Top 10, 2011
Top 10, 2011
Wybieramy naszą najlepszą dziesiątkę roku. Typujmy tylko filmy (bez gier i seriali), tylko z 2011, z soundtrackiem wydanym dowolną formą tylko w 2011. Swoją listę składającą się z 10 tytułów, układamy od scoru, który podobał nam się najbardziej.
Punktacja:
1. 10 pkt
2. 9 pkt
3. 8 pkt
4. 7 pkt
5. 6 pkt
6. 5 pkt
7. 4 pkt
8. 3 pkt
9. 2 pkt
10. 1 pkt
Temat zakładam wcześniej, co by się każdy dobrze zastanowił, toteż nie ma co się śpieszyć, swoje dychy można podawać do 16 stycznia 2012. Listy niepełne, przepełnione, z nieprawidłowymi tytułami będą nieważne.
Ja swoją mam już niemal gotową, teraz tylko muszę jeszcze raz wszystko przesłuchać i pobawić się miejscami, ale jak już jest ktoś gotów to proszę bardzo
Dla przypomnienia ubiegłoroczni zwycięzcy:
1. Alexandre Desplat - The Ghost Writer - 145
2. John Powell - How To Train Your Dragon - 131
3. James Newton Howard - The Last Airbender - 116
4. Hans Zimmer - Inception - 98
5. Bruno Coulais - Oceans - 64
6. Christopher Gordon - Daybreakers - 55
7. James Horner - The Karate Kid - 53
8. Daft Punk - TRON Legacy - 46
9. David Arnold - The Chronicles Of Narnia III: The Voyage Of The Dawn Treader - 33
10. James Newton Howard - The Tourist - 32
Punktacja:
1. 10 pkt
2. 9 pkt
3. 8 pkt
4. 7 pkt
5. 6 pkt
6. 5 pkt
7. 4 pkt
8. 3 pkt
9. 2 pkt
10. 1 pkt
Temat zakładam wcześniej, co by się każdy dobrze zastanowił, toteż nie ma co się śpieszyć, swoje dychy można podawać do 16 stycznia 2012. Listy niepełne, przepełnione, z nieprawidłowymi tytułami będą nieważne.
Ja swoją mam już niemal gotową, teraz tylko muszę jeszcze raz wszystko przesłuchać i pobawić się miejscami, ale jak już jest ktoś gotów to proszę bardzo
Dla przypomnienia ubiegłoroczni zwycięzcy:
1. Alexandre Desplat - The Ghost Writer - 145
2. John Powell - How To Train Your Dragon - 131
3. James Newton Howard - The Last Airbender - 116
4. Hans Zimmer - Inception - 98
5. Bruno Coulais - Oceans - 64
6. Christopher Gordon - Daybreakers - 55
7. James Horner - The Karate Kid - 53
8. Daft Punk - TRON Legacy - 46
9. David Arnold - The Chronicles Of Narnia III: The Voyage Of The Dawn Treader - 33
10. James Newton Howard - The Tourist - 32
Re: Top 10, 2011
Moja dycha już dawno zamknięta:
01. TARO IWASHIRO - FULLMETAL ALCHEMIST: THE SACRED STAR OF MILOS
02. HANS ZIMMER & JOHN POWELL - KUNG FU PANDA 2
03. BRIAN TYLER - FAST FIVE
04. MICHAŁ LORENC - JAN PAWEŁ II: SZUKAŁEM WAS
05. NAOKI SATO - GAKU
06. PATRICK DOYLE - THOR
07. MICHAEL GIACCHINO - MISSION IMPOSSIBLE 4: GHOST PROTOCOL
08. JOHN WILLIAMS - WAR HORSE
09. BRIAN TYLER - BATTLE: LOS ANGELES
10. JOHN WILLIAMS - TINTIN
01. TARO IWASHIRO - FULLMETAL ALCHEMIST: THE SACRED STAR OF MILOS
02. HANS ZIMMER & JOHN POWELL - KUNG FU PANDA 2
03. BRIAN TYLER - FAST FIVE
04. MICHAŁ LORENC - JAN PAWEŁ II: SZUKAŁEM WAS
05. NAOKI SATO - GAKU
06. PATRICK DOYLE - THOR
07. MICHAEL GIACCHINO - MISSION IMPOSSIBLE 4: GHOST PROTOCOL
08. JOHN WILLIAMS - WAR HORSE
09. BRIAN TYLER - BATTLE: LOS ANGELES
10. JOHN WILLIAMS - TINTIN
#FUCKVINYL
Re: Top 10, 2011
No to dycha Adama zaksięgowana, spoko top
