Co ostatnio oglądaliście?
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Witcher 2 - 5-
Wątek Geralta i Ciri śledziło się jeszcze nie najgorzej, ale cała reszta już kiepska.
Kobra Kai 4 - 7
Trzyma formę.
Yellowstone 4 - 6+
Wszystko co ważne w sezonie dałoby się skrócić do dwugodzinnego filmu, a tak wymyślali jakieś mało interesujące wątki, z irytującym gówniakiem na czele.
Time - 7
Dobra więzienna drama.
North Water - 8-
Wreszcie coś dla prawdziwych mężczyzn, brudne i brutalne. Im dalej tym napięcie ulatuje i wkradają się dłużyzny, ale całość i tak robi wrażenie, szczególnie aktorstwo, realizacja, klimat.
Lost Symbol - 4
Lubiłem książkowe przygody Langdona, ale te ekranizacje jakoś nie działają, szczególnie tu gdzie mamy typową telewizyjną produkcję klasy B jak sprzed kilkunastu lat, do tego z kiepską obsadą.
Wątek Geralta i Ciri śledziło się jeszcze nie najgorzej, ale cała reszta już kiepska.
Kobra Kai 4 - 7
Trzyma formę.
Yellowstone 4 - 6+
Wszystko co ważne w sezonie dałoby się skrócić do dwugodzinnego filmu, a tak wymyślali jakieś mało interesujące wątki, z irytującym gówniakiem na czele.
Time - 7
Dobra więzienna drama.
North Water - 8-
Wreszcie coś dla prawdziwych mężczyzn, brudne i brutalne. Im dalej tym napięcie ulatuje i wkradają się dłużyzny, ale całość i tak robi wrażenie, szczególnie aktorstwo, realizacja, klimat.
Lost Symbol - 4
Lubiłem książkowe przygody Langdona, ale te ekranizacje jakoś nie działają, szczególnie tu gdzie mamy typową telewizyjną produkcję klasy B jak sprzed kilkunastu lat, do tego z kiepską obsadą.
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26145
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Archive 81 - świetny początek, przez kilka odcinków mocno wciąga i ma fajny klimat, ale sama końcówka rozczarowuje. Liczyłem na trochę więcej inwencji scenarzystów a na koniec mamy już spore klisze i w epilogu twist rodem z przeciętnego odcinka Strefy Mroku. Główny bohater też tak trochę na jednej minie przez wszystkie odcinki. I za diabła nie wiem czemu akurat "81"
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
- Parkingowy przed studiem nagrań
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lut 18, 2022 12:00 pm
Mesjasz.
Właśnie skończyłem ciekawy serial Netflixa "Messiah" z Michelle Monaghan.
Z pominięciem chodzenia po wodzie, dająca do myślenia, kontrowersyjna produkcja streamingowego producenta.
Tu na forum chyba niezauważony?
Z pominięciem chodzenia po wodzie, dająca do myślenia, kontrowersyjna produkcja streamingowego producenta.
Tu na forum chyba niezauważony?
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5935
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: Co ostatnio oglądaliście?
skasowali mi drugi sezon Koper, winie twoje kółko różnicowe już się nigdy nie dowiem wskrzesz/nie wskrzesza, taki cliffhanger
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26145
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Fajne, ale... czemu główny bohater zniknął z ekranu w połowie sezonu (nie że go zabili... po prostu... zniknął z fabuły) i czemu zakończenie było takie... z dupy. Bo poza tym to spoko. A, no i nie wiedziałem, że prawniczki z Korei są miszczyniami kung-fu.
Ale o co chodzi i czemu do mnie?kiedyśgrześ pisze: ↑wt mar 01, 2022 07:21 amskasowali mi drugi sezon Koper, winie twoje kółko różnicowe już się nigdy nie dowiem wskrzesz/nie wskrzesza, taki cliffhanger
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5935
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: Co ostatnio oglądaliście?
o Mesjasza, rzeczywiście nie do ciebie, brak awataraka u kolesia powyżej mnie zmylił
Re: Co ostatnio oglądaliście?
