Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością

Tworzysz? Chcesz się podzielić z innymi swoją pracą? To miejsce dla Ciebie. Pochwal się, a inni z pewnością pochwalą, skrytykują, lub choćby skomentują...
Wiadomość
Autor
EwaMS
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 18:31 pm

Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością

#1 Post autor: EwaMS » ndz lip 17, 2011 22:45 pm

Witam Wszystkich. Jestem obecnie studentką kompozycji i chciałabym związać swoją przyszłość z muzyką filmową. Ogólnie komponuję muzykę ilustracyjną i programową, utrzymaną w stylu klasycznym, zazwyczaj na dużą obsadę. Zapraszam do słuchania i komentowania mojej muzyki - http://www.myspace.com/ewamiriamsaczko

Dwie pozycje są nagrane na żywo, podczas koncertów, a pozostałe to symulacja komputerowa z programu Sibelius 6. Wkrótce dodam więcej utworów. Bardzo proszę o szczere opinie. Z góry dziękuję.

Ewa
Ostatnio zmieniony pn lip 18, 2011 14:32 pm przez EwaMS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7853
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

Re: Proszę o szczere opinie na temat mojej twórczości

#2 Post autor: DanielosVK » ndz lip 17, 2011 22:51 pm

Spodobały mi się te utwory, wyciszające takie. Wg mnie są bardzo przyjemne i ładne, podobnież jak i sama kompozytorka. :D
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 58232
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Proszę o szczere opinie na temat mojej twórczości

#3 Post autor: Adam » pn lip 18, 2011 10:09 am

Danielos fail :D
#FUCKVINYL

Piotr Hummel
Szofer w RCP
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 11, 2008 09:16 am
Kontakt:

Re: Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością

#4 Post autor: Piotr Hummel » pn lip 18, 2011 21:02 pm