Strona 4 z 6

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 11:02 am
autor: Wawrzyniec
Refund dostępny na każdej platformie, bez względu czy masz fizyczną czy cyfrową kopię. Kto chce, ma czas do 21 grudnia.

https://www.ign.com/articles/cyberpunk- ... 34504326=1

OK, trzeba zacząć szukać winnego:
Obrazek

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 14:52 pm
autor: Adam
a na co ludziom z PS5 czy świetnym PCetem zwrot, skoro gra na nich jest prze zajebista i jest prze zajebistą rozrywką ? :roll:
Skoro Janusze na 7 letnich konsolach nakupowały, bo liczyli na cud techniki, to ich problem..

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 14:59 pm
autor: lis23
Na PS5 na razie tak dobrze nie jest, bo to jest cały czas gra we wstecznej kompatybilności z PS4, nie ma jeszcze wersji na next geny.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 15:01 pm
autor: Adam
ja widziałem na PS5 u kumpla i grafika świetna, ale potem pokazał mi na PC z najnowszym RTXem i gra jest kosmiczna, różnica w grafice między PS5 a PC jest widoczna. No ale to dlatego, że ten Cyberpunk aktualnie nie jest zrobiony pod PS5, jak napisałeś... Na takim kompie graficznie to wygląda, jakbym oglądał zdjęcia Deakinsa w BR2049.. Ale na PS5 wyglądało też bardzo dobrze i bugów prawie nie ma. Przez 2 godziny grania znalazłem jeden, przy przechodzeniu przez drzwi kawałek broni został w drzwiach na sekunde czy dwie.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 15:15 pm
autor: lis23
A na jakiej karcie gra kumpel? Ja na RTX 2080 TI nie mogę odpalić RT na maxa, do tego potrzeba minimum RTX 3080.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 15:18 pm
autor: Adam
3080, na ultra ma wszystko. Ale on ma kompa za ponad 10 tys samą puszkę.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 17:00 pm
autor: lis23
Moja puszka kosztowała w maju 15 tysięcy ;)
Cóż, wtedy nie przewidziałem, że RTX 3080 będzie relatywnie tani, mój model RTX 2080 TI kosztował wtedy ponad 6 tysięcy ...

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 18:45 pm
autor: Krzysiek
Gdyby taką muzykę zaserwowano np w Matrixie lub innym znanym filmie SF, wszyscy by uznali, iż jest to przełomowa kompozycja, majstersztyk i bić pokłony dla kompozytora.
Osobiście nie jestem odbiorcą tego typu brzmień, jednak muzyka ma niesamowity power, klimat i sama się napędza. Mi się podoba a naście złotych za 2CD z pudełkiem i dodatkami (które się już sprzedały za 10zł) to jak za darmo.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 19:47 pm
autor: dougan
Gdybać sobie można do woli. Faktem jest tu i teraz i bagaż lat, techniki i inspiracji, dzięki którym ten soundtrack brzmi jak brzmi. Ale Matrix czy nawet vangelisowy Blade Runner to zupełnie inne nuty.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 20:27 pm
autor: Krzysiek
Wg Ciebie jak brzmi? Większość wypowiedzi skupiła się na samej grze a właściwie na jakim sprzęcie daje radę....

