Chris Mann @IamChrisMann
My day started with coffee with this rooster and a vocal session with Academy Award, Golden Globe and Grammy-winning composer, Alexandre Desplat. All before noon. Let’s go, Sunday. #thankyounext #alexandredesplat @TheAcademy
Czyli co, Olek piosenkę nagrywa? Do Petsów? Na to wychodzi, bo Olek zaczął już w zeszłym tygodniu nagrania w LA
Broadcast Music Inc. @bmi
Our VP of Creative, #BMIFilmTV, Doreen Ringer Ross stopped by the Eastwood Scoring Stage to visit Alexandre Desplat, who's scoring The #SecretLifeOfPets2.
Pictured: Composer @fileisler, #AlexandreDesplat, @musicmavin, Director Chris Renaud & Mike Knobloch.
fileislermusic
Great to hang with my dear friend @drrgirl and this crew at Eastwood today. Heard some fantastic new score from Mr Desplat here. Bravo.
#Repost @drrgirl with @get_repost
・・・
Eastwood Scoring Stage with Alexandre Desplat -Secret Life if Pets 2 #alexandredesplat #secretlifeofpets #filmscore
Olek poza drugimi Zwierzakami, Małymi kobitkami i nowym Romkiem robi jeszcze muzę do filmu Costy-Gavrasa Adults in the Room (o greckim kryzysie)
Ech, a już myślałem, że to jakiś erotyk, gdyż tytuł tak ładnie brzmi: "Adults in the Room". Jakby co w Jocelyn Pook "Pokoju w Rzymie" momenty były i to nawet na okładce.
Re: Alexandre Desplat
: sob maja 04, 2019 09:57 am
autor: hp_gof
No no, niezłych sobie pianistów Olek zatrudnił do Petsów
Re: Alexandre Desplat
: sob maja 04, 2019 13:36 pm
autor: Adam
Idzie nowe, Olek bez apaszki.
Re: Alexandre Desplat
: czw maja 09, 2019 16:57 pm
autor: Wawrzyniec
Bez apaszki, ale pianiści są, a więc plumkanie gwarantowane.
Nowy film Romka i Olka w konkursie głównym festiwalu w Wenecji A poza konkursem Adults in the Room Costy-Gavrasa.
Re: Alexandre Desplat
: pt sie 30, 2019 19:46 pm
autor: Wawrzyniec
An Officer and a Spy ma własnie swoją premierę w Wenecji zbiera bardzo dobre recenzje. Choć wiadomo są typowe kontrowersje związane z osobą reżysera. Ale nie o tym tu mowa. Są i dwa klipy z filmu, gdzie muzyka Desplata wprost wylewa się z obrazu:
Oscar winner Alexandre Desplat wrote the score. Having worked with Polanski previously, he was expecting something big, but the film “rejected this kind of music. Any such music would have become idiotic and vain if it had overtaken the suffering of Alfred Dreyfus.”