Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
- WhiteHussar
- Nominowany do Emmy
- Posty: 1508
- Rejestracja: sob mar 02, 2013 23:31 pm
- Lokalizacja: Kamionka
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Uuuu, płytka się fajnie reprezentuje ...
- muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Grubohp_gof pisze:Kolejny klip, tym razem z kawałkiem Golden Gate Chaos![]()
https://www.youtube.com/watch?v=CKiOw-iABpk

W rzeczy samej. Ciekawe jak szybko wyjdzie u skośnych? I z jaką okładką?WhiteHussar pisze:Uuuu, płytka się fajnie reprezentuje ...
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Ja jestem ciekaw kiedy Sony wyda w Polsce. Trochę to jest wkurzające, że produkują w kraju, a mają opóźnienie z wrzuceniem na półki do sklepów :/ Tym bardziej, że to znany kompozytor, blockbuster i premiera w dniu światowej. To samo było z MM. Natomiast Zimmera to wrzucili szybciutko i to jeszcze w dwóch wydaniach...
- bladerunner22
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2805
- Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
bo gimbu nie znajo Desplat
Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :
''Zabić Strach''
''Zabić Strach''
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
tylko dla wszystkich, którzy nie znają, nie tylko gimbów, było by najlepiej, jakby nie zaczynali poznawać go od tej płyty... 

#FUCKVINYL
- bladerunner22
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2805
- Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Adaś, Hans to bardziej obecnie gwiazdka Pop i młodzieży aniżeli dorosłych fanów muzyki filmowej, branie najlepszych gwiazd jak Pharell Williams do swoich płyt tylko dla popularności, czy pisanie hymnu dla tomorrowland. 

Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :
''Zabić Strach''
''Zabić Strach''
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
a co to ma do rzeczy? po drugie zapracował sobie na to, stać go, chcą z nim pracować, i efekty tej pracy są dobre i bardzo dobre, a momentami wręcz spektakularne w gatunku muzyki filmowej (jak pomysł i temat dla Elektro). więc gdzie temu do jakiejś marnej Godzilli...
#FUCKVINYL
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Nie jakiś latynos a Pedro Eustache, który od wielu lat odpowiada choćby za partie solowe na instrumentach etnicznych u Howarda, a także Zimmera, Debneya (Pasja) czy Williamsa (IJ4, Monachium).hp_gof pisze:Na shakuachi grał jakiś latynos
Howard: http://www.alabastrosonoro.com/img/jame ... stache.jpg
Williams: http://www.pedroflute.com/resources/J_W ... Pedro1.jpg
Elfman: http://www.pedroflute.com/resources/danny_pedro.jpg

Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Nie wiem, nie śledzę/nie słucham twórczości pana Holkenborga 


Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Jest już parę recek filmu:
By contrast, craft and technical contributions are absolutely splendid in all respects. Composer Alexandre Desplat's score fulfills the generic requirements but often goes beyond them to add extra excitement and grace notes.
http://www.hollywoodreporter.com/movie/ ... iew/702528
Predictable and two-dimensional, Godzilla is still not without moments of beauty. Alexandre Desplat's score is restrained and evocative with hints of kaiji movies past.
http://www.theguardian.com/film/2014/ma ... ook-review
As monster spectacle, “Godzilla” is fine and should please any monster movie fanatics. It looks good, sounds good, the creature looks totally convincing and the scale of it can be awe-inspiring (though Alexandre Desplat’s score gets a little too melodramatic when Godzilla shows up).
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/ ... n-20140510
There are some missteps along the way. I think the film has a disconcertingly narrow view at times, and oddly, Alexandre Desplat's score seems to me to be heavy-handed and obvious in a way that really doesn't seem like him.
http://www.hitfix.com/motion-captured/r ... in-awesome
Godzilla’s imagery is matched by Alexandre Desplat's thunderous cacophony of horns and primal drums. Reminiscent of the blaring theme tunes of 50s and 60s creature features and Gustav Holst's Mars, it’s distinctive and perfectly suited to the larger-than-life action.
Visually and aurally, Godzilla is among the most creative and striking summer blockbusters we’ve seen in years.
http://www.denofgeek.com/movies/godzill ... lla-review
The opening sequence sets things up nicely with footage of nuclear testing in the 50's accompanied by Alexandre Desplat's menacing score.
Desplat's score has moments of genius, tense choral chanting and enough bass and drums to wake the dead. He only very occasionally slips into overwrought strings but make no mistake that the score is one of the stars of this film, complimenting the dark tone and and the gorgeous cinematography.
http://www.thisisfakediy.co.uk/articles/film/godzilla1/
Aided by Alexandre Desplat‘s vigorous score and Seamus McGarvey‘s fluid, elegant cinematography, Edwards has crafted something of a miracle with Godzilla.
http://thefilmstage.com/reviews/review-godzilla/
Beautifully shot by Seamus McGarvey (who oversaw New York getting pulverised in The Avengers) and with stunning production design and an evocative score from Alexandre Desplat, Godzilla turns out to be an enthralling action romp - one that never outstays its welcome, has some stunning 3-D moments and actually leaves you wanting more.
http://m.screendaily.com/5071544.article
The movie gets off to a cracking start, a title sequence depicting nuclear tests, Darwinian theory, sea monster illustrations and redacted information all to Alexandre Desplat’s flash-and-thunder score.
http://www.empireonline.com/reviews/rev ... FID=137875
Tu taka recka albumu:
http://www.sputnikmusic.com/review/6217 ... -Godzilla/
i kolejna:
http://www.dailymars.net/music-mini-rev ... e-desplat/
By contrast, craft and technical contributions are absolutely splendid in all respects. Composer Alexandre Desplat's score fulfills the generic requirements but often goes beyond them to add extra excitement and grace notes.
http://www.hollywoodreporter.com/movie/ ... iew/702528
Predictable and two-dimensional, Godzilla is still not without moments of beauty. Alexandre Desplat's score is restrained and evocative with hints of kaiji movies past.
http://www.theguardian.com/film/2014/ma ... ook-review
As monster spectacle, “Godzilla” is fine and should please any monster movie fanatics. It looks good, sounds good, the creature looks totally convincing and the scale of it can be awe-inspiring (though Alexandre Desplat’s score gets a little too melodramatic when Godzilla shows up).
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/ ... n-20140510
There are some missteps along the way. I think the film has a disconcertingly narrow view at times, and oddly, Alexandre Desplat's score seems to me to be heavy-handed and obvious in a way that really doesn't seem like him.
http://www.hitfix.com/motion-captured/r ... in-awesome
Godzilla’s imagery is matched by Alexandre Desplat's thunderous cacophony of horns and primal drums. Reminiscent of the blaring theme tunes of 50s and 60s creature features and Gustav Holst's Mars, it’s distinctive and perfectly suited to the larger-than-life action.
Visually and aurally, Godzilla is among the most creative and striking summer blockbusters we’ve seen in years.
http://www.denofgeek.com/movies/godzill ... lla-review
The opening sequence sets things up nicely with footage of nuclear testing in the 50's accompanied by Alexandre Desplat's menacing score.
Desplat's score has moments of genius, tense choral chanting and enough bass and drums to wake the dead. He only very occasionally slips into overwrought strings but make no mistake that the score is one of the stars of this film, complimenting the dark tone and and the gorgeous cinematography.
http://www.thisisfakediy.co.uk/articles/film/godzilla1/
Aided by Alexandre Desplat‘s vigorous score and Seamus McGarvey‘s fluid, elegant cinematography, Edwards has crafted something of a miracle with Godzilla.
http://thefilmstage.com/reviews/review-godzilla/
Beautifully shot by Seamus McGarvey (who oversaw New York getting pulverised in The Avengers) and with stunning production design and an evocative score from Alexandre Desplat, Godzilla turns out to be an enthralling action romp - one that never outstays its welcome, has some stunning 3-D moments and actually leaves you wanting more.
http://m.screendaily.com/5071544.article
The movie gets off to a cracking start, a title sequence depicting nuclear tests, Darwinian theory, sea monster illustrations and redacted information all to Alexandre Desplat’s flash-and-thunder score.
http://www.empireonline.com/reviews/rev ... FID=137875
Tu taka recka albumu:
http://www.sputnikmusic.com/review/6217 ... -Godzilla/
i kolejna:
http://www.dailymars.net/music-mini-rev ... e-desplat/
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34868
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Dobra już dobra, zrozumieliśmy, że to dobry score.
A poważniej to trochę trudno mi tutaj coś cisnąć i pisać głupoty, kiedy mnie tak ładnie pochwalono co nie często się na tym forum zdarza. Przy czym ja sam sobie przesłuchałem wiele razy ten score. Właściwie czynię to codziennie. I rzeczywiście ta muzyka ma coś w sobie, przy czym jeżeli chodzi o album to najciekawiej prezentuje się początek i koniec. I choć co do tematu to jednak dalej czuję niedosyt. Słyszę go, ale jednak pod względem wyrazistości to tak sobie. Ale jeżeli miałbym oceniać cały score, to muzycznie słychać ciężar potworów atakujących miasta.
Chociaż naturalnie Pope tradycyjnie zbyt mocno podgrzał atmosferę. I zarzut Adama odnośnie chóru, jest dla mnie jak najbardziej zrozumiały. Gdyż jak na ten niewiadomoileosobowychór to prezentuje się to najwyżej zwyczajnie.
Mam swoje problemy z tym scorem.
Niby całościowo to pasuje jako score do filmu katastroficznego z potworami. I naturalnie Marek już wyłapał wiele inteligentnych zabiegów Desplata itd. I co do tego nie zamierzam polemizować. Ale uważam, że bardziej wyrazisty temat chyba lepiej by to wszystko scalił.
Ale wiadomo nie znam filmu, więc trudno mi w pełni oceniać ten score.
Przy czym dalej podtrzymuję moją opinię, czyli jakie byłyby opinie, gdyby zamiast Desplat widniało nazwisko Beltrami. I też czy po roku ktoś będzie w ogóle do tego score'u wracał?