The Book of Boba Fett 1 - 6
Mando poratował, ale i tak fajnie mi się śledzi co tydzień te seriale Disneya i Marvela, z jakością różnie, ale rozrywka jest.
Euphoria 2 - 7
Mocny sezon, ale brakło mi tu jakiejś większej fabuły, no i jako całość trochę to wszystko chaotyczne.
After Life 3 - 7
Zaskakująco zabawny sezon, finał już smutny, szkoda, gdy już w końcu przekonałem się do tych bohaterów i formuły, ci to zakończyli.
Peacemaker 1 - 8
Gunn to jednak satysfakcja gwarantowana, Suicide Squad, teraz Peacemaker, 3 część Strażników na horyzoncie, a pomyśleć, że chciano go wykasować....
"No one asked for Sopranos. No one asked for freaking Star Wars. When Hollywood only tells stories the public is asking for, the chances of being surprised & delighted are minimized. No one asked for Peacemaker & that makes me all the prouder it’s touched so many of you." - James Gunn
Mando poratował, ale i tak fajnie mi się śledzi co tydzień te seriale Disneya i Marvela, z jakością różnie, ale rozrywka jest.
Euphoria 2 - 7
Mocny sezon, ale brakło mi tu jakiejś większej fabuły, no i jako całość trochę to wszystko chaotyczne.
After Life 3 - 7
Zaskakująco zabawny sezon, finał już smutny, szkoda, gdy już w końcu przekonałem się do tych bohaterów i formuły, ci to zakończyli.
Peacemaker 1 - 8
Gunn to jednak satysfakcja gwarantowana, Suicide Squad, teraz Peacemaker, 3 część Strażników na horyzoncie, a pomyśleć, że chciano go wykasować....
"No one asked for Sopranos. No one asked for freaking Star Wars. When Hollywood only tells stories the public is asking for, the chances of being surprised & delighted are minimized. No one asked for Peacemaker & that makes me all the prouder it’s touched so many of you." - James Gunn
Re: Co ostatnio oglądaliście?
The Boys Presents: Diabolical - 6+
Antologia krótkich metraży ze świata komiksu, jedne lepsze, drugie słabsze, trzecie wtf?, ale ogólnie nawet dobre czekadełko przed trzecim sezonem.
Genialna przyjaciółka 3 - 7-
Do pierwszego sezonu już nic nie dorówna, ale historia toczy się dalej, a w kolejnym chyba czeka nas znów wymiana głównych aktorek, no i ciekawym jak się uda twórcom zatrzymać i zaciekawić widzów, sam mam obawy i wolałbym, żeby postawiono na charakteryzację, no ale zobaczymy.
Dexter New Blood 1 - 6
To nie już ten sam klimat i Dexter, finał kontrowersyjny i już chyba wolałbym to poprzednie zakończenie.
Space Force 2 - 5
Myślałem, że anulowano ten serial, a tu proszę, nadal nie mam pojęcia dlaczego Carell i Malkovich się tu marnują.
Pam and Tommy 1 - 7
Coś co można by było streścić w jednym zdaniu, tu jest rozciągnięte do 8 odcinków, ale działa. Fajnie, że nie jest to tylko o taśmie i mamy trochę tej biografii. Całość trochę chaotyczna, ale mocna i dla tytułowej pary warto, aktorstwo i charakteryzacja mistrzostwo.
The Afterparty 1 - 8-
Duet Christopher Miller i Phil Lord, także satysfakcja niemalże gwarantowana. Jedna noc, trup, detektyw, podejrzani i jedziemy. Koncept znany, ale wykonanie doprawdy przednie, czasami, może aż nadto zwariowane, ale intryga cały czas dobrze trzymała w napięciu. W zależności od podejrzanego, praktycznie każda opowieść i odcinek to inny gatunek filmowy i tak mamy tu komedię, thriller, a nawet musical i animację. Jedyny minus to aktorka grająca detektywa, którą ciężko ścierpieć, ale reszta obsady już na plus.
