Czasem zdarza się, że kompozytorzy ścieżek dżwiękowych poza swą działalnością filmową są również autorami projektów związanych ze światem gier komputerowych. W tym dziale można podyskutować właśnie o tych "niesoundtrackowych" dokonaniach.
Zgoda. Tak jak Olivier zawsze dba o albumową prezentację, tak tu wypuścił soundtrack jakby z folderu gry. Przesłuchałem raz, ale wrócę dopiero po rozgrywce, bo to wygląda i brzmi właśnie jak album dla graczy. Do samego posłuchania jest tu z godzina warta świeczki, ale trzeba ją sobie wybrać, bo jest tu też sporo niewygody jak chociażby 10 minut "Castor Woods Ambience" - nie wiadomo po co i dla kogo. Jest to niewątpliwie jedna z najmniej przystępnych i ambitnych ścieżek francuza, ale taki mamy tu klimat i tak go sobie tu wymyślił, także lepiej zapomnieć o symfonice i przebojowości dwójki. Mamy tu brutalną zemstę postaci z części pierwszej, toteż powraca temat Błaszczaka i jest go tu bardzo dużo, ba, tematycznie istnieje głównie on i melodycznie większość utworów jest oparta właśnie o niego, a aparat wykonawczy stanowią przede wszystkim gitary (akustyczna, elektryczna, basowa) oraz perkusja.
Tu wyróżniający się od tego wszystkiego kawałek, oparty o temat Bat... znaczy Chopina