Cyberpunk 2077 - V.A.

Czasem zdarza się, że kompozytorzy ścieżek dżwiękowych poza swą działalnością filmową są również autorami projektów związanych ze światem gier komputerowych. W tym dziale można podyskutować właśnie o tych "niesoundtrackowych" dokonaniach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 23205
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#61 Post autor: Mystery » pn gru 21, 2020 07:40 am

lis23 pisze:
ndz gru 20, 2020 18:17 pm

Najlepszy opis stanu technicznego gry na konsolach, oraz nierealnych wyobrażeń i oczekiwań graczy, którzy nie wybaczają grze CDP RED rzeczy, które uchodzą płazem innym grom, bo przecież "Cyberpunk 2077" miał być Mesjaszem gier, dziełem skończonym i idealnym, a ... jest tylko grą ;)
No, ale tego, że na PS4 gra będzie wyglądać jak
GTAV na PS3 to nikt się raczej nie spodziewał :P No ale tak, winę za wszelkie niepowodzenia najlepiej zrzucić na graczy :lol:

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 13081
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#62 Post autor: lis23 » pn gru 21, 2020 09:40 am

No tak, tylko że ten mityczny Rockstar też nie jest idealny: GTAV na starych konsolach miał problemy, RDR2 na PC na premierę to była tragedia, nie gram w multi ale GTA Online i RDR Online nadal mają problemy. Od Cyberpunka ludzie oczekiwali nie wiadomo czego, bo to CDP Red i tak na prawdę nic by ich nie zadowoliło, nawet gdyby gra wyszła bez błędów. Gracze chcieli otrzymać grę, której nikt nie był w stanie im dostarczyć.


youtu.be/gjMr3xM6gkQ
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33787
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#63 Post autor: Wawrzyniec » pn gru 21, 2020 17:53 pm

Mystery pisze:
pn gru 21, 2020 07:40 am
lis23 pisze:
ndz gru 20, 2020 18:17 pm

Najlepszy opis stanu technicznego gry na konsolach, oraz nierealnych wyobrażeń i oczekiwań graczy, którzy nie wybaczają grze CDP RED rzeczy, które uchodzą płazem innym grom, bo przecież "Cyberpunk 2077" miał być Mesjaszem gier, dziełem skończonym i idealnym, a ... jest tylko grą ;)
No, ale tego, że na PS4 gra będzie wyglądać jak
GTAV na PS3 to nikt się raczej nie spodziewał :P No ale tak, winę za wszelkie niepowodzenia najlepiej zrzucić na graczy :lol:

youtu.be/HMqZ2PPOLik

Widać, że i tutaj co niektórzy obrali strategię Disney'a przy "The Last Jedi" i wszelką krytykę uważają za atak i najlepiej zwalić całą winę na konsumentów. Albo, że mają za wysokie oczekiwania, albo jak Adam nazwać ich Januszami stwierdzić, że znajomych na najlepszym sprzęcie za 10 000 złotych, podłączonym do reaktora jądrowego gra działa dobrze, więc czego się czepiacie? Najlepiej dajcie nam swoje pieniądze i macie być zadowoleni. :P

Plus nie ukrywajmy, że przecież sam CDProject Red nakręcał ten hype. I to oni zapowiadali otwarty świat, jaki jeszcze nigdy nie był widziany wcześniej. A potem jeszcze pojawił się "Breathtaking" Keanu Reeves i już w ogóle oczekiwania skoczyły do kosmosu.
Zresztą jakby ktoś chciał, tutaj ktoś na Wykopie zebrał całe kalendarium związane z tą grą, od pierwszych zwiastunów i zapowiedzi po efekt końcowy:
https://www.wykop.pl/artykul/5857493/ka ... -2077-1-3/
https://www.wykop.pl/artykul/5857531/ka ... -2077-2-3/
https://www.wykop.pl/artykul/5857535/ka ... -2077-3-3/
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 13081
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#64 Post autor: lis23 » wt gru 22, 2020 12:02 pm

Coś Ty się tak czepił tego "Ostatniego Jedi"? To bardzo dobry film, lepszy niż cała trylogia prequeli, znam osoby, dla których to są ulubione Gwiezdne Wojny.

Moim zdaniem, CDPR miał zbyt mało ludzi, za małe doświadczenie i nieodpowiedni silnik, żeby brać się za grę SF w otwartym świecie i porwał się z motyką na słońce i tyle. Wystarczy sprawdzić, ile osób robiło CP 2077 a ile osób robi gry w takim Rockstar czy w Ubisoft. Silnik Red Engine2 też był robiony z myślą o Wiedźminie a nie o grze SF z perspektywy pierwszej osoby.
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
qnebra
Zdobywca Oscara
Posty: 2981
Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
Lokalizacja: Zadupie Mordoru

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#65 Post autor: qnebra » wt gru 22, 2020 12:15 pm

Silnik to silnik, a Red Engine było przebudowane na potrzeby Cyberpunka.

Tak samo Cryengine i Frostbite, niby tylko do strzelanek się nadają a tu są robione na nich gry RPG.