A poważniej to trochę trudno mi tutaj coś cisnąć i pisać głupoty, kiedy mnie tak ładnie pochwalono co nie często się na tym forum zdarza. Przy czym ja sam sobie przesłuchałem wiele razy ten score. Właściwie czynię to codziennie. I rzeczywiście ta muzyka ma coś w sobie, przy czym jeżeli chodzi o album to najciekawiej prezentuje się początek i koniec. I choć co do tematu to jednak dalej czuję niedosyt. Słyszę go, ale jednak pod względem wyrazistości to tak sobie. Ale jeżeli miałbym oceniać cały score, to muzycznie słychać ciężar potworów atakujących miasta.
Chociaż naturalnie Pope tradycyjnie zbyt mocno podgrzał atmosferę. I zarzut Adama odnośnie chóru, jest dla mnie jak najbardziej zrozumiały. Gdyż jak na ten niewiadomoileosobowychór to prezentuje się to najwyżej zwyczajnie.
Mam swoje problemy z tym scorem.

Ale wiadomo nie znam filmu, więc trudno mi w pełni oceniać ten score.
Przy czym dalej podtrzymuję moją opinię, czyli jakie byłyby opinie, gdyby zamiast Desplat widniało nazwisko Beltrami. I też czy po roku ktoś będzie w ogóle do tego score'u wracał?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Jakoś Marek to za bardzo nie wydał jeszcze swojej opinii o tym scorze w całości, coś tam szrajbnął tylko o klipach, więc śmieszy mnie jak wciągacie Marka w wyciąganie "yntelygentnych i hambitnych" szczegółów, jakby on faktycznie tej Godzilli tak namiętnie słuchał (a de facto chłopak w tym czasie baluje)
Wiesz, jeśli głównym kryterium każdego scoru miałoby być to, czy po roku będziemy do niego wracali, to 99% scorów nie spełnia tego kryterium. Trzeba się pogodzić z tym, że arcydzieł może być tylko ograniczona liczba i nie ma co wymagać, że najlepsi kompozytorzy będą wydawać genialny score za genialnym scorem. Boże, jaka presja! Każdy z nas wraca do konkretnych kawałków i do płyt ulubionych kompozytorów, w ogóle jestem ciekaw na przykład czy jest jakiś score Desplata, który uważasz za najlepszy w jego karierze i słuchasz go w całości co jakiś czas i rezonuje on w Tobie po latach? Zdziwiłbym się.
Co do chóru, rozumiem, że Desplat musiałby zrobić Morię, żeby wykorzystać jego potencjał? Chętnie bym tego posłuchał, ale jak widać Olo nas nie chce tym uraczyć.