Nasza bandera znaczy śmierć - 5+
Serial niejakiego Davida Jenkinsa, ale po Taika Waititi, aktorze, producencie, a nawet reżyserze pilota oczekiwałem więcej. Spodziewałem się wariacji na temat piratów, tak jak parodia wampirów w "Co robimy w ukryciu", a wyszedł co prawda zwariowany, ale już mniej zabawny homo romans, o poszukiwaniu samego siebie i swojego prawdziwego ja, ale może jeszcze dam mu szansę w drugim sezonie.
Antologia krótkich metraży ze świata komiksu, jedne lepsze, drugie słabsze, trzecie wtf?, ale ogólnie nawet dobre czekadełko przed trzecim sezonem.
Genialna przyjaciółka 3 - 7-
Do pierwszego sezonu już nic nie dorówna, ale historia toczy się dalej, a w kolejnym chyba czeka nas znów wymiana głównych aktorek, no i ciekawym jak się uda twórcom zatrzymać i zaciekawić widzów, sam mam obawy i wolałbym, żeby postawiono na charakteryzację, no ale zobaczymy.
Dexter New Blood 1 - 6
To nie już ten sam klimat i Dexter, finał kontrowersyjny i już chyba wolałbym to poprzednie zakończenie.
Space Force 2 - 5
Myślałem, że anulowano ten serial, a tu proszę, nadal nie mam pojęcia dlaczego Carell i Malkovich się tu marnują.
Pam and Tommy 1 - 7
Coś co można by było streścić w jednym zdaniu, tu jest rozciągnięte do 8 odcinków, ale działa. Fajnie, że nie jest to tylko o taśmie i mamy trochę tej biografii. Całość trochę chaotyczna, ale mocna i dla tytułowej pary warto, aktorstwo i charakteryzacja mistrzostwo.
The Afterparty 1 - 8-
Duet Christopher Miller i Phil Lord, także satysfakcja niemalże gwarantowana. Jedna noc, trup, detektyw, podejrzani i jedziemy. Koncept znany, ale wykonanie doprawdy przednie, czasami, może aż nadto zwariowane, ale intryga cały czas dobrze trzymała w napięciu. W zależności od podejrzanego, praktycznie każda opowieść i odcinek to inny gatunek filmowy i tak mamy tu komedię, thriller, a nawet musical i animację. Jedyny minus to aktorka grająca detektywa, którą ciężko ścierpieć, ale reszta obsady już na plus.
Nasza bandera znaczy śmierć - 5+
Serial niejakiego Davida Jenkinsa, ale po Taika Waititi, aktorze, producencie, a nawet reżyserze pilota oczekiwałem więcej. Spodziewałem się wariacji na temat piratów, tak jak parodia wampirów w "Co robimy w ukryciu", a wyszedł co prawda zwariowany, ale już mniej zabawny homo romans, o poszukiwaniu samego siebie i swojego prawdziwego ja, ale może jeszcze dam mu szansę w drugim sezonie.
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Pieces Of Her (Układanka) - 5/10
Bardzo dobry prolog, który zapowiadał serial sensacyjny ze zwrotami akcji i zagadkami kryminalnymi. Toni Collette jest marką samą w sobie i może być gwarancją ciekawej historii. I rzeczywiście Toni nie schodzi poniżej swojego poziomu aktorstwa do którego nas przyzywyczaiła. Niestety zabrakło pomysłów na przejrzysty scenariusz i zaczęto ciągnąć w kolejnych odcinkach chaotycznie akcję rozgrywającą się w dwóch przestrzeniach czasowych. Być może błędem było obsadzenie aktorki grającej młodszą wersję Toni Collette sprzed lat. Ta młodsza aktorka nie przypominała Toni. Nic się nie kleiło, a ja pogubiłem się w wątkach i często przysypiałem. Potencjał był i sama opowieść mogłaby mieć ręce i nogi. Wiadomo, że nie zawsze seriale są w stanie trzymać przez cały sezon równego poziomu. Tu jednak równa pochyła zaczęła się od odcinka 2. i im bliżej końca było jeszcze gorzej. Dużo rozczarowanie.