Awatar użytkownika
dougan
Ghostwriter znanego twórcy
Posty: 941
Rejestracja: pt paź 14, 2016 15:31 pm

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#66 Post autor: dougan » wt gru 22, 2020 13:07 pm

lis23 pisze:
wt gru 22, 2020 12:02 pm
Coś Ty się tak czepił tego "Ostatniego Jedi"? To bardzo dobry film, lepszy niż cała trylogia prequeli, znam osoby, dla których to są ulubione Gwiezdne Wojny.
To mogą być w mniejszości, cyferki mówią inaczej. Komentarz Wawrzyńca dotyczył czegoś innego jednak, czyli imo usprawiedliwiania (przez zwolenników) za pomocą popularnych mediów jakichś z góry założonych negatywnych intencji u konsumentów.
"No Don Davis = No Matrix. Simple as that."
~ Jon Burlingame

It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 13081
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#67 Post autor: lis23 » wt gru 22, 2020 13:33 pm

qnebra pisze:
wt gru 22, 2020 12:15 pm
Silnik to silnik, a Red Engine było przebudowane na potrzeby Cyberpunka.

Tak samo Cryengine i Frostbite, niby tylko do strzelanek się nadają a tu są robione na nich gry RPG.
Niby na CryEngine zrobili jedną grę RPG ( "Kingdom Come Deliverance" ) i miała ona podobne problemy techniczne, co Cyberpunk, więc silnik się tak dobrze nie nadaje do tego typu gier.
Niestety, twórcy gier ciągle łatają swoje stare silniki, zamiast zrobić nowe:
- Pirania Bytes ciągle leci na zmodyfikowanym silniku "Gothica"
- Activision ciągle robi kolejne "Call of Duty" na tym samym silniku
- Ubisoft robi kolejne Assassyny na zmodyfikowanym Anvil ( choć oni przynajmniej mają inny silnik do "Watch Dogs" i inny do gier typu "The Division" czy "Ghost Recon" ).
dougan pisze:
wt gru 22, 2020 13:07 pm
To mogą być w mniejszości, cyferki mówią inaczej. Komentarz Wawrzyńca dotyczył czegoś innego jednak, czyli imo usprawiedliwiania (przez zwolenników) za pomocą popularnych mediów jakichś z góry założonych negatywnych intencji u konsumentów.
Skoro już mówimy o cyferkach:

Star Wars Episode II Attack of the Clones - Worldwide - $645,256,452
Star Wars Episode VIII The Last Jedi - Worldwide - $1,332,539,889

Ale to tylko w ramach off ;)

Nie wiem, czy Cyberpunk 2077 ma tylu zwolenników i przeciwników co Star Wars ale tu chodzi raczej o to, że ci przeciwnicy wytykają grze takie rzeczy, które uchodzą płazem w innych grach i na które zwykły gracz, który gra zgodnie z założeniami gry, nawet nie zwraca uwagi - tu akurat Redzi są sobie sami winni, gdyż marketing gry był zbyt rozbuchany, a i obietnic było wiele.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2020 14:14 pm przez lis23, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
dougan
Ghostwriter znanego twórcy
Posty: 941
Rejestracja: pt paź 14, 2016 15:31 pm

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#68 Post autor: dougan » wt gru 22, 2020 14:13 pm

Zarobki box-office nie determinują tego, na ile dana jednostka uważa jakiś film za ulubiony ;)

Jak na niby najdroższą grę w historii, w CP2077 może nie tyle nie ma wielu rzeczy, które zapowiadano, ale i jest też kompletny downgrade względem mechanik z zarówno dzisiejszych RPG-ów co i tych sprzed parunastu lat.
"No Don Davis = No Matrix. Simple as that."
~ Jon Burlingame

It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 13081
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#69 Post autor: lis23 » wt gru 22, 2020 14:18 pm

dougan pisze:
wt gru 22, 2020 14:13 pm
Zarobki box-office nie determinują tego, na ile dana jednostka uważa jakiś film za ulubiony ;)

Jak na niby najdroższą grę w historii, w CP2077 może nie tyle nie ma wielu rzeczy, które zapowiadano, ale i jest też kompletny downgrade względem mechanik z zarówno dzisiejszych RPG-ów co i tych sprzed parunastu lat.
No tak, ale to Ty pisałeś o cyferkach ;)

Czego brakuje Cyberpunkowi w zakresie mechanik?
Nie jest to taki staroszkolny RPG jak "Pillars of Eternity" czy "Divinity Originals Sin" ( całe szczęście, bo tam jest sporo czytania i brak dubbingu ), ja bym raczej porównał CP 2077 do ostatnich dwóch odsłon serii "Deus Ex".

Na razie przeszedłem cały prolog i zobaczyłem napis: Cyberpunk 2077. Błędy: broń lewitująca w powietrzu, postać, która zamiast siedzieć, stoi z jedną nogą na kanapie a drugą na podłodze ;) oraz postać wisząca w powietrzu i utknięta w ścianie pomiędzy windą a pomieszczeniem. Do tego, na wysokości nie doczytują się obiekty i detale miasta, głównie budynki, sprawdziłem na YT i u innych jest podobnie.