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 20:34 pm
autor: Krzysiek
Nie porównywałem do Vangelisa, który nie komponuje takiej muzyki... Tylko ogólnie gdyby się coś takiego znalazło w jakimś filmie SF, niektórzy by piali z zachwytu.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: sob gru 19, 2020 20:44 pm
autor: dougan
Podobne rzeczy grają w "Dredd" z 2012, od jednego z tutejszych kompozytorów. A czy tak bardzo wychwalany to ciężko powiedzieć. Jest jakaś grupka fanów ale na tle całego przemysłu to dosyć mało i dosyć cicho.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: ndz gru 20, 2020 11:47 am
autor: Krelian
Adam pisze:
sob gru 19, 2020 14:52 pm
a na co ludziom z PS5 czy świetnym PCetem zwrot, skoro gra na nich jest prze zajebista i jest prze zajebistą rozrywką ? :roll:
Skoro Janusze na 7 letnich konsolach nakupowały, bo liczyli na cud techniki, to ich problem..
Sorry ale chyba sam jesteś Janusz ;) i nie ogarniasz trochę rzeczywistości. Jeśli ktokolwiek chociaż odrobinę interesował się procesem produkcyjnym gry to doskonale wie, że gra była zapowiadana jako gra multiplatformowa to jest raz. Dwa zwróć uwagę CDP skropulatnie omijał informacje o wersji na currentgenach (powiedzmy, że teraz są już to pastgeny), brak nieoficjalnych materiałów przed premierą i recenzji na ps czy x-one nie było przypadkiem. Trzy, cdp wielokrotnie przekonywało, że gra na obecnych konsolach działa świetnie, Po czwarte na prawdę sądzisz, ze każdy posiadacz ps4 czy xbox-one oczekiwał że dostanie grę na tych konsolach w 60 fps oraz np. z raytracingiem ? Z tego co docierało mnie do raczej były oczekiwania realne i adekwatne do posiadanego sprzętu na zasadzie np. jakieś stabilne 30 fps. Sam będąc posiadaczem ps4 (nie, nie mam i nie miałem cuberpunka) zdawałem sobie z tego sprawę. Także nim wyrobię sobie o czymś opinie staram się wsłuchać w głoś graczy i spokojnie można wywnioskować, że hejt który spada na wersje na pastgeny głównie dotyczy nie tego, ze jest brzydka czy za mało fps tego, że gra jest niegrywalną, bo jest produktem po prostu popsutym i źle zoptymalizowanym. Najzabawniejsze jest to, że prędzej czy później cdp zoptymalizuje tę grę no ale w takim stanie nie powinna ona trafić na półki. Ale popyt na konsole był wielki co widać na wyniki sprzedaży gry (zresztą samych ps4 na rynku jest ponad 100 mln) I kwestia powtarzana przez Ciebie "ja nie mam błędów to ich nie ma..." jest dziecinna bo grom graczy, jutuberów, recenzentów itp., którzy jak sądzę mają dość mocne pecety wskazują, że błędy są (glitche bugi) czasami mniej lub bardziej przeszkadzające w grze...ale są. Także tłumaczenie ja nie mam albo kolega nie ma to nie przejdzie. No i brak zupełnie u ciebie jakiejkolwiek empatii "bo mi super działaj, a tobie nie to spadaj, kup se na pc... no mówię taki dzieciuch z Ciebie.

Więc cały problem nie polega na tym, jak buńczucznie piszesz, że wina hejterskich konsolowych Januszów (jasne zdarzają się dzbany ale gorszym problemem jest to, że ludzie nie ogarniają w co grają i hejtuja źę w cyberpunka nie można grać jak w nowe gta) tylko po prostu problemem było wydanie gry, która miała jeszcze leżeć w piekarniku, a nie być wydana przez naciski akcjonariuszy CDP i rady nadzorczej na już tak wykończonych nieskończonym crunchem developerów.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: ndz gru 20, 2020 12:22 pm
autor: Adam
To że gra nie powinna była być obecnie wydana na starsze konsole, to prawda, oczywiście masz rację. Zresztą celowo nie dawano recenzentom na te platformy. Wiedzieli co się święci :) Ale po necie widać że 3/4 hejtu dotyczy właśnie ludzi ze słabym sprzętem (na profilu gry widziałem niejedne płącze w komentarzach, że jemu nie idzie nawet w 720p i 15 klatkach - to ja się pytam, co on ma za komp, 486DX ?) albo takim którzy mysleli że to będzie GTA Blade Runner. Mam znajomych którzy grają maniakalnie w gry - kilku z nich ma bardzo dobry PC i lub PS5. Żadne z nich nie narzeka i nie powiedziało złego słowa na grę. Mam też kilku takich, którzy mają PS4 i mówią - no spodziewałem się że miodów nie będzie, ale jednak idzie to słabo, poczekam na patche, bo mimo wszystko gra jest mega i mnie wciąga, tylko niech grafę dopracują. Ale nie hejtują. Także wszystko zależy od ludzi a przede wszystkim i tu wracamy do punktu startu - od sprzętu i oczekiwań.

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

: ndz gru 20, 2020 18:17 pm
autor: lis23

youtu.be/k_xOHPZ2iog

Najlepszy opis stanu technicznego gry na konsolach, oraz nierealnych wyobrażeń i oczekiwań graczy, którzy nie wybaczają grze CDP RED rzeczy, które uchodzą płazem innym grom, bo przecież "Cyberpunk 2077" miał być Mesjaszem gier, dziełem skończonym i idealnym, a ... jest tylko grą ;)