Bardzo dobry prolog, który zapowiadał serial sensacyjny ze zwrotami akcji i zagadkami kryminalnymi. Toni Collette jest marką samą w sobie i może być gwarancją ciekawej historii. I rzeczywiście Toni nie schodzi poniżej swojego poziomu aktorstwa do którego nas przyzywyczaiła. Niestety zabrakło pomysłów na przejrzysty scenariusz i zaczęto ciągnąć w kolejnych odcinkach chaotycznie akcję rozgrywającą się w dwóch przestrzeniach czasowych. Być może błędem było obsadzenie aktorki grającej młodszą wersję Toni Collette sprzed lat. Ta młodsza aktorka nie przypominała Toni. Nic się nie kleiło, a ja pogubiłem się w wątkach i często przysypiałem. Potencjał był i sama opowieść mogłaby mieć ręce i nogi. Wiadomo, że nie zawsze seriale są w stanie trzymać przez cały sezon równego poziomu. Tu jednak równa pochyła zaczęła się od odcinka 2. i im bliżej końca było jeszcze gorzej. Dużo rozczarowanie.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13157
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Around the World in 80 Days
Wszyscy tak jadą po "Wiedźminie" czy po niewyemitowanym jeszcze serialu Amazona w uniwersum Tolkiena, a tymczasem w tej wersji adaptacji powieści Verne'a
Ech, chciałbym obejrzeć nową i wierną ekranizację tej powieści, tyle, że nakręconą współcześnie ale w duchu i w klimacie powieści.
Wszyscy tak jadą po "Wiedźminie" czy po niewyemitowanym jeszcze serialu Amazona w uniwersum Tolkiena, a tymczasem w tej wersji adaptacji powieści Verne'a
Spoiler:
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26145
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Fakt, najfajniejszy epizod to chyba był o tych odrzutach co się mścili na rodzicach.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Co ostatnio oglądaliście?
No i dziś rano na HBO Max pojawił się ostatni, pożegnalny odcinek Killing Eve. Najsłabszy sezon, kiepskie zakończenie całej historii, i trochę szkoda, bo po mocnych poprzednich sezonach pozostanie teraz lekki niesmak, bo nie udało się utrzymać poziomu i serial mocno podupadł w tym sezonie.
S1 i S2 - 8~9/10
S3 - 7/10
S4 - 5/10
S1 i S2 - 8~9/10
S3 - 7/10
S4 - 5/10
#FUCKVINYL
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Czyli dobrze, że się kończy. Jakoś nigdy nie pałałem zbytnim entuzjazmem do tego serialu, fajnie się oglądało i tyle + cudna Comer, takie 6-7, ale że już 4 sezon dobiegł końca to czas zaczynać kończyć tą przygodę.
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Variety w recce na głównej stronie też zasmucone, jak ja
‘Killing Eve’ Ends With a Total Betrayal of What Once Made It Great (SPOILERS)
https://variety.com/2022/tv/reviews/kil ... Umc7h9Zj5Y
całość na naszym hbo max.
‘Killing Eve’ Ends With a Total Betrayal of What Once Made It Great (SPOILERS)
https://variety.com/2022/tv/reviews/kil ... Umc7h9Zj5Y
całość na naszym hbo max.
#FUCKVINYL
Re: Co ostatnio oglądaliście?
Obejrzałem ten długi dokument 2-odcinkowy (łącznie 3h) na HBO Max z Evan Rachel Wood o jej akcji z Mansonem. Nie wiem na ile jest w tym prawdy, ale to jest przerażające choćby i nawet w połowie rzeczy ona wyolbrzymiała lub naginała pod siebie fakty. Ale sądzę że ma dobre papiery, bo widać w dokumencie, że ma korespondencje, smsy, a nawet filmy z ukrycia nagrane przez siebie. Wiadomo że w dokumencie pokazała tylko tyle ile chciała, smaczki zostawiając na sąd. "Me too" przy tym, to jest pikuś dla przedszkolaków.
Mocne, przerażające, warto.
Mocne, przerażające, warto.
#FUCKVINYL