Pola Marzeń", "Chwała" a teraz 'Willow" + "Uznany za Niewinnego" Williamsa. Bez Willowa to 700 zł w MBR.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Michał Turkowski
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1239
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Willow - bardzo fajnie, dawno nie było wznowienia, które rzeczywiście by mnie ucieszyło.
Liczę na dobrze zmonotwaną playlistę przedwszystkim.
Sam jednak i zalecam to forumowiczom też, wstrzymam się póki co z zamówieniem- lepiej poczekać na opinie bo wiadomo jak Intrada oni co po chwilę walą buble i trzeba czekać na zamienniki itd.
Sytuacja z wznowieniami ich re-recow Rozsy (Julius Caesar, Ivanhoe) to istne kuriozum dlatrgo lepiej trochę poczekać.
Liczę na dobrze zmonotwaną playlistę przedwszystkim.
Sam jednak i zalecam to forumowiczom też, wstrzymam się póki co z zamówieniem- lepiej poczekać na opinie bo wiadomo jak Intrada oni co po chwilę walą buble i trzeba czekać na zamienniki itd.
Sytuacja z wznowieniami ich re-recow Rozsy (Julius Caesar, Ivanhoe) to istne kuriozum dlatrgo lepiej trochę poczekać.
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5933
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
- Michał Turkowski
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1239
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Co do Willowa, nie bez powodu wydanie nazywane jest "expanded and remastered" - wydanie nie jest "complete" bo brakuje utworu "Bavmorda Slaps Kael"oraz części muzyki źródłowej bo nie mogli znaleźć taśm czy coś.
Źródło: FSM:
From the radio show: "The only score track that's missing is a 20-second cue when Bavmorda slaps [Kael]... it's kind of a quiet, evil little piece. Someone will be upset about that"
Some tidbids:
- Disc 1 has 13 tracks and is 55 minutes long, disc 2 has 5 tracks and is 52 minutes long.
- Sled race cue closes disc 1
- "Bavmorda's Spell Is Cast" is still 18 minutes
- There's a 20 second cue missing
- Some of the source music couldn't be found
Źródło: FSM:
From the radio show: "The only score track that's missing is a 20-second cue when Bavmorda slaps [Kael]... it's kind of a quiet, evil little piece. Someone will be upset about that"
Some tidbids:
- Disc 1 has 13 tracks and is 55 minutes long, disc 2 has 5 tracks and is 52 minutes long.
- Sled race cue closes disc 1
- "Bavmorda's Spell Is Cast" is still 18 minutes
- There's a 20 second cue missing
- Some of the source music couldn't be found
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10224
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Nikt normalny nad 20 sekundami płakał nie będzie pod warunkiem że pozostała treść będzie solidnie zremasterowana i nie będzie żadnych baboli produkcyjnych.
- Michał Turkowski
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1239
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Oczywiście, ja tylko stwierdzam fakt i wskazuje dlaczego nie użyli slowa "complete" żeby potem im jacyś malkontenci nie rzężeli że czegoś tam brak. Mi ten jeden 20 sekundowy utwór rownież wisi i powiewa, to oczywiste.
Już kilka lat temu La La przestała używać słowa "complete" bo potem się znajdowali ludzie którzy im narzekali i marudzili że nie ma jakichś 15 sekund muzyki na płycie, MV mówił że wściekało go to i przez to nazywają swoje wydania "Expanded".
