Majkel, strzeż się i pamiętaj, że...Wawrzyniec pisze: ↑czw paź 10, 2019 16:07 pmWszystkiego najlepszego z okazji urodzin i powodzenia przy THE Batmanie.
Michael Giacchino
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10219
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Michael Giacchino
Re: Michael Giacchino
Po newsie, że Michael nie skomponuje do nowego filmu Doctera, wolę poczekać na potwierdzenie angażu.
Za tydzień w USA premiera Jojo, a o soundtracku, ani widu, ani słychu, ciekawe czy na dobry początek wrzucą coś na itunes i czy w ogóle jest co wrzucać.
W Polsce naromiast rzucili film na sezon Oscarowy, premiera 24 stycznia...
Za tydzień w USA premiera Jojo, a o soundtracku, ani widu, ani słychu, ciekawe czy na dobry początek wrzucą coś na itunes i czy w ogóle jest co wrzucać.
W Polsce naromiast rzucili film na sezon Oscarowy, premiera 24 stycznia...
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10219
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Michael Giacchino
Do tego czasu będzie już jakiś koreański hdrip :p
Re: Michael Giacchino
Jupi!
1 Jojo's March 1:01
2 Rabbit Got Your Tongue 1:20
3 How Jojo Got His Name 0:30
4 Adolf Einleitung in Cheek 1:02
5 Catch the Antelopers 0:33
6 Grenade and Bear It 0:45
7 Jojo's Infirmary Period 0:53
8 A New Uni-deform 1:12
9 From Poster to Postest 0:25
10 The Secret Room 5:14
11 Pickled Pink 0:44
12 Negotiate Your Heart Out 1:05
13 Beyond Questions 1:07
14 No Weak Jews 0:50
15 The Elsa Prophecy 0:20
16 A Boy of Letters 0:27
17 A Game of Names 0:30
18 Mother Joker 1:16
19 A Few of My Shiniest Things 1:38
20 Eye of the Tiger (String Quartet Version) 2:08
21 Get to the Back of the HQ 0:16
22 Proving Your Metal 0:49
23 Elsa's Art Appreciation 1:55
24 Gestapo Making Sense 4:01
25 Don't Speech Your Pants 1:01
26 A Butterfly's Wings 1:16
27 Rosie's Nocturne 2:36
28 The Kids Are All Reich 2:39
29 Allies Well That Ends Well 0:58
30 New World Order 0:57
31 A Few Too Germany 1:10
32 What Elsa Is New 2:01
33 Nathan's Last Letter 0:51
34 The Adolf in the Room 0:41
35 A World to the Wise 0:46
36 Elsa Behaved 0:38
37 Jojo's Theme 3:53
1 Jojo's March 1:01
2 Rabbit Got Your Tongue 1:20
3 How Jojo Got His Name 0:30
4 Adolf Einleitung in Cheek 1:02
5 Catch the Antelopers 0:33
6 Grenade and Bear It 0:45
7 Jojo's Infirmary Period 0:53
8 A New Uni-deform 1:12
9 From Poster to Postest 0:25
10 The Secret Room 5:14
11 Pickled Pink 0:44
12 Negotiate Your Heart Out 1:05
13 Beyond Questions 1:07
14 No Weak Jews 0:50
15 The Elsa Prophecy 0:20
16 A Boy of Letters 0:27
17 A Game of Names 0:30
18 Mother Joker 1:16
19 A Few of My Shiniest Things 1:38
20 Eye of the Tiger (String Quartet Version) 2:08
21 Get to the Back of the HQ 0:16
22 Proving Your Metal 0:49
23 Elsa's Art Appreciation 1:55
24 Gestapo Making Sense 4:01
25 Don't Speech Your Pants 1:01
26 A Butterfly's Wings 1:16
27 Rosie's Nocturne 2:36
28 The Kids Are All Reich 2:39
29 Allies Well That Ends Well 0:58
30 New World Order 0:57
31 A Few Too Germany 1:10
32 What Elsa Is New 2:01
33 Nathan's Last Letter 0:51
34 The Adolf in the Room 0:41
35 A World to the Wise 0:46
36 Elsa Behaved 0:38
37 Jojo's Theme 3:53
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Michael Giacchino
O my God... Przynajmniej będzie na dzwonki do telefonu.
Re: Michael Giacchino
"Mother Joker"? Jakiś przekaz podprogowy, ze oba filmy będą miały nom do Oscara za Best Film ?
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13111
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Michael Giacchino
Czekam, aż Giacchino wyjdzie ze swojej strefy komfortu: muzyka współczesna, jazz, zero filmów historycznych, przygodowych, Fantasy, itp. Etnika występuje chyba tylko w "Coco", może trochę w Małpach.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Michael Giacchino
Ale ten film wygląda właśnie jak coś zupełnie innego w filmografii Michaela Giacchino. A tracklista to już typowy jajcarski Giacchino i nie ukrywam, że jedyny plus tego planktonu to jest taki, że mamy mnóstwo tych tytułów.
Ciekawe, czy jakby Giacchino, kiedyś miał ilustrować jakiś dramat o np. holocauście, czy innych ludobójstwach, to też by w takie tytuły poszedł?