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26132
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Top 10, 2011
Ja tam liczę, że uda mi się dotrzeć do jeszcze paru potencjalnie interesujących OSTów, więc dla mnie nawet połowa stycznia wydaje się (zbyt) wczesna, ale coś tam do tego 16ego postaram się ułożyć.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Top 10, 2011
W tamtym roku końcową datą był 3 styczeń i jakoś fajna nam lista wyszła i nikt nie narzekał, więc nie jest jeszcze tak źle Na Black Gold nie ma co liczyć, bo będzie się raczej liczył jako film i score z 2012. A opuszczając Japończyków, z potencjalnych, wydanych, nieprzesłuchanych zostaje "Iron Lady" i "Extremely Loud", ale to pewnie kwestia tygodnia zanim się z nimi zapoznamy. Oba liznąłem w streamie i przynajmniej u mnie większych rewolucji spowodować nie powinnyKoper pisze:Ja tam liczę, że uda mi się dotrzeć do jeszcze paru potencjalnie interesujących OSTów, więc dla mnie nawet połowa stycznia wydaje się (zbyt) wczesna, ale coś tam do tego 16ego postaram się ułożyć.
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26132
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Top 10, 2011
Pozostaje jeszcze Japonia (Sato).
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33788
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Top 10, 2011
Ech, łezka się w oku kręci na samą myśl o zeszłym roku W tym roku będzie zdecydowanie ciężej, ale naturalnie swoją listę wybiorę. I to bardzo miło, że głosujemy do moich urodzin.Mystery Man pisze:Dla przypomnienia ubiegłoroczni zwycięzcy:
1. Alexandre Desplat - The Ghost Writer - 145
2. John Powell - How To Train Your Dragon - 131
3. James Newton Howard - The Last Airbender - 116
4. Hans Zimmer - Inception - 98
5. Bruno Coulais - Oceans - 64
6. Christopher Gordon - Daybreakers - 55
7. James Horner - The Karate Kid - 53
8. Daft Punk - TRON Legacy - 46
9. David Arnold - The Chronicles Of Narnia III: The Voyage Of The Dawn Treader - 33
10. James Newton Howard - The Tourist - 32
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Top 10, 2011
ja bym rzekł, że takie topy to do kibla można spuszczaćMystery Man pisze:spoko top
Re: Top 10, 2011
Nie krytykować topów innych i starać się pisać na temat
Re: Top 10, 2011
Moje Top
1.Michael Giacchino - Super 8
2.Naoki Sato - Gaku
3.Patrick Doyle - Rise Of The Planet Of The Apes
4.John Williams - The Adventures Of Tintin
5.Michael Giacchino - Mission Impossible: Ghost Protocol
6.Christopher Young - Priest
7.Dario Marianelli - Jane Eyre
8.Alexandre Desplat - The Tree Of Life
9.John Williams - War Horse
10.Alexandre Desplat - Harry Potter & Deathly Hallows Pt.II
1.Michael Giacchino - Super 8
2.Naoki Sato - Gaku
3.Patrick Doyle - Rise Of The Planet Of The Apes
4.John Williams - The Adventures Of Tintin
5.Michael Giacchino - Mission Impossible: Ghost Protocol
6.Christopher Young - Priest
7.Dario Marianelli - Jane Eyre
8.Alexandre Desplat - The Tree Of Life
9.John Williams - War Horse
10.Alexandre Desplat - Harry Potter & Deathly Hallows Pt.II
Re: Top 10, 2011
Prawie jak mojeVPFreeMan pisze:Moje Top