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
At last! Magnum opus fantasy score by James Horner receives expanded 2-CD set! A LucasFilm Production, Ron Howard directs, scripted by Bob Dolman, story by George Lucas who also executive produces with Val Kilmer, Warwick Davis sharing majority of the screen time with Joanne Whalley, Billy Barty, Jean Marsh all nearby. Evil sorceress Bavmorda imprisons all pregnant women in her domain to prevent birth of a baby prophesied to bring about the end of her reign. Said baby is born and cast adrift, with Bavmorda, her vicious Nockmaar Hounds and her army in pursuit. Enter Willow Ufgood and the Nelwyns, who find the infant. A perilous adventure ensues that involves the Brownies, a fairy queen, an aging enchantress… and flamboyant rogue and expert swordsman Madmartigan. James Horner took inspiration from rousing action and swordplay as well as fantastic special effects made by ILM, including landmark early use of digital morphing technology, a CGI breakthrough. Film unfolds with generous amount of dazzle dazzle and derring-do but also offers darker side to fantastic tale, especially in latter battle and climactic duel sequence. Horner showcases his energetic youthful big-orchestra vernacular on one hand while balancing with his newly-maturing severe, intense musical vocabulary, resulting in incredibly wide-ranging score. Richly drawn main theme anchors, makes key appearances, shares time with exhilarating theme for Madmartigan, takes back seat to ferocious sequences, then ultimately brings score home. Besides colorful array of material, score is also notable for several lengthy cues, amongst the longest of the composer’s career. Massive pieces often play as movements of a symphony, developing ideas with cohesion, complexity, generating considerable tension, then relief - no easy feat: “Canyon Of Mazes” (7 minutes), “Tir Asleen” (10 minutes), “Bavmorda’s Spell Is Cast” (18 minutes), “Willow The Sorcerer” (12 minutes) are massive, masterful works for large symphony orchestra. Generous original 1988 album featured over 70 minutes of music but film’s wall-to-wall scoring included over 100 minutes of music! Finally, on this Intrada 2-CD presentation, some 107 minutes of music by Horner appears, with a wealth of previously unavailable cues, including aggressive, fierce “Death Dogs”, colorful and fantastic “Enchanted Forest”, and riveting and florid “Sled Ride”, all courtesy LucasFilm and Disney, mastered from original digital stereo mixes made by Shawn Murphy at the scoring sessions and beautifully preserved by engineer Simon Rhodes. Front cover art by John Alvin, package design by Kay Marshall, booklet notes by Frank DeWald. Score recorded in January & February 1988 at Abbey Road Studios. Greig McRitchie orchestrates, James Horner composes, conducts. Intrada Special Collection 2-CD available while quantities and interest remain!
CD 1
01. Elora Danan (9:45)
02. The Nelwyns (2:41)
03. The Nelwyns No. 2 (2:35)
04. Death Dogs (2:26)
05. Willow’s Journey Begins (5:26)
06. Bavmorda’s Castle (1:21)
07. Airk’s Army (3:26)
08. The Enchanted Forest (5:31)
09. Escape From The Tavern (5:04)
10. The Island (5:10)
11. Willow Captured (1:59)
12. Arrival At Snow Camp (1:17)
13. The Sled Ride (7:56)
CD 1 Total Time: 55:16
CD 2
01. Willow’s Theme (3:54)
02. Canyon Of Mazes (7:52)
03. Tir Asleen (10:47)
04. Bavmorda’s Spell Is Cast (18:11)
05. Willow The Sorcerer (11:55)
CD 2 Total Time: 52:58
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
No i to jest expanded z prawdziwego zdarzenia, CD1 to praktycznie same nowe rzeczy, bez żadnych bzdurnych dodatków jak jakieś alternaty, a dobrze to widać na tym porównaniu z tej recenzji.
http://jameshorner-filmmusic.com/willow ... ve-review/
http://jameshorner-filmmusic.com/willow ... ve-review/
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Zgadza się , często studiuje tą strone poświecona Jamesowi i autor Jean Martin robi fenomenalną robotę a tu podaje link do audycji radiowej na temat wydania 2CD z Willow , wypowiada się Fake i Roger w tle słychać nowe kawałki
https://soundcloud.app.goo.gl/VQyTHGhvkkPw59Dy6
https://soundcloud.app.goo.gl/VQyTHGhvkkPw59Dy6
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Dokładam bardzo ciekawy artykuł z sesji nagraniowej Willow ,dużo technikalii i ciekawostek
http://www.muzines.co.uk/articles/willo ... wTgaEVGS-0
http://www.muzines.co.uk/articles/willo ... wTgaEVGS-0
- Michał Turkowski
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1239
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
"Willow" oczywiście będzie kupiony, jak tylko potwierdzi się że wydanie nie ma żadnych baboli dźwiękowych itd, więc ja trochę się wstrzymam
Osobiście jednak zostawię sobie też oryginalny album - mam do niego ogromny sentyment i bardzo lubię ten ascetyczny wygląd okładki i ogólnego designu wydania.