Ciekawe, czy jakby Giacchino, kiedyś miał ilustrować jakiś dramat o np. holocauście, czy innych ludobójstwach, to też by w takie tytuły poszedł?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10219
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Michael Giacchino
No i dobra, jakoś to weszło bez większego bólu.
Giacchino znów sobie pozwolił na sporą porcję eksperymentów i mamy muzykę od sasa do lasa. Są marsze, są chórki chłopięce, są quasi-preisnerowskie miniaturki i typowy dla Majkela suspens. Widać że dobrze się bawił pisząc ten score i chwała mu za to. Do okazjonalnego odsłuchiwania ale bez większego zachwytu. Pewnie w filmie zrobi lepsze wrażenie.
Giacchino znów sobie pozwolił na sporą porcję eksperymentów i mamy muzykę od sasa do lasa. Są marsze, są chórki chłopięce, są quasi-preisnerowskie miniaturki i typowy dla Majkela suspens. Widać że dobrze się bawił pisząc ten score i chwała mu za to. Do okazjonalnego odsłuchiwania ale bez większego zachwytu. Pewnie w filmie zrobi lepsze wrażenie.
Re: Michael Giacchino
Ukazał się też soundtrack:
1. Komm gib mir deine Hand – The Beatles (2:27)
2. Tabú – Lecuona Cuban Boys (3:11)
3. The Dipsy Doodle (feat. Chick Webb and His Orchestra) – Ella Fitzgerald (3:10)
4. I Don’t Wanna Grow Up – Tom Waits (2:31)
5. Everybody’s Gotta Live – Love (3:20)
6. Mama – Roy Orbison (2:46)
7. Helden (2002 Remaster) – David Bowie (3:39)
8. Jojo’s Theme – Michael Giacchino (3:54
9. Waltz & Chorus from “Faust”, Act II – By Charles Gounod – Roger Wagner, The Hollywood Bowl Symphony Orchestra & The Roger Wagner Chorale (4:18)
10. A Butterfly’s Wings – Michael Giacchino (1:17)
11. Rosie’s Nocturne – Michael Giacchino (2:37)
12. Frühlingsstimmen, Op. 410 – Arr. Gerald Wirth – Johann Strauss II – Vienna Boys Choir, Gerald Wirth & Salonorchester Alt Wien (7:23)
1. Komm gib mir deine Hand – The Beatles (2:27)
2. Tabú – Lecuona Cuban Boys (3:11)
3. The Dipsy Doodle (feat. Chick Webb and His Orchestra) – Ella Fitzgerald (3:10)
4. I Don’t Wanna Grow Up – Tom Waits (2:31)
5. Everybody’s Gotta Live – Love (3:20)
6. Mama – Roy Orbison (2:46)
7. Helden (2002 Remaster) – David Bowie (3:39)
8. Jojo’s Theme – Michael Giacchino (3:54
9. Waltz & Chorus from “Faust”, Act II – By Charles Gounod – Roger Wagner, The Hollywood Bowl Symphony Orchestra & The Roger Wagner Chorale (4:18)
10. A Butterfly’s Wings – Michael Giacchino (1:17)
11. Rosie’s Nocturne – Michael Giacchino (2:37)
12. Frühlingsstimmen, Op. 410 – Arr. Gerald Wirth – Johann Strauss II – Vienna Boys Choir, Gerald Wirth & Salonorchester Alt Wien (7:23)
Re: Michael Giacchino
Widzę, że pastisz tematyki II wojny światowej nie może się obejść bez Bowiego.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: Michael Giacchino
No nie wiem, po lekturze soundtracków wydaje mi się, że rola scoru będzie raczej drugorzędna i tak jak w "El Royale" to piosenki i klasyka będą wiodły prym opisując najważniejsze sceny. To co wydane zdaje się być kompletnym scorem, toteż znajdzie się tu nawet najmniej znaczący fragment, a rola muzyki Michaela zdaje się być niezepchnięta głównie do tworzenia suspensu (najdłuższe tracki to właśnie jego przedstawiciele i ogólnie zaskakująco go tu sporo), jak i bardziej lirycznych i dramatycznych uniesień. Jakoś super się tego nie słucha i wydaje mi się, że wydanie jednego soundtracka na wzór "Moonrise Kingdom", soundtrack+20 minut scoru Michaela byłoby lepszym rozwiązaniem, choć i tak jest ok, trójeczkę dam, a jak po filmie zaskoczy, to może i 3,5 będzie, choć jakichś nominacji w sezonie nagród raczej nie przewiduję.Ghostek pisze: ↑czw paź 17, 2019 21:42 pmNo i dobra, jakoś to weszło bez większego bólu.
Giacchino znów sobie pozwolił na sporą porcję eksperymentów i mamy muzykę od sasa do lasa. Są marsze, są chórki chłopięce, są quasi-preisnerowskie miniaturki i typowy dla Majkela suspens. Widać że dobrze się bawił pisząc ten score i chwała mu za to. Do okazjonalnego odsłuchiwania ale bez większego zachwytu. Pewnie w filmie zrobi lepsze wrażenie.