Wiesz, jeśli głównym kryterium każdego scoru miałoby być to, czy po roku będziemy do niego wracali, to 99% scorów nie spełnia tego kryterium. Trzeba się pogodzić z tym, że arcydzieł może być tylko ograniczona liczba i nie ma co wymagać, że najlepsi kompozytorzy będą wydawać genialny score za genialnym scorem. Boże, jaka presja! Każdy z nas wraca do konkretnych kawałków i do płyt ulubionych kompozytorów, w ogóle jestem ciekaw na przykład czy jest jakiś score Desplata, który uważasz za najlepszy w jego karierze i słuchasz go w całości co jakiś czas i rezonuje on w Tobie po latach? Zdziwiłbym się.
Co do chóru, rozumiem, że Desplat musiałby zrobić Morię, żeby wykorzystać jego potencjał? Chętnie bym tego posłuchał, ale jak widać Olo nas nie chce tym uraczyć.

Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
jakby HP został rzecznikiem prasowym PISu, to nie mieli by problemów z przegrywaniem entych wyborów z rzędu od lat 

#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34868
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat - Godzilla (2014)
Bo działalność i komentarze Marka, można właśnie porównać do tematów z Godzilli: Nie ma ich za wiele, są jakby bardziej w ukryciu, pojawiają się sporadycznie i jak już to nie na długo. Ale są one bardzo inteligentne i technicznie bez zarzutu. Jakby co, no offence, to jest komplement.hp_gof pisze:Jakoś Marek to za bardzo nie wydał jeszcze swojej opinii o tym scorze w całości, coś tam szrajbnął tylko o klipach, więc śmieszy mnie jak wciągacie Marka w wyciąganie "yntelygentnych i hambitnych" szczegółów, jakby on faktycznie tej Godzilli tak namiętnie słuchał (a de facto chłopak w tym czasie baluje)![]()

Całkowita racja i bardzo inteligentnie piszesz, ale nie można zapominać o jednej sprawie. To jest:hp_gof pisze:Wiesz, jeśli głównym kryterium każdego scoru miałoby być to, czy po roku będziemy do niego wracwali, to 99% scorów nie spełnia tego kryterium. Trzeba się pogodzić z tym, że arcydzieł może być tylko ograniczona liczba i nie ma co wymagać, że najlepsi kompozytorzy będą wydawać genialny score za genialnym scorem. Boże, jaka presja! Każdy z nas wraca do konkretnych kawałków i do płyt ulubionych kompozytorów

Król Potworów! Jeden z najsłynniejszych, jeżeli nie najsłynniejszy filmowy potwór i dlatego też oczekiwania są trochę inne i właśnie od takich score'ów oczekuje się nie tyle arcydzieł co kultowości i wyrazistości.
Jasne, że i ja nie wracam do wszystkich prac Zimmera i Williamsa. Ale jednak Star Warsy, Jurassik Park, Batmany itd. To są właśnie takie wielkie produkcje i wielkie soundtracki, gdzie jednak wymagania są trochę inne.
To byś się zdziwił, gdyż najczęściej wracam do Potterów.hp_gof pisze:, w ogóle jestem ciekaw na przykład czy jest jakiś score Desplata, który uważasz za najlepszy w jego karierze i słuchasz go w całości co jakiś czas i rezonuje on w Tobie po latach? Zdziwiłbym się.

Chodziło mi bardziej o takie uderzenie jak chociażby w Matrixach Davisa. Ale z tym chórem to już takie czepialstwo z mojej strony. Głównie dlatego, że bardzo lubię chór.hp_gof pisze:Co do chóru, rozumiem, że Desplat musiałby zrobić Morię, żeby wykorzystać jego potencjał? Chętnie bym tego posłuchał, ale jak widać Olo nas nie chce tym uraczyć.
#WinaHansa #IStandByDaenerys