Ciekawe też jak wypadnie dźwięk - oryginał ma baaardzo szeroki zakres dynamiki, ciekawe czy Intrada zostawi bez zmian czy jednak poszli w większą kompresję?
Zawsze mnie uderzało jak zupełnie inaczej brzmi Willow od Krulla. Willow nagraniowo brzmi jak jakaś symfonia, z kolei Krull ma brzmienie bardziej... bardziej jak muzyka filmowa, tak bardzo "in your face" i jest bardziej "zrównane" ale jednocześnie brzmi potężnie
Osobiście jednak zostawię sobie też oryginalny album - mam do niego ogromny sentyment i bardzo lubię ten ascetyczny wygląd okładki i ogólnego designu wydania.
Ciekawe też jak wypadnie dźwięk - oryginał ma baaardzo szeroki zakres dynamiki, ciekawe czy Intrada zostawi bez zmian czy jednak poszli w większą kompresję?
Zawsze mnie uderzało jak zupełnie inaczej brzmi Willow od Krulla. Willow nagraniowo brzmi jak jakaś symfonia, z kolei Krull ma brzmienie bardziej... bardziej jak muzyka filmowa, tak bardzo "in your face" i jest bardziej "zrównane" ale jednocześnie brzmi potężnie
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Cholera korci, no kurde kiedy te opinie ?
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
Pewnie dlatego że Krull miał sesje w CTS studio , Wimbledon a Willow na Abbey Studio ..inna akustyka , pogłosy i nie zapominaj że Willow miałą potężny budżet na muzykę , nie oszczędzali na dobrym sprzęcie rejestrującym i mikrofonach to ma znaczenie ..odsyłam Ciebie do tego artykułu z którego można się dowiedziec całego procesu podczas nagrywania sesji do WillowMichał Turkowski pisze: ↑wt cze 28, 2022 13:10 pm"Willow" oczywiście będzie kupiony, jak tylko potwierdzi się że wydanie nie ma żadnych baboli dźwiękowych itd, więc ja trochę się wstrzymam
Osobiście jednak zostawię sobie też oryginalny album - mam do niego ogromny sentyment i bardzo lubię ten ascetyczny wygląd okładki i ogólnego designu wydania.
Ciekawe też jak wypadnie dźwięk - oryginał ma baaardzo szeroki zakres dynamiki, ciekawe czy Intrada zostawi bez zmian czy jednak poszli w większą kompresję?
Zawsze mnie uderzało jak zupełnie inaczej brzmi Willow od Krulla. Willow nagraniowo brzmi jak jakaś symfonia, z kolei Krull ma brzmienie bardziej... bardziej jak muzyka filmowa, tak bardzo "in your face" i jest bardziej "zrównane" ale jednocześnie brzmi potężnie
http://www.muzines.co.uk/articles/willo ... wTgaEVGS-0
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5933
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: INTRADA - PLANY WYDAWNICZE
11. Willow Captured (1:59)
już czekałem kiedy chór zacznie wrzeszczeć "Peregrinus expectavi…" ale to nie tan film, nie ta epoka, nie ten kontynent i przede wszystkim nie ten kompozytor
04. Death Dogs (2:26)
a to wali jak Obcy, dobre
już czekałem kiedy chór zacznie wrzeszczeć "Peregrinus expectavi…" ale to nie tan film, nie ta epoka, nie ten kontynent i przede wszystkim nie ten kompozytor
04. Death Dogs (2:26)
a to wali jak Obcy, dobre