Uwzględniając zwroty, gra do tej pory sprzedała się w nakładzie 13 milionów egzemplarzy:

https://www.ppe.pl/news/152974/cyberpun ... t-red.html
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33787
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#70 Post autor: Wawrzyniec » śr gru 23, 2020 19:06 pm

lis23 pisze:
wt gru 22, 2020 14:18 pm
dougan pisze:
wt gru 22, 2020 14:13 pm
Zarobki box-office nie determinują tego, na ile dana jednostka uważa jakiś film za ulubiony ;)

Jak na niby najdroższą grę w historii, w CP2077 może nie tyle nie ma wielu rzeczy, które zapowiadano, ale i jest też kompletny downgrade względem mechanik z zarówno dzisiejszych RPG-ów co i tych sprzed parunastu lat.
No tak, ale to Ty pisałeś o cyferkach ;)
To ja na koniec offtopu, napiszę, że jest jeszcze coś takiego jak inflacja i ile kosztowały bilety na Atak klonów, a i ile na Ostatniego Jedi. Nie wspominając, że jeżeli bawimy się cyferkami, to ze wszystkich 9 filmów, Imperium kontratakuje, zarobiło najmniej pieniędzy. A więc... :P
lis23 pisze:
wt gru 22, 2020 14:18 pm
Na razie przeszedłem cały prolog i zobaczyłem napis: Cyberpunk 2077. Błędy: broń lewitująca w powietrzu, postać, która zamiast siedzieć, stoi z jedną nogą na kanapie a drugą na podłodze ;) oraz postać wisząca w powietrzu i utknięta w ścianie pomiędzy windą a pomieszczeniem. Do tego, na wysokości nie doczytują się obiekty i detale miasta, głównie budynki, sprawdziłem na YT i u innych jest podobnie.

Uwzględniając zwroty, gra do tej pory sprzedała się w nakładzie 13 milionów egzemplarzy:

https://www.ppe.pl/news/152974/cyberpun ... t-red.html
Czyli w skrócie masz to:

youtu.be/VhvDy8h3FG8

Wyniki sprzedaży są naprawdę dobre, ale rysa na marce pozostanie. Tym bardziej, że przez spory czas ludzie z CDProject Red uważani byli za Bogów i Świętych w świecie twórców gier komputerowych. I stawiani byli jako przeciwieństwo Bethesda, o najbardziej przerażającej wytwórni gier nie wspominając. Aż sam boję się pisać tę nazwę, ale zaryzykuję... EA Games :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!:

A ja jestem archaiczny i twierdzę, że najlepiej sobie pograć w Heroes of Might and Magic III, albo odpalić sobie Knight of the Old Republic, albo Fallouta 2, jak ktoś ma ochotę na dobre RPG. :P :wink:
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 23205
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#71 Post autor: Mystery » śr gru 23, 2020 19:27 pm


Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 13081
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#72 Post autor: lis23 » śr gru 23, 2020 19:30 pm

Ja aż tak archaiczny nie jestem ;)
Nie miałem PC w czasach świetności tych gier, zaczynałem od Pegasusa i PlayStation, dopiero od 2002 roku mam Kompa i moim pierwszym pseudo RPG było "Neverwinter Nights" czy "Warcraft III" a takim RPG z prawdziwego zdarzenia był "TES III Morrowind".

Zapomniałem o inflacji ale mimo to, $1,332,539,889 to wcale nie jest zły wynik, niektóre filmy nie osiągają nawet miliarda, choć może on być niezadowalający dla twórców w ramach serii SW ale nadal jest on, moim zdaniem, ok. Ja tam się cieszę, że są nowe filmy, seriale, komiksy, książki i gry w uniwersum Star Wars, bo jednak za czasów Lucasa była pewna stagnacja w tej kwestii - książki i komiksy wychodziły, z grami było już gorzej a z filmami i serialami to już w ogóle. Z nowszych gier polecam "Jedi Fallen Order".

Nie, tak źle z Cyberpunkiem u mnie nie jest ;)
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 58190
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#73 Post autor: Adam » pt gru 25, 2020 10:35 am

Niezło promkę robią, na Wyborczej na głównej stronie spory wywiad tekstowy z PT i Marcinem :o :shock:

https://2077.gazeta.pl/2077_Kultura/0,1 ... BoxOpImg11
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33787
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#74 Post autor: Wawrzyniec » wt gru 29, 2020 19:25 pm

Tylko pewnie te wywiady i promocje były ustalone przed wejściem gry i tym jakie reakcje spotkało jej wykonanie.
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7851
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

Re: Cyberpunk 2077 - V.A.

#75 Post autor: DanielosVK » śr gru 30, 2020 15:52 pm

CD Projekt RED przykłada niemałą wagę do tego, żeby ich gry brzmiały co najmniej tak samo dobrze, jak wyglądają, i w przypadku “Cyberpunka 2077” nie będzie inaczej.
Chyba właśnie obrazili Przybyłowicza. :mrgreen:
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

ODPOWIEDZ