
1. I Live (Electronic Version) Brian Tuey 3:52
2. The Frozen Forest 2:55
3. Prologue / Black Ops 4:12
4. New World / From the Brink of Death 3:17
5. Sarah Hall 1:24
6. Chasing Secrets 1:58
7. The 54 Immortals 1:48
8. Shanty Town / Riding the Tempest 1:18
9. Into the Q Zone 2:00
10. In Darkness 1:38
11. Cloud Mountain 2:05
12. P.A.W.W.S. 1:45
13. Ignition Brian Tuey 3:45
14. Coalescence 0:40
15. Horrors at the Silo 3:17
16. Diaz 2:28
17. Vengeance 3:08
18. Burn / Rescue 2:26
19. Future Soldiers 3:13
20. Retreat 1:39
21. Ramses Station 2:40
22. Interrogating Salim 1:59
23. Safehouse Brian Tuey 2:01
24. Liberty Road 2:53
25. Dreams (featuring Azam Ali) 6:25
26. A World Upside Down 4:00
27. Ego Vivo 2:20
28. Therapy 2:32
29. Sand Castle 3:16
30. Lotus Towers 2:33
31. What Has Taylor Become? 1:36
32. Leviathan 2:13
33. I Live (Orchestral Version) 3:31
34. Cold Hard Cash (featuring Antonia Bennett) 3:48
35. Snakeskin Boots 3:01
36. Double-Tap Rootbeer 0:51
37. Mulekick 0:37
38. Revive Soda 0:38
39. Jugger-Nog 0:21
40. Widow's Wine 0:45
41. Speed Cola 0:34
Total Time 97:22
Release Date: November 6, 2015
"Muzykę do tej części ponownie napisze Jack Wall, weteran branży znany między innymi z umuzycznienia Myst III: Exile, Unreal II: The Awakening, Jade Empire, Mass Effect 1 i 2 oraz Call of Duty: Black Ops II. Mało? Orkiestra nagrywana była w kościele przekonwertowanym na studio nagraniowe w Nashville w stanie Tennessee! Ogólny zamysł na muzykę to odpowiednio epicki klimat, podkreślający kaliber nie tylko akcji samej gry, ale też marki Call of Duty. Ponieważ historia rodem z futurystycznego kina akcji opowiada o żołnierzach sił specjalnych poddanych cyber-augmentacji, w muzyce znajdzie się też solidna doza brzmień ze świata syntezatorów. W tym celu kompozytor zaprosił Judda Millera, instrumentalistę używającego EVI. EVI to dęty instrument MIDI, bazujący na systemie znanym z trąbek, niemniej umożliwiającym pełen zakres brzmieniowy. Straszczając – działa jak ośmiooktawowa klawiatura MIDI i pozwala grać dowolnym syntezatorem tudzież instrumentem wirtualnym. Dzięki temu syntetyczne brzmienia będą w soundtracku brzmiały bardzo organicznie, a sam kompozytor twierdzi, że usłyszymy dźwięki, których jeszcze nigdy nikt nie poznał."
http://gamemusic.pl/call-of-duty-black-ops-iii/